Ktoś tu pisał o przymusowej eutanazji Peerelczyków...

Data: 2010-05-28 19:51:22
Autor: boukun
Ktoś tu pisał o przymusowej eutanazji Peerelczyków...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:fa07c939-528d-447c-ae4d-2e4feb54fe4bv18g2000vbc.googlegroups.com...
Eutanazja kosztuje, oprócz tego pochówek itp.. No i to jednak
nazistowskie podejście do ludzi, niemoralne.. Ja jestem zwolennikiem
teorii 'realnych świadczeń'.. Pokolenia peerelowskie powinny dostawać
emerytury i inne świadczenia socjalne współmierne do wartości
wykonanej pracy w okresie PRL, uwzględniające zasadę "czy się stoi,
czy się leży...", bumelanctwo, kombinatorstwo, jebałpiesizm itp..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No, czyli aparat partyjny, Belki, Balcerowicze, szechtery itp. tałatajstwo, będzie zawsze doił...

boukun

Data: 2010-05-29 09:14:29
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htp00n$m54$1mx1.internetia.pl...
[...]

A do jakiej partii należy Michnik?

--
stevep

Data: 2010-05-29 11:10:32
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:htqest$3ht$1news.vectranet.pl...
[...]

Międzynarodówki syjonistycznej, tak jak pozostali kosmopolici...

boukun

Ktoś tu pisał o przymusowej eutanazji Peerelczyków...