Ktoś se robi jaja !!

Data: 2009-12-03 12:47:51
Autor: cytryna
Ktoś se robi jaja !!
Zaryzykuję twierdzenie :

XM-25 Smart(vel PhD) = Tzva Adonai = abc

Oczywiście mogę się mylić , ale tak mi to wygląda ...

MH

Jakkolwiek by nie było jeden Grzesiek (Ph.D.) traktowany jest jako jednostka podstawowa głupoty. Pięć Grześków to już debilizm wrodzony. A swoją drogą ta
lebioda umysłowa czyni wszystko aby ludzie darli z niego łacha. Szkoda jak by
spłodził habilitacje to kto wie może zostałby tęgim uczonym jak sam TW Bolek.

--

Ktoś se robi jaja !!