Ktos jechal ta trasa?

Data: 2009-04-24 00:25:13
Autor: J.F.
Ktos jechal ta trasa?
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49ef89e2$1news.home.net.pl...
po ostatnich przebojach na odcinku Zgorzelec-Boleslawiec (ruch wahadlowy, korki, dziury) postanowilem nadlozyc troche kilometrow (40km dokladniej) i pojechac trasa taka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3908e790a9790676.html

Topku - a jaki to ma sens ? nadlozyc prawie tyle samo podobnie kiepska droga ?

Pojedz sobie Luban-Zlotoryja.

J.

Data: 2009-04-24 09:40:42
Autor: topek
Ktos jechal ta trasa?
J.F. pisze:
[...]

A jak nawierzchnia tej drogi?
Gestosc wiosek/zabudowanego itd?

Mowisz o tej trasie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d96f86d3bcb904c.html
?!

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-04-25 21:34:13
Autor: J.F.
Ktos jechal ta trasa?
On Fri, 24 Apr 2009 09:40:42 +0200,  topek wrote:
J.F. pisze:
Pojedz sobie Luban-Zlotoryja.
A jak nawierzchnia tej drogi?
Gestosc wiosek/zabudowanego itd?

Mowisz o tej trasie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d96f86d3bcb904c.html

Od Gryfowa do A4 - 60km w 50 minut ..

J.

Data: 2009-04-29 21:23:58
Autor: topek
Ktos jechal ta trasa?
J.F. pisze:
[...]

No ale nie odpowiedziales mi czy to ta zaznaczona przeze mnie trasa i jak jakosc nawierzchni :-/

Data: 2009-05-01 13:04:27
Autor: J.F.
Ktos jechal ta trasa?
On Wed, 29 Apr 2009 21:23:58 +0200,  topek wrote:
J.F. pisze:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d96f86d3bcb904c.html

Od Gryfowa do A4 - 60km w 50 minut ..
No ale nie odpowiedziales mi czy to ta zaznaczona przeze mnie trasa i

ta.

jak jakosc nawierzchni :-/

Musi jakas nietragiczna, bo nie zwrocila mojej uwagi.
Ale prog tolerancji mam wysoki :-)

J.

Ktos jechal ta trasa?