Ktoś nie zdzierżył...

Data: 2016-06-08 09:48:51
Autor: Chiron
Ktoś nie zdzierżył...

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nj8bps$v43$1node2.news.atman.pl...
Ktoś w US-iech nie wytrzymał nerwowo i zamknął mój portal http://leotar.00freehost.com na nowojorskim serwerze. Portal był kopią mojego głównego portalu http://leotar.net. A może doszli do wniosku, że trzeba oszczędzać przestrzeń serwera a łącza z Europą są juz wystarczająco szybkie, ze kto zechce to poszybuje do Polski.

Bo używa się ruskich i chińskich serwerów, a nie amerykańskich

--
Chiron

Data: 2016-06-08 10:26:53
Autor: LeoTar

[...]

[...]