Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Data: 2011-10-21 19:51:24
Autor: Pszemol
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie
nabrałem odwagi zapytać co ma - wyglądało to jak zwinięty
notes z okrągłym grzbietem. Dolna "okładka" krótsza niż górna
ta z ekranem LCD. Kolor czarny, boki białe, touchscreen...
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Data: 2011-10-21 22:31:54
Autor: rs
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

sony tablet s.
<rs>

Data: 2011-10-22 10:33:18
Autor: Piotr M

wrote:

[...]

No dokładnie, ostatnio w Saturnie go oglądałem z zaciekawieniem co to za  ustrojstwo, próbowałem otwierać, rozsuwać, itd :D Design super, ale w  rekach leżał tak średnio, punkt ciężkości itd, IMO lepszy jest całkowicie  płaski.

--
pozdrawiam, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2011-10-22 11:43:48
Autor: AL

wrote:

[...]

bo jego sie fajnie trzyma - ale za ten grzbiet (jak od ksiazki).
Dla mnie b.dobry pomysł (design zreszta tez jak przystalo na sony)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-22 15:16:57
Autor: Ghost

wrote:

[...]

Skoro dobry pomysl to na 100% zerzniete z jajpada.

Data: 2011-10-22 12:49:50
Autor: rs

wrote:

[...]

a mi wlasnie pasi w reku, ale tylko jako czytadlo. taki byl zreszta
zamysl konstrukcji, ktora miala byc podobna w ksztalcie do otwartego i
zlozonego w druga trone magazynu. moim zdaniem ciekawe rozwiazanie.
<rs>

Data: 2011-10-24 13:19:20
Autor: IDKrzych
[...]

Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...
z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z certyfikatem PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę znaczy? ... czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się sprawdza.

Sam niedawno kupowałem tablet i też patrzyłem na niego .. jednak (w Saturnie) nikt mi tego certyfikatu nie reklamował więc wtedy o nim nie wiedziałem (może byłby dodatkowym argumentem) ... a tak kupiłem w końcu tablet z Win7 na pokładzie :) nie idealny ale daje radę ;)
--
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
- ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
wielowymiarowym,
w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
(S. Lem 1999)

Data: 2011-10-24 13:53:39
Autor: rs
On Mon, 24 Oct 2011 13:19:20 +0200, IDKrzych wrote:

[...]

nie znam sie na konsolach, ale w tym wypadku oznacza to tyle, ze z tego
tableta jest dostep do internetowego sklepu playstation i powinny na nim
dzialac gierki, ktore mozna kupic w tym sklepie. nie wiem czy jest jakas
roznica w dystrybucjach online vs. na cartridge'ach. <rs>

Data: 2011-10-24 15:26:25
Autor: Chris
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
IDKrzych nabazgrał(a):

Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...

Trzyma się dobrze właśnie przez to zgrubienie, na stole też leży lepiej niż
płaskie ze wzdlędu właśnie na pochylenie.

z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z certyfikatem
PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę znaczy? ...
czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się sprawdza.

Na razie kiepsko ale pewnie troszkę trzeba poczekać na upgrady softu.

Wada to taka że dokupiłem kartę 32Gb i tablet ją widzi jako dodatkowe
użądzenia do przechowywania danych ale system widzi tylko to jako powiedzmy
nośnik bez możliwości podglądu np. fotek/filmów .. taki magazyn gdzie z
karty zew. na kartę wew. trzeba transferować pliki żeby je zobaczyć. Lipa
straszna ....

Druga wada na razie taka (pewnie do poprawy albo nie wiem co robiłem  żle)
że nie łączy się po BT z tel HTC Desire HD .. może jakiś głupi błąd ale
pokazuje połączenie że jest ale nie łączy i nic nie udało mi się przesłać.

Data: 2011-10-26 20:56:05
Autor: Marek Dyjor
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
Chris wrote:
IDKrzych nabazgrał(a):

[...]

no nie mów mi że nie ma modemu GSM...

Data: 2011-10-22 14:29:27
Autor: Pszemol
"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message news:3ma4a75ti29h6dcb0fbh9oirtdf741l52t4ax.com...
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

sony tablet s.

Brawo, rozpoznałeś jako pierwszy!

Data: 2011-10-22 20:24:03
Autor: rs
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

nie ma za co. nie wiedzialem, ze biore udzial w wyscigach. <rs>

Data: 2011-10-23 02:30:16
Autor: Krystek
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

Nagroda! Dopominaj się o nagrodę! ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-23 02:35:20
Autor: Mateusz
Użytkownik Krystek napisał:
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

W nagrode jest ta kobieta czy ten tablet? :)

Data: 2011-10-23 09:50:13
Autor: Piotr M
Dnia 23-10-2011 o 02:35:20 Mateusz <mateusznospam@vp.pl> napisał(a):

Użytkownik Krystek napisał:
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

Wiadomym, że każdy wybrałby wypas tablet lub wypas smartfona, od kobiety..  ;)

Data: 2011-10-23 09:55:52
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-10-23 09:50, Piotr M pisze:
Dnia 23-10-2011 o 02:35:20 Mateusz <mateusznospam@vp.pl> napisał(a):

Użytkownik Krystek napisał:
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol"<Pszemol@PolBox.com>
wrote:

"rs" wrote

[...]

Bo łatwiej zdobyć kobietę niż dobrego smartfona? ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-10-23 13:16:14
Autor: Mateusz
Użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie, niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

Data: 2011-10-23 13:59:12
Autor: Piotr M
Dnia 23-10-2011 o 13:16:14 Mateusz <mateusznospam@vp.pl> napisał(a):

[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P

Data: 2011-10-24 01:43:30
Autor: Animka
W dniu 2011-10-23 13:59, Piotr M pisze:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

  Bo łatwiej zdobyć kobietę niĹź dobrego smartfona? ;)

Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P

A może to Pszemol siedzi przy tym stoliku tylko sobie głowę obciął na zdjęciu? Moim zdaniem to on.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-24 01:41:11
Autor: Animka
W dniu 2011-10-23 13:16, Mateusz pisze:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

A może ta kobieta pracuje/zarabia w restauracjach i ten tablet jest jej potrzebny do umawiania się, podrywu? Tak sobie tylko gdybam.

animka

Data: 2011-10-23 12:39:51
Autor: Mario
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Tia, zwłaszcza gdy miałby być z nim/nią na bezludnej wyspie.

MD

Data: 2011-10-23 11:12:15
Autor: Pszemol
"Mario" <mardyb@poczta.onet.pl> wrote in message news:j80quk$mt9$1news.onet.pl...
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Widzę, że fantazja Wam dopisuje całkiem nieźle...
Jedno zdjęcie na którym widać tylko jedną rękę businesswoman
a dotarliśmy już do Robinsona Cruzoe na bezludnej wyspie :-)

Zastanawiam się właśnie czy chcecie zobaczyć całe zdjęcie
z którego został zrobiony ten wycinek ? :-)

Data: 2011-10-23 18:55:51
Autor: Mario
W dniu 2011-10-23 18:12, Pszemol pisze:
[...]

wrote:

"rs" wrote

[...]

Zabrzmiało dość podstępnie, więc chyba podziękuję i odmówię :)

MD

Data: 2011-10-23 19:07:07
Autor: identifikator: 20110701
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
dawaj!

Data: 2011-10-23 21:25:32
Autor: Pszemol
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
"identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:j81hjq$7go$1news.onet.pl...
dawaj!

Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

Data: 2011-10-24 02:03:25
Autor: shg
On Oct 24, 4:25 am, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

Etap drugi.
Czy ktoś rozpoznaje kobietę na zdjęciu?

Data: 2011-10-24 08:59:38
Autor: Pszemol
"shg" <shogoonn@gmail.com> wrote in message news:a87d92c1-051d-4da7-be21-0fec04ff2676s14g2000vbj.googlegroups.com...
On Oct 24, 4:25 am, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Dałem... w tym samym albumie znajdziesz pełne zdjęcie.

Etap drugi.
Czy ktoś rozpoznaje kobietę na zdjęciu?

Najciekawsze jest to, że natychmiast ucichły komentarze
w klimatach Robinsona Cruzoe i zapuszczanie się z nią
na jakieś bezludne wyspy, hi hi :-)))
A mówiłem że to nie moja grupa wiekowa to się śmiali...

Data: 2011-10-24 16:40:12
Autor: identifikator: 20110701
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
A mówiłem że to nie moja grupa wiekowa to się śmiali...

no a w czym problem, babka wcale wcale... można gorzej trafić.

Data: 2011-10-22 08:15:09
Autor: DoQ
W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

WTF? Nosisz domofon do knajpy??

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-22 13:10:46
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j7tn23$oko$1mx1.internetia.pl...
W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

WTF? Nosisz domofon do knajpy??

O co Ci chodzi z domofonem?

Data: 2011-10-22 20:54:20
Autor: DoQ
W dniu 22-10-2011 20:10, Pszemol pisze:

W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939
WTF? Nosisz domofon do knajpy??
O co Ci chodzi z domofonem?

O zdjęcie, domofonem robiłeś?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-22 14:19:18
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:j7v3hh$7le$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wiedziałem że domofony mogą zdjęcia robić... :-)

A to co widziałeś to jest duże powiększenie wycięte ze zdjęcia
zrobionego celowo bez flasha w słabiutko oświetlonej knajpie.
Flash wyłączyłem celowo aby nie zwracać na siebie uwagi :-))

Data: 2011-10-22 22:07:42
Autor: DoQ

Takie mogą: http://www.ealarmy.com.pl/350,CYFRAL/2786,produkt,_Zestaw_wideodomofonowy_kolorowy_CYFRAL.html

A to co widziałeś to jest duże powiększenie wycięte ze zdjęcia
zrobionego celowo bez flasha w słabiutko oświetlonej knajpie.
Flash wyłączyłem celowo aby nie zwracać na siebie uwagi :-))

Aha..

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-22 18:10:51
Autor: Krystek
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
2011-10-22 08:15, DoQ wysłał(a) wiadomość:
W dniu 22-10-2011 02:51, Pszemol pisze:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

WTF? Nosisz domofon do knajpy??

Wygląda jak router TP Livebox tylko, że router od TP jest szary ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-22 08:19:45
Autor: ALdroid
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
Dnia Fri, 21 Oct 2011 19:51:24 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:

 http://www.sony.pl/hub/sony-tablet

--
AL

Data: 2011-10-22 14:27:53
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

JoteR

Data: 2011-10-22 13:12:21
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j7ucsg$re4$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

No właśnie łatwiej byłoby, gdyby była młodsza... ale miała jakieś 55-60 :)
Nie mam dużo wprawy w tej grupie wiekowej ;-)

Data: 2011-10-23 02:30:21
Autor: Krystek
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
2011-10-22 20:12, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
"JoteR" wrote in message:

"Pszemol" napisał:

[...]

Nie mam duĹźo wprawy w tej grupie wiekowej ;-)

Spokojnie, ćwiczenie czyni mistrza...

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-22 15:52:22
Autor: ALEX
W dniu So 22 10 2011 14:27, JoteR pisze:

Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

Nie uwzględnia +100 do lansu na dzielni, jak ma się iCośtam ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-10-22 16:05:33
Autor: identifikator: 20110701
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Data: 2011-10-22 16:06:24
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Data: 2011-10-22 13:13:18
Autor: Pszemol
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Bingo! A zamówiła jakieś chipsy z serem i salsą...
To była meksykańska (?) knajpa na lotnisku w Kansas City.

Data: 2011-10-23 01:12:42
Autor: Jerzy Dombczak
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Bingo! A zamówiła jakieś chipsy z serem i salsą...
To była meksykańska (?) knajpa na lotnisku w Kansas City.

A buraki cukrowe tez tam podaja ?

Data: 2011-10-22 19:17:36
Autor: Pszemol
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

Chyba nie... a dlaczego?? Co to za pomysł?

Data: 2011-10-23 10:07:19
Autor: TGor
On 2011-10-23 02:17, Pszemol wrote:

Chyba nie... a dlaczego?? Co to za pomysł?

To była irionia. Nie rozpoznałeś?

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-10-23 11:14:27
Autor: Pszemol
On 2011-10-23 02:17, Pszemol wrote:

Chyba nie... a dlaczego?? Co to za pomysł?

To była irionia. Nie rozpoznałeś?

Nie, nie rozpoznałem - możesz mi wyjaśnić tok rozumowania
który doprowadził go od salsy z serem i chipsami kukurydzianymi
w meksykańskiej restauracji do podawania buraków i to cukrowych?
Bo to dla mnie jakaś totalna abstrakcja była.

Data: 2011-10-22 16:16:01
Autor: Mateusz
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Oj tam, oj tam. Ale ma tablet ;)

Data: 2011-10-22 16:26:42
Autor: LP
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Starsze są najlepsze (ale nie podrywane w takim tanim sushi fast foodzie;)

--
LP

Data: 2011-10-22 16:56:18
Autor: Rafał Łukawski

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
e tam, ciekawsze jest to co ta dziewczyna zamówiła do jedzenia?

Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

Starsze są najlepsze (ale nie podrywane w takim tanim sushi fast foodzie;)

Ja juz jestem w tym wieku, ze wole młodsze ;)

Data: 2011-10-22 13:13:58
Autor: Pszemol

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

Musimy być w tym samym wieku, Rafał ;-)

Data: 2011-10-22 21:59:33
Autor: LP
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

UĹźytkownik "Pszemol"
"Rafał Łukawski"

Ja juz jestem w tym wieku, ze wole młodsze ;)

Musimy być w tym samym wieku, Rafał ;-)

Jeśli to niesie ze sobą konieczność takiego drakońskiego samoograniczenia, to ja zdecydowanie odmawiam starzenia się!

--
LP

Data: 2011-10-22 19:16:49
Autor: Pszemol
"LP" <ummagumma@onet.pl> wrote in message news:j7v7cj$tdg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie nazwałbym tego samoograniczeniem, raczej wyostrzeniem smaku :-)

Data: 2011-10-24 00:36:05
Autor: LP
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

UĹźytkownik "Pszemol"
"LP"
[...]

A ja w tym rozpoznaję wstecznictwo;)

--
LP

Data: 2011-10-22 18:43:36
Autor: Mateusz

Użytkownik "Rafał Łukawski"
On 2011-10-22 16:05, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

[lubie to!]

;)

Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?