[waw] Ktoś ma do pomacania siodło tune speedneedle?

Data: 2011-11-28 22:35:24
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[waw] Ktoś ma do pomacania siodło tune speedneedle?
Witajcie :-)

Chciałem pomacać łapą wersję alcantara. Czy ten materiał nie będzie mechacić gaci?
Dotychczas zawsze miałem siodła ze skóry, gładkie, bez szwów.

Ma dupa siedziała na speedneedle marathon, pasuje jak ulał.
A że marathona na rynku już nie ma, szukam obecnych modeli.

Pozdrawiam

Seco

[waw] Ktoś ma do pomacania siodło tune speedneedle?