Ktoś nie zdzierżył...

Data: 2016-06-08 12:56:30
Autor: Ciemny Lód
Ktoś nie zdzierżył...
Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nj8bps$v43$1node2.news.atman.pl...
Ktoś w US-iech nie wytrzymał nerwowo i zamknął mój portal http://leotar.00freehost.com na nowojorskim serwerze. Portal był kopią mojego głównego portalu http://leotar.net. A może doszli do wniosku, że trzeba oszczędzać przestrzeń serwera a łącza z Europą są juz wystarczająco szybkie, ze kto zechce to poszybuje do Polski.

Tego kogo zamknął twój portal szukaj w PiS.

CL

Data: 2016-06-08 13:26:05
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...
Dnia Wed, 8 Jun 2016 12:56:30 +0200, Ciemny Lód napisał(a):

[...]

Raczej wśród takich chorych jak ty.

Data: 2016-06-08 13:27:38
Autor: CiemnyLód
Ktoś nie zdzierżył...
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:157kem6efeo2o.1qo96jiotpyhr.dlg40tude.net...
[...]

Masz coś z łbem laleczko?

CL

Data: 2016-06-08 17:46:26
Autor: Ikselka
Ktoś nie zdzierżył...
Dnia Wed, 8 Jun 2016 13:27:38 +0200, CiemnyLód napisał(a):

[...]

Ty nic. Wspólnego.
:>

Data: 2016-06-09 04:05:18
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 13:26 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

[...]

Przecież oszołomy u steru, więc gdzie ma szukać?

--
stevep

Data: 2016-06-08 14:16:18
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Głupiś, śmierdzielu pospolity.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-06-08 17:39:14
Autor: Pajdak
Ktoś nie zdzierżył...

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:nj92at$spl$1node1.news.atman.pl...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Czyli trafiony-zatopiony! Jesteś PiS-owskim oszołomem Leoś.

--
Lepudruk

Data: 2016-06-09 04:04:25
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

A co do tego nie ma cienia wątpliwości.

--
stevep

Data: 2016-06-09 07:09:00
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Życie ma to do siebie, że trzeba dokonywać wyborów. Jedni podejmują świadomie i niezależnie a inni po uważaniu. Czas weryfikuje zawsze, którzy mieli rację.

Data: 2016-06-09 13:30:03
Autor: Ciemny Lód
Ktoś nie zdzierżył...

Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:njatld$s32$1node1.news.atman.pl...
Życie ma to do siebie, że trzeba dokonywać wyborów. Jedni podejmują świadomie i niezależnie a inni po uważaniu. Czas weryfikuje zawsze, którzy mieli rację.

--

Zycie ma to do siebie, że eliminuje takich komuszych chamów jak ty udających świetoszków!

CL

Data: 2016-06-10 03:16:37
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

I ty wpatrzony ślepo w strasznego dziadunia dokonujesz jakichś wyborów?  Nie rozśmieszaj mnie bo mam zajady.

--
stevep

Data: 2016-06-10 07:34:41
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
Ciemny Lód pisze:
[...]

Może to nie ja dokonuję wyborów...?

Data: 2016-06-10 14:40:25
Autor: Pajdak
Ktoś nie zdzierżył...
Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości news:njdjhj$m8s$2node1.news.atman.pl...
Może to nie ja dokonuję wyborów...?

Wyboru za ciebie dokonuje prezes PiS. Ty nie potrafisz samodzielnie myśleć. Oszołomstwo zalewa ci mózg.

--
Lepudruk

Data: 2016-06-11 04:29:18
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

Nie głosowałeś na mafie strasznego dziadunia?

--
stevep

Data: 2016-06-11 08:14:49
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:
[...]

Nie, nie głosowałem.

Data: 2016-06-12 04:35:02
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:
[...]

Będziesz żałował do końca życia, podobnie jak i tego, że się nieożeniłeś.

--
stevep

Data: 2016-06-12 07:37:41
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:
[...]

Co Ty nie powiesz. ;-)

Widać, że wszystko jeszcze przede mną. :-)

Data: 2016-06-13 03:10:53
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:
[...]

Tia, zupełnie jak przed strasznym dziaduniem.

--
stevep

Data: 2016-06-13 09:04:44
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:

[...]

Rozumiem, że życie zaczyna się po 70-tce.
No to jeszcze kilka lat mi pozostało do odczekania. :-)

Data: 2016-06-14 04:09:41
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...

stevep pisze:

[...]

Kiedyś czekano na Godota, więc nic nie rób i czekaj.

--
stevep

Data: 2016-06-14 08:17:49
Autor: LeoTar
Ktoś nie zdzierżył...
stevep pisze:

[...]

Lubię aktywne życie.

Data: 2016-06-09 04:03:40
Autor: stevep
Ktoś nie zdzierżył...
W dniu .06.2016 o 14:16 LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

Ciemny Lód pisze:
[...]

Mądryś wypierdku mamuta, prawie jak jarusiów kocur.

--
stevep

Data: 2016-06-09 07:54:09
Autor: Pajdak
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

Co to za łajza ten LeoTar?

--
Lepudruk

Data: 2016-06-09 13:29:03
Autor: Ciemny Lód
Ktoś nie zdzierżył...

Ciemny Lód pisze:
[...]

-- Co to za łajza ten LeoTar?

--

Pewnie komuch, obecnie wierny sługa PiS.

CL

Ktoś nie zdzierżył...