"Ktoś musi się puknąć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Data: 2011-10-17 22:41:02
Autor: Kaczysta
"Ktoś musi się puknąć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j7hgs0$tft$1mx1.internetia.pl...
- Komu przeszkadza kawałek krzyża? Niech się puknie w głowę - słyszymy podczas sondy Wirtualnej Polski. Warszawiaków pytamy, czy krzyż powinien zniknąć z sejmowej sali obrad. - Po co ma tam wisieć? To nie kościół. Każdy powinien zajmować się tym, do czego jest przygotowany. A jakim księdzem byłby polityk? - słyszymy kolejną wypowiedź.

- Jestem ateistą, więc mi to rybka - mówi młody chłopak. Niektórym jednak nie jest wszystko jedno. - Krzyż być musi. To jest symbol chrześcijaństwa, a bez niego Polska byłaby krajem pogan - mówi kobieta. - Polak Polakiem tylko pod tym znakiem - zgadza się kolejny rozmówca.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,124758,title,Ktos-musi-sie-puknac-w-glowe-Polacy-zabrali-glos-ws-sporu-o-krzyz,wid,13901901,wiadomosc_video.html#czytajdalej

Ja też zabrałem głos. Żydowski krzyż musi zniknąć, to jest znak zniewolenia Polaków i narzucona nam siłą religia żydowska...

boukun
O ile wiem, to krzyż najbardziej przeszkadza Żydom - vide afera ze Żwirowiskiem: wówczas jakiś rabin powiedział, że dla Żydów symbol krzyża działa jak czerwona płachta na byka - uważają, że to nieme oskarżenie o śmierć Chrystusa, który dla Żydów jest fałszywym prorokiem, który wyłącznie zasługiwał na śmierć za swoje niecne herezje.
AZ

Data: 2011-10-17 22:50:24
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e9c92e0$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teraz dopiero sie dowiaduję, że Świtoń to Żyd...
Żydzi celowo stworzyli odrębny odłam swojej wiary, żeby zaszczepić i zaimportować ją całemu światu. Tylko na kanwie rzekomego konfliktu to mogło siĘ udać i tylko dzięki tej żydowskiej wierze, są narodem wybranym, do sprawowania władzy nad światem...

boukun

"Ktoś musi się puknąć w głowę". Polacy zabrali głos ws. sporu o krzyż