Ktoś frymarczy moim dresem @....

Data: 2013-01-13 10:20:07
Autor: Big Jack
Ktoś frymarczy moim dresem @....
.... a mianowicie Spółka 87 RS Mobcomer GT Sp. z o.o., z siedzibą w
Warszawie, Al. Jerozolimskie 56c, której na 100% nie
dawałem na to zgody. W czyich kompetencjach będzie utemperowanie ich,
GIODO czy UKE?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-13 10:41:28
Autor: Jacek
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W dniu 2013-01-13 10:20, Big Jack pisze:
[...]

Podejdź osobiście do prezesa i pogadaj.

Sekretarka do prezesa:
- szefie przyszedł jakiś pan w sprawie zapłaty
- jak wygląda?
- wygląda tak, że lepiej zapłacić

Jacek

Data: 2013-01-13 11:27:15
Autor: Big Jack
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W wiadomości
*Jacek* napisał(-a):

Podejdź osobiście do prezesa i pogadaj.

Za daleko żeby podchodzić, a nawet żeby podjeżdżać.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-14 18:21:55
Autor: Michal Zapalowski
Ktoś frymarczy moim dresem @....
On Sun, 13 Jan 2013 10:20:07 +0100, Big Jack wrote:

... a mianowicie Spółka 87 RS Mobcomer GT Sp. z o.o., z siedzibą w
Warszawie, Al. Jerozolimskie 56c, ktĂłrej na 100% nie
dawałem na to zgody. [...]

Pociesz sie, Ĺźe nie jestes sam.  ;)

Z ciekawosci, czy tego adresu nie uzywales przypadkiem w kontaktach z
Grupa TP SA?  Bo ja mam paskudny zwyczaj uzywania maili 'jednorazowych'
i jestem prawie pewien, ze moj mail na ktory przychodzi spam od
Mocomber'a, wyciekl z tepsy lub orange.

Pzdr,

--
Michal Zapalowski
grafikaUSUN-TO@gmx.de

Data: 2013-01-15 09:58:30
Autor: Big Jack
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W wiadomości
*Michal Zapalowski* napisał(-a):

Pociesz sie, że nie jestes sam.  ;)

Wątpliwa to pociecha  :/

Z ciekawosci, czy tego adresu nie uzywales przypadkiem w kontaktach z
Grupa TP SA?

No właśnie nie. Jedyna instytucja która używa tego adresu to GUS. Oni go przehandlowali? Nie wydaje mi się, ale mogę się mylić.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-15 13:25:02
Autor: spp
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W dniu 2013-01-15 09:58, Big Jack pisze:

[...]

Czyli jest to adres firmowy?

--
spp

Data: 2013-01-15 21:21:08
Autor: Big Jack
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W wiadomości
*spp* napisał(-a):

Czyli jest to adres firmowy?

Nie, adres jest prywatny tylko udostępniony GUS-owi do kontaktu ze mną. Aż będę musiał
przejrzeć papiery żeby sprawdzić, czy czasem nie było tam mowy, że mogą
go komuś sprzedać. Ale mam wrażenie, że nie było czegoś takiego.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-15 21:34:38
Autor: spp
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W dniu 2013-01-15 21:21, Big Jack pisze:

[...]

Jeżeli zgłosiłeś go GUS-owi przy rejestracji  w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą to nie sądzę by GUS traktował go jak prywatny. :(
Oczywiście gdy jest to związane z Twoimi kontaktami gospodarczymi z GUS-em to nie mogli go 'sprzedawać'.

--
spp

Data: 2013-01-16 08:30:57
Autor: Big Jack
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W wiadomości
*spp* napisał(-a):

[...]

Podałem go kiedy GUS przeszedł ze sprawozdawczości papierowej na elektroniczną. Adres jest prywatny, nie związany z działalnością. Niczego innego oprócz info żebym wypełnił kolejny formularz od nich nie dostałem, a ja sam do nich niczego nie napisałem.
I jeszcze wyjątki z ich pisma do mnie:
"... zbierane i gromadzone w badaniach statystycznych [...] dane indywidualne i dane osobowe są poufne i podlegają szczególnej ochronie. Dane te mogą być wykorzystywane wyłącznie do opracowań, zestawień i analiz statystycznych oraz do tworzenia przez służby statystyki publicznej operatu do badań statystycznych prowadzonych przez te służby. Udpstępnianie lub wykorzystywanie danych indywidualnych i danych osobowych dla innych niż podane celów jest zabronione (tajemnica statystyczna)" art. 10 ustawy z dn 29.06.1995 Dz. U. nr 88, poz 439z póżn. zm). Nie wiem czy dałoby im to do prawo do przekazania komus mojego adresu @. O ile kogoś by nie skorumpowano, to mam wrażenie, że niczego by nie sprzedali.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-15 14:57:06
Autor: Izydor
Ktoś frymarczy moim dresem @....
On 2013-01-14 18:21, Michal Zapalowski wrote:
[...]

Tak jest w moim przypadku, osobny alias na który przychodziły efaktury. I tylko do tego był używany. Wysłałem zapytanie do tepsy i do spamera.

Data: 2013-01-15 20:42:56
Autor: Michal Zapalowski
Ktoś frymarczy moim dresem @....
On Tue, 15 Jan 2013 14:57:06 +0100, Izydor wrote:
Tak jest w moim przypadku, osobny alias na który przychodziły efaktury. I tylko do tego był używany. Wysłałem zapytanie do tepsy i do spamera.

Bingo!  Moj mail tez byl glownie do tepsowych efaktur uzywany. No i ze
dwa razy do reklamacji w idei/orange.

Tak sie zastanawiam..  Ciekawe czy "smialy praktyk biznesu" p. Tomasz
Dziobiak, bedacy jednym z zalozycieli tego spamujacego Mobcostam:
http://www.mobcomer.pl/pl/o-nas/ ma cokolwiek (poza personaliami) wspolnego z p. Tomaszem Dziobiakiem,
ktory w latach 2002-2011 pracowal sobie w Grupie TP, m.in. jako "Digital
Invoice Programme Director" odpowiedzialnym za "management, strategy,
P&L of electronic invoicing in GTP and built 2M customers base":
http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77 Niee..  To najpewniej czyssssty zbieg (z Alcatraz) okolicznosci...   :)

--
Michal Zapalowski
grafikaUSUN-TO@gmx.de

Data: 2013-01-15 20:59:53
Autor: Izydor
Ktoś frymarczy moim dresem @....
Michal Zapalowski
[...]

Imiona, nazwisko i rok urodzenia pasują:

http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77
http://www.kto-kogo.pl/Tomasz_Dziobiak
http://www.krs-online.com.pl/87-rs-mobcomer-gt-sp-z-o-o-krs-653327.html

Data: 2013-01-15 21:10:55
Autor: Titi Morez
Ktoś frymarczy moim dresem @....
Izydor
Michal Zapalowski

[...]

No i łaczy jeszcze te "dziobaki" medgo

http://www.mobcomer.pl/pl/inwestycje/
http://pl.linkedin.com/pub/tomasz-dziobiak/0/244/77

Data: 2013-01-15 21:38:27
Autor: maruda
Ktoś frymarczy moim dresem @....
W dniu 2013-01-15 20:42, Michal Zapalowski pisze:

Niee..  To najpewniej czyssssty zbieg (z Alcatraz) okolicznosci...   :)

.... szacun. Szczerze.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Ktoś frymarczy moim dresem @....