Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Data: 2011-10-22 14:27:53
Autor: JoteR
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
"Pszemol" napisał:

Siedziałem z koleg± z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

JoteR

Data: 2011-10-22 13:12:21
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j7ucsg$re4$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

Siedziałem z koleg± z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

No wła¶nie łatwiej byłoby, gdyby była młodsza... ale miała jakie¶ 55-60 :)
Nie mam dużo wprawy w tej grupie wiekowej ;-)

Data: 2011-10-23 02:30:21
Autor: Krystek
Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
2011-10-22 20:12, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
"JoteR" wrote in message:

"Pszemol" napisał:

Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

No właśnie łatwiej byłoby, gdyby była młodsza... ale miała jakieś 55-60 :)
Nie mam duĹĽo wprawy w tej grupie wiekowej ;-)

Spokojnie, ćwiczenie czyni mistrza...

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-22 15:52:22
Autor: ALEX
W dniu So 22 10 2011 14:27, JoteR pisze:

Siedziałem z koleg± z pracy kolo kobity w restauracji ale nie nabrałem
odwagi

NTG.
http://www.jakpoderwac.com/

Nie uwzględnia +100 do lansu na dzielni, jak ma się iCo¶tam ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?