Ktoś mi teraz powie że PALIKOT NIE JEST OSTATNIĄ SZMATĄ?!

Data: 2010-06-10 23:09:23
Autor: WAC
Ktoś mi teraz powie że PALIKOT NIE JEST OSTATNIĄ SZMATĄ?!
Przepraszam, a co to jest ten PALI (przepraszam za wyrażenie) KOT ? Jakoś nie kojarzę.

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c1128af$0$2587$65785112news.neostrada.pl...
Moja propozycja odszukania "rzucającego kamieniem" została wprowadzona
w czyn, odnalazł się szczęśliwie osobnik rzucający kamieniami
w Palikota.

To jego asystent z PO!!!

http://www.fakt.pl/Kto-rzucil-kamieniem-w-Palikota-,artykuly,74293,1.html

Ktoś mi teraz powie że PALIKOT NIE JEST OSTANIĄ SZMATĄ?!

http://www.wykop.pl/ramka/382983/wynajety-przez-po-czlowiek-rzucal-w-palikota-kamieniami/

Wykopcie to wysoko!!! (po lewej stronie u góry, trzeba mieć konto na wykop.pl)

Tomy M.

Ktoś mi teraz powie że PALIKOT NIE JEST OSTATNIĄ SZMATĄ?!