Ktos moze wie gdzie w Krakowie dostane magazynki do slajdow CS?

Data: 2011-03-04 03:14:28
Autor: Luko
Ktos moze wie gdzie w Krakowie dostane magazynki do slajdow CS?
Czesc, mam takie pytanie na szybko, moze ktos gdzies widzial ostanio
magazynki do CS`ow w Krakowie? w Finishu nie ma, na studenckiej tez
nic, nie mam pomyslu gdzie jeszcze moga miec. Bede wdzieczny za
wskazowki.

Pozdrawiam Lukasz

Ktos moze wie gdzie w Krakowie dostane magazynki do slajdow CS?