Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Data: 2011-10-21 19:51:24
Autor: Pszemol
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie
nabrałem odwagi zapytać co ma - wyglądało to jak zwinięty
notes z okrągłym grzbietem. Dolna "okładka" krótsza niż górna
ta z ekranem LCD. Kolor czarny, boki białe, touchscreen...
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Data: 2011-10-21 22:31:54
Autor: rs
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

sony tablet s.
<rs>

Data: 2011-10-22 10:33:18
Autor: Piotr M

wrote:

[...]

No dokładnie, ostatnio w Saturnie go oglądałem z zaciekawieniem co to za  ustrojstwo, próbowałem otwierać, rozsuwać, itd :D Design super, ale w  rekach leżał tak średnio, punkt ciężkości itd, IMO lepszy jest całkowicie  płaski.

--
pozdrawiam, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2011-10-22 12:49:50
Autor: rs

wrote:

[...]

a mi wlasnie pasi w reku, ale tylko jako czytadlo. taki byl zreszta
zamysl konstrukcji, ktora miala byc podobna w ksztalcie do otwartego i
zlozonego w druga trone magazynu. moim zdaniem ciekawe rozwiazanie.
<rs>

Data: 2011-10-24 13:19:20
Autor: IDKrzych
[...]

Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...
z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z certyfikatem PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę znaczy? ... czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się sprawdza.

Sam niedawno kupowałem tablet i też patrzyłem na niego .. jednak (w Saturnie) nikt mi tego certyfikatu nie reklamował więc wtedy o nim nie wiedziałem (może byłby dodatkowym argumentem) ... a tak kupiłem w końcu tablet z Win7 na pokładzie :) nie idealny ale daje radę ;)
--
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
- ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
wielowymiarowym,
w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
(S. Lem 1999)

Data: 2011-10-24 13:53:39
Autor: rs
On Mon, 24 Oct 2011 13:19:20 +0200, IDKrzych wrote:

[...]

nie znam sie na konsolach, ale w tym wypadku oznacza to tyle, ze z tego
tableta jest dostep do internetowego sklepu playstation i powinny na nim
dzialac gierki, ktore mozna kupic w tym sklepie. nie wiem czy jest jakas
roznica w dystrybucjach online vs. na cartridge'ach. <rs>

Data: 2011-10-22 14:29:27
Autor: Pszemol
"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message news:3ma4a75ti29h6dcb0fbh9oirtdf741l52t4ax.com...
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

sony tablet s.

Brawo, rozpoznałeś jako pierwszy!

Data: 2011-10-22 20:24:03
Autor: rs
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

nie ma za co. nie wiedzialem, ze biore udzial w wyscigach. <rs>

Data: 2011-10-23 02:30:16
Autor: Krystek
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

Nagroda! Dopominaj się o nagrodę! ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-23 02:35:20
Autor: Mateusz
Użytkownik Krystek napisał:
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

W nagrode jest ta kobieta czy ten tablet? :)

Data: 2011-10-23 09:50:13
Autor: Piotr M
Dnia 23-10-2011 o 02:35:20 Mateusz <mateusznospam@vp.pl> napisał(a):

Użytkownik Krystek napisał:
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

Wiadomym, że każdy wybrałby wypas tablet lub wypas smartfona, od kobiety..  ;)

Data: 2011-10-23 09:55:52
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-10-23 09:50, Piotr M pisze:
Dnia 23-10-2011 o 02:35:20 Mateusz <mateusznospam@vp.pl> napisał(a):

Użytkownik Krystek napisał:
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

Bo łatwiej zdobyć kobietę niż dobrego smartfona? ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-10-23 13:16:14
Autor: Mateusz
Użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie, niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

Data: 2011-10-23 13:59:12
Autor: Piotr M
Dnia 23-10-2011 o 13:16:14 Mateusz <mateusznospam@vp.pl> napisał(a):

[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P

Data: 2011-10-24 01:43:30
Autor: Animka
W dniu 2011-10-23 13:59, Piotr M pisze:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

  Bo łatwiej zdobyć kobietę niĹź dobrego smartfona? ;)

Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P

A może to Pszemol siedzi przy tym stoliku tylko sobie głowę obciął na zdjęciu? Moim zdaniem to on.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-24 01:41:11
Autor: Animka
W dniu 2011-10-23 13:16, Mateusz pisze:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

A może ta kobieta pracuje/zarabia w restauracjach i ten tablet jest jej potrzebny do umawiania się, podrywu? Tak sobie tylko gdybam.

animka

Data: 2011-10-23 12:39:51
Autor: Mario
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Tia, zwłaszcza gdy miałby być z nim/nią na bezludnej wyspie.

MD

Data: 2011-10-23 11:12:15
Autor: Pszemol
"Mario" <mardyb@poczta.onet.pl> wrote in message news:j80quk$mt9$1news.onet.pl...
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Widzę, że fantazja Wam dopisuje całkiem nieźle...
Jedno zdjęcie na którym widać tylko jedną rękę businesswoman
a dotarliśmy już do Robinsona Cruzoe na bezludnej wyspie :-)

Zastanawiam się właśnie czy chcecie zobaczyć całe zdjęcie
z którego został zrobiony ten wycinek ? :-)

Data: 2011-10-23 18:55:51
Autor: Mario
W dniu 2011-10-23 18:12, Pszemol pisze:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Zabrzmiało dość podstępnie, więc chyba podziękuję i odmówię :)

MD

Data: 2011-10-23 19:07:07
Autor: identifikator: 20110701
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
dawaj!

Data: 2011-10-23 21:25:32
Autor: Pszemol
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
"identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:j81hjq$7go$1news.onet.pl...
dawaj!

Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

Data: 2011-10-24 02:03:25
Autor: shg
On Oct 24, 4:25 am, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

Etap drugi.
Czy ktoś rozpoznaje kobietę na zdjęciu?

Data: 2011-10-24 08:59:38
Autor: Pszemol
"shg" <shogoonn@gmail.com> wrote in message news:a87d92c1-051d-4da7-be21-0fec04ff2676s14g2000vbj.googlegroups.com...
On Oct 24, 4:25 am, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

Etap drugi.
Czy ktoś rozpoznaje kobietę na zdjęciu?

Najciekawsze jest to, że natychmiast ucichły komentarze
w klimatach Robinsona Cruzoe i zapuszczanie się z nią
na jakieś bezludne wyspy, hi hi :-)))
A mówiłem że to nie moja grupa wiekowa to się śmiali...

Data: 2011-10-24 16:40:12
Autor: identifikator: 20110701
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
A mówiłem że to nie moja grupa wiekowa to się śmiali...

no a w czym problem, babka wcale wcale... można gorzej trafić.

Data: 2011-10-24 10:16:34
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
"identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message
dawaj!

Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.
Ciekawe, ilu oparło się ciekawości.
Ja niestety nie:).

Artur(m)

Data: 2011-10-22 08:15:09
Autor: DoQ
W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

WTF? Nosisz domofon do knajpy??

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-22 13:10:46
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j7tn23$oko$1mx1.internetia.pl...
W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

WTF? Nosisz domofon do knajpy??

O co Ci chodzi z domofonem?

Data: 2011-10-22 20:54:20
Autor: DoQ
W dniu 22-10-2011 20:10, Pszemol pisze:

W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939
WTF? Nosisz domofon do knajpy??
O co Ci chodzi z domofonem?

O zdjęcie, domofonem robiłeś?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-22 14:19:18
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j7v3hh$7le$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wiedziałem że domofony mogą zdjęcia robić... :-)

A to co widziałeś to jest duże powiększenie wycięte ze zdjęcia
zrobionego celowo bez flasha w słabiutko oświetlonej knajpie.
Flash wyłączyłem celowo aby nie zwracać na siebie uwagi :-))

Data: 2011-10-22 22:07:42
Autor: DoQ

Takie mogą: http://www.ealarmy.com.pl/350,CYFRAL/2786,produkt,_Zestaw_wideodomofonowy_kolorowy_CYFRAL.html

A to co widziałeś to jest duże powiększenie wycięte ze zdjęcia
zrobionego celowo bez flasha w słabiutko oświetlonej knajpie.
Flash wyłączyłem celowo aby nie zwracać na siebie uwagi :-))

Aha..

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-22 18:10:51
Autor: Krystek
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
2011-10-22 08:15, DoQ wysłał(a) wiadomość:
W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

WTF? Nosisz domofon do knajpy??

Wygląda jak router TP Livebox tylko, że router od TP jest szary ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-22 14:27:53
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

JoteR

Data: 2011-10-22 16:05:33
Autor: identifikator: 20110701
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Data: 2011-10-22 16:06:24
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Data: 2011-10-22 13:13:18
Autor: Pszemol
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Bingo! A zamówiła jakieś chipsy z serem i salsą...
To była meksykańska (?) knajpa na lotnisku w Kansas City.

Data: 2011-10-23 01:12:42
Autor: Jerzy Dombczak
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Bingo! A zamówiła jakieś chipsy z serem i salsą...
To była meksykańska (?) knajpa na lotnisku w Kansas City.

A buraki cukrowe tez tam podaja ?

Data: 2011-10-22 19:17:36
Autor: Pszemol
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

Chyba nie... a dlaczego?? Co to za pomysł?

Data: 2011-10-22 16:16:01
Autor: Mateusz
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Oj tam, oj tam. Ale ma tablet ;)

Data: 2011-10-22 16:26:42
Autor: LP
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Starsze są najlepsze (ale nie podrywane w takim tanim sushi fast foodzie;)

--
LP

Data: 2011-10-22 16:56:18
Autor: Rafał Łukawski

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Starsze są najlepsze (ale nie podrywane w takim tanim sushi fast foodzie;)

Ja juz jestem w tym wieku, ze wole młodsze ;)

Data: 2011-10-22 13:13:58
Autor: Pszemol

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

Musimy być w tym samym wieku, Rafał ;-)

Data: 2011-10-22 21:59:33
Autor: LP
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

UĹźytkownik "Pszemol"
"Rafał Łukawski"

Ja juz jestem w tym wieku, ze wole młodsze ;)

Musimy być w tym samym wieku, Rafał ;-)

Jeśli to niesie ze sobą konieczność takiego drakońskiego samoograniczenia, to ja zdecydowanie odmawiam starzenia się!

--
LP

Data: 2011-10-22 19:16:49
Autor: Pszemol
"LP" <ummagumma@onet.pl> wrote in message news:j7v7cj$tdg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie nazwałbym tego samoograniczeniem, raczej wyostrzeniem smaku :-)

Data: 2011-10-24 00:36:05
Autor: LP
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

UĹźytkownik "Pszemol"
"LP"
[...]

A ja w tym rozpoznaję wstecznictwo;)

--
LP

Data: 2011-10-24 12:50:52
Autor: kamil
On 23/10/2011 01:16, Pszemol wrote:
"LP" <ummagumma@onet.pl> wrote in message
Użytkownik "Pszemol"
[...]

Jeszcze kilka lat takiego "wyostrzania smaku", a zaczniecie robić z ukrycia zdjęcia gimnazjalistek na WFie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-26 23:55:42
Autor: Pszemol
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:j83jf1$kl4$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma o to obawy - na tym etapie życia nie mają jeszcze zwykle
"wyostrzonych" pewnych cech które są dla nas atrakcyjne :-)

Data: 2011-10-22 18:43:36
Autor: Mateusz

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

[lubie to!]

;)

Data: 2011-10-24 10:16:53
Autor: Artur\(m\)

On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Jak masz 25, to stanowczo - tak
JeĹźeli 45, to absolutnie, nie.

Pojęcie wieku ściśle związane z czasem a czas...
(...jak woda, jak woda płynie...)
jest pojęciem umownym.
:)

Artur(m)

Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?