Ktoś kto ma dzieci jest z gruntu podejrzanym. Czyli dobre rady dla rządu Tuska

Data: 2012-10-12 20:55:53
Autor: sofu
Ktoś kto ma dzieci jest z gruntu podejrzanym. Czyli dobre rady dla rządu Tuska
No bo na zdrowy rozum:
Robotnik, któren zarabia tyle ile świadczenia z podłym zarciem i fajkami włącznie, jak może utrzymac za to powiedzmy dwoje dzieci!?
Gdzies musi na czymś oszukiwac, kantować! I to nie podlega dyskusji. To jest fakt!
Pytanie tylko co z tym zrobić? Czy takie bezczelne ukrywanie dochodów puścic płazem? NIE!
Więc się podnosi podatki na artykuły dla bachorów, bo tutaj jeszcze zapewne jest sporo luzu i można coś wyciagnąć.
Dla tego dalej tutaj bym szukał pieniędzy dla budżetu. Trzeba stopniowo przykręcać śrubę podatkową i podnosic stopniowo różne Vat-y na bachorskie ciuchy, zarcie, kosmetyki, ksiażki do szkoły i takie tam.
Tutaj rząd pana premiera Tuska ma spory luzik i pole do popsu.

sofu

Data: 2012-10-12 22:08:11
Autor: pluton_
[...]

Albo my zaglodzimy te swinie, albo one zaglodza nas. Innej mozliwosci nie
ma.

Nullification

Data: 2012-10-13 09:43:28
Autor: sofu

--

Nie wiem co masz na myśli, ale
według  niejakiego Urbana: rząd się zawsze wyżywi.....

sofu

Data: 2012-10-14 20:28:28
Autor: pluton_
> [...]
> ma.

Nie wiem co masz na myśli, ale
według  niejakiego Urbana: rząd się zawsze wyżywi.....

Mama na mysli to, ze trzeba ich odciac od zywnosci.

Nullification

Data: 2012-10-12 23:09:31
Autor: u2
W dniu 2012-10-12 20:55, sofu pisze:
[...]

Bez przesady, juz podawalem, ze to nie robotnik jest zlodziejem tylko
panstwo :

http://polskabieda.com

Data: 2012-10-13 09:46:12
Autor: sofu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5078870c$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -

Co nie zmienia faktu, że za kare i ku finansowej chwale PO-państwa, można mu te jego bachory skutecznie zagłodzić.
Co się zresztą robi po mału.

sofu

Data: 2012-10-13 09:50:07
Autor: u2
W dniu 2012-10-13 09:46, sofu pisze:

[...]

Rozbawil mnie wczoraj donek setnie kiedy mowil, ze zlikwiduje problem
polskich zlobkow i przedszkoli. Dzieciaki, uciekajcie z tuskolandu z
rodzicami czym predzej ! :-)

BTW Mowil donek rowniez, ze przeznaczy 60 mld na modernizacje kolei,
kiedy tak naprawde potrzeba 200 mld. Czyli zapasc PKP tylko sie poglebi
:-)))

Data: 2012-10-13 00:18:29
Autor: Chiron
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:k59p3o$8dh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przede wszystkim powinni podnieść VAT na wszystko- do 100%. Skądś trzeba brać kasę na spłacenie się lichwiarzom, c'nie? Dochodowy powinien wzrosnąć do 100%, i nie wolno stosować żadnych odliczeń. Za to należy zwolnić z konieczności płacenia jakichkolwiek podatków cudzoziemców. No i oczywiscie równoległe należy wprowadzić ustawę o nakazie posiadania broni palnej przez każdego obywatela 3RP. Przy czym do posiadania broni maszynowej wielkokalibrowej (powyżej 22mm) należy mieć zezwolenie na broń. Oczywiście zezwolenie należy wydawać wyłącznie dorosłym obywatelom- po okazaniu się dowodem osobistym. Wszystkim cudzoziemcom za to należy bezwzględnie zakazać posiadania broni palnej na terytorium 3 RP.
Naprawdę- uważam, że to niezły pomysł na wyjście Polski z kryzysu.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-13 12:22:20
Autor: Trybun

[...]

Masz rację co do tych ulg w podatkach. Jakiemu celowi służy np. ulga internetowa? Jakiemu celowi służy ulga polegające na wspólnym rozliczaniu małżonków, poza jawną dyskryminacją osób żyjących samotnie?

Data: 2012-10-13 12:27:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Trybun" <minh@yachuoo.com> napisał w wiadomości news:507940e6$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żeby zwiększyć "dzietność"?

Data: 2012-10-13 08:28:08
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 12 Oct 2012 20:55:53 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Moim zdaniem podnoszenie podatków nie napędzi koniunktury gospodarczej.
Problemem są ulgi podatkowe dla tzw. zachodnich inwestorów co stawai na
pozycji niesprawiedliwej inwestorów z polskim kapitałem. Druga sprawa, tzw.
socjał to zywienie pasozytów. Kolejna: zamykanie pospolitych przestepców w
więzieniach (pijani cykliści). Powinni odpracować swoją winę w ramach tzw.
prac społecznych. Ktoś musi sprzatać polskie chodniki z psich kup. --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2012-10-13 09:59:56
Autor: Trefniś
W dniu 13.10.2012 o 08:28 Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>  pisze:

Dnia Fri, 12 Oct 2012 20:55:53 +0200, sofu napisał(a):

(...)
[...]

Sofu - impotent?

(...)
Druga sprawa, tzw.
socjał to zywienie pasozytów.
(...)

Przemek kolejny? W końcu kobiety samotnie wychowujące dzieci też mają  prawo liczyć na pomoc socjalną.

Zaraz chłopcy będą mnie chcieli zjeść żywcem (co mi zwisa doskonale), ale:
Taki poziom świadomości, logiki i empatii DRASTYCZNIE zwiększa ich szanse  na korzystanie z socjału w przyszłości.
Ratowałby ich jedynie wiek poniżej 24 lat, kiedy mózg osiąga pełnię  sprawności intelektualnej.

--
Trefniś
Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają  się po gościńcu, zawsze będą obrzucać kamieniami tych, którzy wytyczają  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2012-10-13 12:14:17
Autor: sofu

pisze:

[...]

etc. ciach.

--

A co ma impotencja lub jej brak do bezczelnego okradania Tuskolandii przez tych, ktorzy śmią tu posiadać dzieci?
Powiem retorycznie!

sofu

Data: 2012-10-13 12:26:32
Autor: Bogdan Idzikowski

pisze:

[...]

Możesz mi wyjaśnić komu są potrzebne szkoły bez uczniów?

Data: 2012-10-13 12:27:26
Autor: Trefniś
W dniu 13.10.2012 o 12:14 sofu <manhunter1@o2.pl> pisze:

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@interia.pl> napisał w wiadomości  news:op.wl3xt62p07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu 13.10.2012 o 08:28 Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
pisze:

(...)
Sofu - impotent?

(...)
Powiem retorycznie!
(...)

Ajajaj... Wstyd mi!

Wytłumaczę się - Przemek chyba był śmiertelnie poważny, stąd moja  rewolucyjna czujność poszła w piz^H^H^H spać.
Jeśli Przemek też kpił - to ja powinienem jednak odsypiać zaległości...

Nawiasem - jak z przedstawiciela klasy średniej (takich w Polsce  praktycznie nie ma) zrobić żebraka i pasożyta?
Obdarzyć go pięcioraczkami... Choć i trojaczki mogłyby niejednego  przydusić do gleby...