Ktos cwiczyl rezygnacje z Selgrosowej/Sygmowej kredytowki?

Data: 2014-02-24 16:54:55
Autor: koala
Ktos cwiczyl rezygnacje z Selgrosowej/Sygmowej kredytowki?
Witam,

Ktoś może ćwiczył rezygnację z Sygmowej - tzn Selgrosowej kredytówki?
Na ich stronie brak procedury, w Selgrosie odbiłem sie od punktu Sygmy bo własnie ktoś kartę zakładał...

Pozdr,
Koala

Data: 2014-02-24 18:43:56
Autor: DanW
W dniu 2014-02-24 16:54, koala pisze:
[...]

Trzeba na specjalnym druku wysłać rezygnację, po 30 kilku dniach przyślą Ci potwierdzenie zamknięcia. Pomagałem zamykać znajomym łącznie trzy razy i zawsze udawało się ze 100% skutecznością. Poniżej link, zmień tylko miejscowość i datę.
https://www.box.com/shared/s6vql55kjb9pmc6emlqq
Pozdrawiam
Dan

Data: 2014-02-25 12:47:11
Autor: koala
On 2014-02-24 18:43, DanW wrote:

[...]

Dzięki!
Ta karta przestała mieć sens gdy w Selgrosie można płacić dowolnym plastikiem. Szczytem jest ten pożal się Boże system transakcyjny oparty na jakimś flashopodobnym guanie...no ale cóż Francuzi lubią robić wszystko odwrotnie  ;-)

Pozdr,
Koala

Data: 2014-02-25 16:26:23
Autor: DanW
W dniu 2014-02-25 12:47, koala pisze:
On 2014-02-24 18:43, DanW wrote:

[...]

Jeśli chodzi o podgląd kart kredytowych w systemach różnych banków, to nie znam idealnego rozwiązania - pewnie jest, być może nie trafiłem. Zostawiłem sobie jeden plastik tak na wszelki wypadek a resztę pozamykałem.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-02-25 22:21:07
Autor: RobertS
[...]

a można w Selgrosie płacić już każdą kartą?
od kiedy?

RobertS

Data: 2014-02-25 22:25:10
Autor: neoniusz
W dniu 25.02.2014, 22:21, RobertS pisze:
[...]

Od roku jakos? W Makro trochę krocej, ale tez juz sie da wszystkimi kartami.

Data: 2014-02-27 08:47:24
Autor: koala
On 2014-02-25 22:21, RobertS wrote:

a można w Selgrosie płacić już każdą kartą?
od kiedy?

w Krakówku od stycznia czy grudnia - tu Makro było pierwsze.

Pozdr,
Koala

Ktos cwiczyl rezygnacje z Selgrosowej/Sygmowej kredytowki?