Ktoś pytał o generała?

Data: 2011-12-09 13:06:56
Autor: boukun
Ktoś pytał o generała?
Nowy Ekran - Nowa Polska
Dziękuje serdecznie za wszystkie komentarze, nawet te nieprzychylne. Zdaje sobie sprawę, że każdy ma prawo do własnych opinii. Niezależnie od tego, jeżeli łączą NAS: wspólna historia, wartości chrześcijańskie, troska o przyszłość i suwerenność naszej Ojczyzny - będzie Nowa Polska.

Moim, naszym wspólnym zadaniem -jest stworzenie Nowego Ekranu jako niezależnej platformy medialnej dla wszystkich. Platformy informacyjnej, edukacyjnej i opiniotwórczej. Początkowo w formie elektronicznej, od przyszłego roku w postaci tygodników lokalnych na terenie całego Kraju.

Moją - naszą misją dziejową - jest zmiana istniejącej rzeczywistości, która zaowocuje Naprawą Rzeczypospolitej - dla dobra Nas i naszej Ojczyzny.

Wiem, że mamy potężnych przeciwników - wszędzie. To będzie bardzo trudna wojna. Musimy być przygotowani. Jestem człowiekiem uczciwym, człowiekiem głębokiej wiary. Wrogów doceniam, ale się ich nie boję. Wiem, że nasza prawda zwycięży.

Wierzę głęboko w swoją i naszą misję. Wierzę w potęgę Narodu Polskiego Niezniszczalną.

Przystąpmy do wspólnego dzieła. Połączy NAS - Bóg, Honor, Ojczyzna.
nadużycie link skomentuj
Ryszard Opara 08.12.2011 14:48:41

http://ryszard.opara.nowyekran.pl/post/43278,moje-wystapienie-do-czytelnikow-i-blogerow

boukun

Data: 2011-12-09 15:08:38
Autor: stevep
Ktoś pytał o generała?
Dnia 09-12-2011 o 13:06:56 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Co ty z tym Oparą, zostałeś pedziem i zakochałeś się?

--
stevep

Data: 2011-12-09 15:08:12
Autor: boukun
Ktoś pytał o generała?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v576wocd50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Idę zjeść rosół i dzieci nakarmić, nie zaczepiaj mnie Stefan swoimi idiotyzmami...

boukun

Data: 2011-12-09 15:21:01
Autor: Dirko
Ktoś pytał o generała?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jbt4rr$oh6$1mx1.internetia.pl...
[...]

    Jak zwykle, boukun w Oparach ... absurdu.

Data: 2011-12-10 05:06:58
Autor: stevep
Ktoś pytał o generała?
Dnia 09-12-2011 o 15:08:12 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]