"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Data: 2011-10-17 17:15:41
Autor: boukun
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż
- Komu przeszkadza kawałek krzyża? Niech się puknie w głowę - słyszymy podczas sondy Wirtualnej Polski. Warszawiaków pytamy, czy krzyż powinien znikn±ć z sejmowej sali obrad. - Po co ma tam wisieć? To nie ko¶ciół. Każdy powinien zajmować się tym, do czego jest przygotowany. A jakim księdzem byłby polityk? - słyszymy kolejn± wypowiedĽ.

- Jestem ateist±, więc mi to rybka - mówi młody chłopak. Niektórym jednak nie jest wszystko jedno. - Krzyż być musi. To jest symbol chrze¶cijaństwa, a bez niego Polska byłaby krajem pogan - mówi kobieta. - Polak Polakiem tylko pod tym znakiem - zgadza się kolejny rozmówca.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,124758,title,Ktos-musi-sie-puknac-w-glowe-Polacy-zabrali-glos-ws-sporu-o-krzyz,wid,13901901,wiadomosc_video.html#czytajdalej

Ja też zabrałem głos. Żydowski krzyż musi znikn±ć, to jest znak zniewolenia Polaków i narzucona nam sił± religia żydowska...

boukun

Data: 2011-10-17 17:32:12
Autor: jadrys
"Ktoś musi się puknąć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż
W dniu 2011-10-17 17:15, boukun pisze:

Ja też zabrałem głos. Żydowski krzyż musi zniknąć, to jest znak zniewolenia Polaków i narzucona nam siłą religia żydowska...

boukun

Data: 2011-10-17 17:42:00
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7hhoe$99v$1news.onet.pl...
W dniu 2011-10-17 17:15, boukun pisze:

Ja też zabrałem głos. Żydowski krzyż musi zniknąć, to jest znak zniewolenia Polaków i narzucona nam siłą religia żydowska...

boukun

Tam jest jedna wypowiedĹş, ktĂłra jest toĹĽsama z mojÄ…...

Po co ma tam wisieć? To nie kościół.

Po co w parlamencie symbole religijne?

I jeszcze inna wypowiedĹş:
~Radomir [pół godziny temu]
Nieważne kto powiesił,kto podarował ten krzyż to nie są czasy średniowiecza że w państwie rządzi kościół a nie powinno zmuszać nikogo z obywateli do oglądania symboli religijnych niezgodnych z jego wiarą.Od dawna wiadomo że kościół w Polsce i nie tylko to jedna wielka instytucja która dla pieniędzy i władzy zrobi wszystko. To że w naszym kraju większość obywateli jest wyznania rzymsko-katolickiego nie oznacza że wszędzie muszą wisieć krzyże.

boukun

Data: 2011-10-17 17:57:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-17 17:42, boukun pisze:

[...]

A ja myślę że symbol np. Swarożyca byłby jak najbardziej na miejscu, na ścianie sejmu. Taki symbol to nasza prawdziwa tożsamość narodowa, w odróżnieniu do tej nam siłą narzuconej. Jednym słowem - pokazywałby ten sejm że tu jest Polska, a nie Bruksela czy Watykan..

Data: 2011-10-17 19:44:51
Autor: wiesiaczek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2011-10-17 17:15, boukun pisze:

Ja też zabrałem głos. Żydowski krzyż musi znikn±ć, to jest znak
zniewolenia Polaków i narzucona nam sił± religia żydowska...

boukun

No dobrze..  zamian powiesiłby¶ jaki¶ symbol wiary starosłowiańskiej
czy zostawiłby¶ puste miejsce?

Tam jest jedna wypowiedĽ, która jest tożsama z moj±...

Po co ma tam wisieć? To nie ko¶ciół.

Po co w parlamencie symbole religijne?

I jeszcze inna wypowiedĽ:
~Radomir [pół godziny temu]
Nieważne kto powiesił,kto podarował ten krzyż to nie s± czasy
¶redniowiecza że w państwie rz±dzi ko¶ciół a nie powinno zmuszać
nikogo z obywateli do ogl±dania symboli religijnych niezgodnych z jego
wiar±.Od dawna wiadomo że ko¶ciół w Polsce i nie tylko to jedna wielka
instytucja która dla pieniędzy i władzy zrobi wszystko. To że w naszym
kraju większo¶ć obywateli jest wyznania rzymsko-katolickiego nie
oznacza że wszędzie musz± wisieć krzyże.

boukun

A ja my¶lę że symbol np. Swarożyca byłby jak najbardziej na miejscu, na
¶cianie sejmu. Taki symbol to nasza prawdziwa tożsamo¶ć narodowa, w
odróżnieniu do tej nam sił± narzuconej. Jednym słowem - pokazywałby ten
sejm że tu jest Polska, a nie Bruksela czy Watykan..

Jestem "za", choć wolałbym, żeby to był ¦wiatowid, jest fajny :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-17 22:50:31
Autor: Kaczysta
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

A nie Behemot?
AZ

Data: 2011-10-18 14:25:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-17 19:44, wiesiaczek pisze:

A ja myślę że symbol np. Swarożyca byłby jak najbardziej na miejscu, na
ścianie sejmu. Taki symbol to nasza prawdziwa tożsamość narodowa, w
odróżnieniu do tej nam siłą narzuconej. Jednym słowem - pokazywałby ten
sejm ĹĽe tu jest Polska, a nie Bruksela czy Watykan..
Jestem "za", choć wolałbym, żeby to był Światowid, jest fajny :)

Oczywiście, Światowid to też bóstwo z naszych, Słowiańskich wierzeń.

Data: 2011-10-17 19:54:42
Autor: cytryna
> [...]

Tam jest jedna wypowiedĽ, która jest tożsama z moj±...

Ale *instalacja* artystki Nieznalskie ci pasi. Jeszcze raz przypominam hymn
zboków Burncat'a: Zesramy się, nie damy się..., a nasi s±siedzi grzej± silniki
w Leopardach i T65 aby u¶mierzyć relijn± wojnę domow± i zaj±ć ziemie utracone
wg paktu Ribbentrop-Mołotow. |I o to tu idzie.

Data: 2011-10-17 20:10:04
Autor: boukun
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4d9c.0000006c.4e9c6be2newsgate.onet.pl...

> [...]

w Leopardach i T65 aby u¶mierzyć relijn± wojnę domow± i zaj±ć ziemie utracone
wg paktu Ribbentrop-Mołotow. |I o to tu idzie.

To znaczy, ten żydowski krzyż ma nas przed tym uchronić? T3e leopardy to u nas zezłomowali... i nie za darmo... w końcu jeste¶my ¶mietnikiem Europy... i po¶miechowiskiem ¶wiata...

boukun

Data: 2011-10-17 22:51:20
Autor: Kaczysta
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7hr31$6a4$1mx1.internetia.pl...

> [...]

To znaczy, ten żydowski krzyż ma nas przed tym uchronić? T3e leopardy to u nas zezłomowali... i nie za darmo... w końcu jeste¶my ¶mietnikiem Europy... i po¶miechowiskiem ¶wiata...

Nie żydowski tylko rzymski - to Rzymianie przybijali do krzyży skazańców.
AZ

Data: 2011-10-17 22:54:48
Autor: boukun
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e9c954a$0$8442$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

boukun
Nie żydowski tylko rzymski - to Rzymianie przybijali do krzyży skazańców.

Ja już to the_foe tłumaczyłem:

Rzymski był, zanim wiara żydowska rozprzestrzeniła się na nieobrzezanych... Po
ukrzyżowaniu, Piotr rybak zacz±ł chrzcić także nieobrzezanych i tak się wiara
żydowska rozpleniła na cały ¶wiat, Poza samym Izraelem, a wraz z ni± już ten
krzyż żydowski, z przybitym doń Żydem Jezusem... I tylko w ten sposób ma władzę
nad nami naród dobrany...

boukun

Data: 2011-10-17 23:48:38
Autor: Kaczysta
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7i4o0$c93$1mx1.internetia.pl...

> [...]

krzyż żydowski, z przybitym doń Żydem Jezusem... I tylko w ten sposób ma władzę

A ewangelicy jaki maj± krzyż za symbol swej wiary: żydowski czy rzymski?
AZ

Data: 2011-10-18 00:05:21
Autor: boukun
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e9ca2b7$0$5800$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

nad nami naród dobrany...

boukun
A ewangelicy jaki maj± krzyż za symbol swej wiary: żydowski czy rzymski?

A czy rzymski krzyż był obiektem jakiejkolwiek wiary?
Ewangelicy to też żydowska wiara pochrystusowa...

boukun

Data: 2011-10-18 23:29:40
Autor: Kaczysta
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7i8s9$7bv$1mx1.internetia.pl...

> [...]

AZ

A czy rzymski krzyż był obiektem jakiejkolwiek wiary?
Ewangelicy to też żydowska wiara pochrystusowa...

Krzyż nie jest obiektem żadnej wiary (tym obiektem jest Bóg) - jest symbolem wspólnoty religijnej.
AZ

Data: 2011-10-17 22:49:55
Autor: Kaczysta
"Ktoś musi się puknąć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż
KrzyĹĽ towarzyszy Polakom od wiekĂł - podtrzymuje ich na duchu w trudnych chwilach. StÄ…d - np. krzyĹĽe przy drogach, na rogatkach, w domach.
Gdy Polska była pod butem zaborców - zawsze oni zaczynali od usuwania krzyża z tzw. przestrzeni publicznej (w zaborze rosyjskim nakazywano wieszanie krzyży prawosławnych).
Skutkiem zdjęcia krzyży w miejscach publicznych będzie to, że obywatele będą nosili krzyż ze sobą - np. w sejmie, urzędach, szkołach - który będą sobie ustawiali (kładli) na biurku, obok zdjęcia żony, dzieci czy innych drogich im osób. Tak już kiedyś było w naszej historii.
Według ewangelii św. Jana - nadejście Armagedonu będzie m.in. poprzedzone walką o wiarę i symbole wiaryw Boga Ii to już nie jest nasze lokalne wydarzenie, ale od dłuższego ogólnoświatowa tendencja, jaka nigdy dotąd nie miała przecież miejca) . A za pasem mamy rok 2012 i różne spekulacje, że to będzie ostatni rok w dziejach ludzkości. Coś mi się wydaje, że ta biblijna wizja zaczyna się jakby powoli wypełniać.
AZ

Data: 2011-10-17 22:53:06
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e9c94f5$0$2180$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I to wszystko, przez krzyż... i ludzi, którzy za niego poświęcą ten świat...

boukun

Data: 2011-10-17 23:30:39
Autor: Ikselka
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż
Dnia Mon, 17 Oct 2011 22:49:55 +0200, Kaczysta napisał(a):

Według ewangelii ¶w. Jana - nadej¶cie Armagedonu będzie m.in. poprzedzone walk± o wiarę i symbole wiaryw Boga Ii to już nie jest nasze lokalne wydarzenie, ale od dłuższego ogólno¶wiatowa tendencja, jaka nigdy dot±d nie miała przecież miejca) . A za pasem mamy rok 2012 i różne spekulacje, że to będzie ostatni rok w dziejach ludzko¶ci. Co¶ mi się wydaje, że ta biblijna wizja zaczyna się jakby powoli wypełniać.

Ano.
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki s± wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-17 18:29:59
Autor: oyster
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Ja bym zdj±ł dla swiętego spokoju. Co¶ to zmieni? A niech idiota ma! Odetchnie ten jełop wtedy pełni± swobód obywatelskich? Znikn± moherki z sejmu? Będzie w Polsce lepiej? Będzie od tego "jedno okienko", niższe podatki, autostrady, mniejsza biurokracja, a ludziom będzie sie żyło dostatniej?
Popierdoliło każdego, kto w ogóle zajmuje się tym tematem, zamiast mysleć o tym jak dac ludziom pracę i żreć.
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 19:35:15
Autor: Polok_Prawdziwy
oyster wrote:

Ja bym zdj±ł dla swiętego spokoju. Co¶ to zmieni? A niech idiota ma!
Odetchnie ten jełop wtedy pełni± swobód obywatelskich? Znikn± moherki z
sejmu? Będzie w Polsce lepiej?

Niebedzie lepij...

- ale NIEBEDZIE JESCE GOżEJ...!!!

Data: 2011-10-17 19:40:50
Autor: wiesiaczek
oyster wrote:

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Będzie!
Stopniowo klechy oderw± się od moich podatków, którymi ich utrzymuję wbrew w±łsnej woli.

Data: 2011-10-17 20:11:02
Autor: boukun
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomo¶ci news:j7hl66$kpl$1news.onet.pl...
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Trzeba t± religię całkowicie wykorzenić, wtedy oni nie będ± mieli nad nami władzy...

boukun

Data: 2011-10-17 19:31:28
Autor: the_foe
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż
W dniu 2011-10-17 17:15, boukun pisze:
Żydowski krzyż musi znikn±ć,

Precyzujac, to krzyz byl rzymski.... A jako głowny symbol chrzescijanstwa znany jest od konca III w.

--
the_foe

Data: 2011-10-17 20:14:48
Autor: boukun
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7hopd$qe3$1news.dialog.net.pl...

Data: 2011-10-18 14:13:40
Autor: sofu
[...]

Nie chodzi tak naprawde o sam krzyż tylko o to, kto się za nim chowa i do czego go wykorzystuje?!
Krzyż poza kosciołem gdzie jego naturalne miejsce to totem, którym czarne naznacza zawłaszczany teren.

sofu

Data: 2011-10-17 22:41:02
Autor: Kaczysta
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7hgs0$tft$1mx1.internetia.pl...
[...]

O ile wiem, to krzyż najbardziej przeszkadza Żydom - vide afera ze Żwirowiskiem: wówczas jaki¶ rabin powiedział, że dla Żydów symbol krzyża działa jak czerwona płachta na byka - uważaj±, że to nieme oskarżenie o ¶mierć Chrystusa, który dla Żydów jest fałszywym prorokiem, który wył±cznie zasługiwał na ¶mierć za swoje niecne herezje.
AZ

Data: 2011-10-17 22:50:24
Autor: boukun
"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e9c92e0$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teraz dopiero sie dowiaduję, że ¦witoń to Żyd...
Żydzi celowo stworzyli odrębny odłam swojej wiary, żeby zaszczepić i zaimportować j± całemu ¶wiatu. Tylko na kanwie rzekomego konfliktu to mogło siĘ udać i tylko dzięki tej żydowskiej wierze, s± narodem wybranym, do sprawowania władzy nad ¶wiatem...

boukun

"Kto¶ musi się pukn±ć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż