Ktoś mi teraz powie że PALIKOT NIE JEST OSTATNIĄ SZMATĄ?!

Data: 2010-06-10 22:36:57
Autor:
Ktoś mi teraz powie że PALIKOT NIE JEST OSTATNIĄ SZMATĄ?!
Nie wiem czy Palikot jest szmatą. Ja uważam, że on prywatnie ma gdzieś tzw.
partie polityczne (w tym PO). Jest w niej, bo gdzieś musi mieć 'zaplecze'.
Zdarzali się ludzie, którzy wskakiwali na stołki z list partii wcale nie
dlatego, że ją popierają (czy ona ich). Ot taki deal, czy jak to prof. Belka
przypomniał 'gentlemen's agreement' ;) Polityka to przecież deal'owanie.
Palikot obrał sobię taką rolę, pokazuje nam pewne mechanizmy.
Tak ja sobie tłumaczę jego wybryki i prowokacje (nie tylko przecież wobec
konkurencji bywa 'złośliwy').
Oczywiście działa tu zasada: rób sobie, co chcesz. Ale jak wpadniesz, to
grałeś na swoje konto, nie partii.

BTW: Poza kamerami i protokołem, to oni się mocno kochają przecież
(PIS/PO/SLD/itp.)

W kwestii kampanii wyborczej: kiedyś PO krytykowała PIS (a PO - PIS) za pewne
zachwowania i styl prowadzenia kampanii. Dzisiaj grają dokładnie odwrotne
role. Te same style, tylko na odwrót... Trudno na to się nabrać. Możnaby się
tylko śmiać z tej małpiarni - gdyby nie fakt, że grają sobie Polską, właśnie
jak szmatą.

--

Ktoś mi teraz powie że PALIKOT NIE JEST OSTATNIĄ SZMATĄ?!