Ktos tu klamie

Data: 2010-04-23 06:54:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ktos tu klamie

"Jozek Ostrowski(71a)" <adres121@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:hqpf23.7gs.1NetNut.org...
Ja bylem w równoleglej "a" klasie do klasy "b" Marka Dukaczewskiego
rocznik
1971.
Czyli Wlodzimierz Zabotynski powinien byc w moje klasie, a nikogo takiego
nie pamietam, chyba ze zmieniles nazwisko kolego.
Na tym forum nieistniejacego TN nie ma potrzeby klamac.
Przeciez zblizamy sie do 60-tki lub juz ja niektórzy przekroczylismy.
Przed nami juz tylko RAJ lub PIEKLO, jak tam ktos sobie zasluzyl.
Wobec wiekuistosci, klamstwa nie pasuja.
Pozdrawiam wszystkich.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:hqkrou.2mc.1NetNut.org...

> "Marek Miekina" <marek.miekina@inetia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> znoszę
> głos.
> bezrobotny
> mediach

Klamstwo to moja specjalnosc, kol. Ostrowski.

Czarek

Data: 2010-04-23 07:07:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ktos tu klamie

> [...]
> wiadomosci news:hqkrou.2mc.1NetNut.org...

TW

Klamstwo to moja specjalnosc, kol. Ostrowski.

news.netnut.org

C=*

Ktos tu klamie