Ktos jechal ta trasa?

Data: 2009-04-22 23:45:48
Autor: Cavallino
Ktos jechal ta trasa?
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49ef89e2$1news.home.net.pl...
Witam,
po ostatnich przebojach na odcinku Zgorzelec-Boleslawiec (ruch wahadlowy, korki, dziury) postanowilem nadlozyc troche kilometrow (40km dokladniej) i pojechac trasa taka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3908e790a9790676.html

Podobnie jechałem rok temu, też przez Żary.
Droga ok.

I teraz mam pytanie. Czy "autostrada" od zjazdu na Boleslawiec jest juz cala pociagnieta do Olszyny w obydwu kierunkach czy sa jeszcze gdzies plyty?

Ostatnio (kierunek Wrocław) jeszcze płyty widziałem.
W drugą stronę brak płyt.

Ktos jechal ta trasa?