Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?

Data: 2011-04-20 11:35:49
Autor: PH
Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ioknag$oii$1node2.news.atman.pl...
Oc:

- Pojazd marki BMW :), Auto teoretycznie może rozpędzić się do 200 km/h ... i jest z 1994 roku ... więc rozpędzić się rozpędzi, ale pewnie nie wyhamuje ;)

- Pojazd marki ŻUK, starszy 3 lata, rozpędzi się do 70 km/h (pójdzie i więcej, ale strefa niekontrolowanego hałasu natychmiast skłania kierowcę do tego by 70 nie przekraczać). Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA SIĘ przy 30 km/h) ... istny szatan. Ten sam kierowca, te same zniżki.

Panie i panowie ;) Oto wynik:

BMW : OC=430 PLN
ŻUK : OC=3 600 PLN :)

Kto da więcej ?

P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ?

ja wczoraj przeszedłem do z allianz do link 4

ubezp coś podobnego do żuka w allianz na 2010r kosztowało 440zł
ich propozycja na 2011 to 670zł
link4 to 520zł

kwoty dla 60%zniżki

Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?