Ktoś mieszka (jeździ) w Holandii?

Data: 2010-03-16 05:12:14
Autor: adamto
Ktoś mieszka (jeździ) w Holandii?
Witam

Od jakiegoś czasu mieszkam w Hadze i chętnie pojeździłbym na rowerze
innaczej niż samemu.
Interesują mnie zarówno wieczorne wypady po kilkanaście kilometrów,
jak i jazda w weekendy :]
Jest tu ktoś kto mieszka w Holandii?
Może jest jakieś inne miejsce gdzie powinienem poszukać? (forum
niedziela.nl już widziałem)

Pozdrawiam
Adam Papliński

Data: 2010-03-16 19:06:54
Autor: amcinpiL
Dnia Tue, 16 Mar 2010 05:12:14 -0700 (PDT), adamto napisał(a):

Od jakiegoś czasu mieszkam w Hadze i chętnie pojeździłbym na rowerze
innaczej niż samemu.

Daj spokój, przecież tam wszyscy jeżdżą na rowerze... ;)
Znajomi są w Haarlemie ale to trochę chyba daleko.
--
pozdrow
Amcinpil

Data: 2010-03-17 00:12:55
Autor: adamto
Ktoś mieszka (jeździ) w Holandii?
Daj spokój, przecież tam wszyscy jeżdżą na rowerze... ;)
Znajomi są w Haarlemie ale to trochę chyba daleko.

Grupowe pedałowanie do pracy które tu jest dość popularne nie wchodzi
w grę- mam prawie 70km :)
Dlatego szukam kogoś na mniej "holenderskim" rowerze jeżdzącego
bardziej dla przyjemności niż z konieczności.
Haarlem kawałek drogi- może jak sie przeprowadzę kiedyś :)

Pozdrawiam
Adam

Data: 2010-03-17 12:38:24
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Wed, 17 Mar 2010 00:12:55 -0700 (PDT), adamto napisał(a):

Daj spokój, przecież tam wszyscy jeżdżą na rowerze... ;)
Znajomi są w Haarlemie ale to trochę chyba daleko.

Grupowe pedałowanie do pracy które tu jest dość popularne nie wchodzi
w grę- mam prawie 70km :)

Da się, tylko musisz wcześniej z domu wychodzić ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-03-19 00:13:48
Autor: adamto
Ktoś mieszka (jeździ) w Holandii?
> Grupowe pedałowanie do pracy które tu jest dość popularne nie wchodzi
> w grę- mam prawie 70km :)

Da się, tylko musisz wcześniej z domu wychodzić ;)

Masz rację- musiałem wyrazić się mało precyzyjnie :)
Wczoraj miałem 17*C więc może zacznę to rozważać ;)

pozdrawiam
Adam

Ktoś mieszka (jeździ) w Holandii?