Ktoś ma SR 500 w Wawie...?

Data: 2009-09-27 20:18:59
Autor: falco
Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
Siema,

jak w temacie a dokładniej mówiąc...

Czy ktoś z Szanownych dosiada kultową SR i mógłby mi poświęcić chwilkę, aby pokazać to i tamto...? ;)
Z góry dzięki.

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-09-27 21:13:58
Autor: Sta$
Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
Czy ktoś z Szanownych dosiada kultową SR i mógłby mi poświęcić chwilkę, aby pokazać to i tamto...? ;)

Zapraszam do Poznania, jak nikogo nie znajdziesz

Sta$
GPZ500Sysunia
Tatowa SR500
Poznań

Data: 2009-09-27 22:28:18
Autor: Solo
Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
On 27 Wrz, 20:18, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
[...]

Ja mam kumpla co jeździ taką odrestaurowaną z lat 80tych ,powiem mu
żeby się z Tobą  skontaktował.

Data: 2009-09-28 09:44:55
Autor: falco
Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
Solo pisze:

Ja mam kumpla co jeździ taką odrestaurowaną z lat 80tych ,powiem mu
żeby się z Tobą  skontaktował.

Dzięki jak możesz, to skrobnij słówko a ja sobie już dogadam szczegóły. ;)
Sta$ - jeśli będę w Pzn, to chętnie, ale na razie niestety się nie wybieram.

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-09-28 08:41:32
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
On Sep 28, 8:44 am, falco <mfa...@wp.pl> wrote:
Solo pisze:

> [...]

Sta$ - jeśli będę w Pzn, to chętnie, ale na razie niestety się nie wybieram.

Ty lobuzie! Masz taki szybki pociag Wawa - Poznan i nie
skorzystasz! ? :(

Data: 2009-09-28 21:52:48
Autor: falco
Ktoś ma SR 500 w Wawie...?
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

Ty lobuzie! Masz taki szybki pociag Wawa - Poznan i nie
skorzystasz! ? :(

hehehe... jeśli już bym jechał, to i tak Garbim, ale na razie zwyczajnie nie mam jak/kiedy się tam wybrać, dlatego szukam na miejscu...
Kiedyś... przy okazji... bardzo chętnie... ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V