Ktos tutaj zarzadal aby ....

Data: 2010-09-08 18:39:06
Autor: cyc
Ktos tutaj zarzadal aby ....
.....politycy przedkladali przed wyborami swiadectwa lekarskie o poczytalnosci .
Oczywiscie jak to u nas w SZ wszystko mozna sobie kupic , rowniez takie swiadectwa dlatego moja sugestia poszlaby o tyle dalej , ze macierewicze , kaczynscy , blaszczaki i inne tuzy pisowskiego "intelektu " ale dla rownowagi nie tylko , byli zobowiazani do przedkladania ekspertyz od trzech niezaleznych od siebie osrodko psychiatrycznych i dopiero kiedy wszystkie trzy beda zgodne w twierdzeniu , ze Macierewicz np jest zdrowy psychicznie , moglby on ubiegac sie o mandat posla .
W swietle wydarzen , szczegolnie ostatbich miesiecy , taka procedura wydaje sie byc nieodzowna jesli chcemy jako normalne panstwo jeszcze funkcjonowac .
Paranoja wielu nie podlega dyskusji i jest widoczna nawet dla laika i nie mam watpliwosci , ze zaden z wymienionych nie przeszedlby testu na normalnosc .

cyc

Data: 2010-09-08 09:48:51
Autor: Hans Kloss
Ktos tutaj zarzadal aby ....
A ja bym zaŻądał żeby piszący na polskim usenecie czynili to zgodnie z
regułami gramatyki i ortografii języka polskiego, przy czym brak
polskich "ogonków" uznałbym za  dopuszczalny wyjątek . A każdego
notorycznego bęcwała, który nie dość że po polsku pisać nie potrafi to
nawet nie raczy użyć powszechnie dostępnej protezy w postaci
odpowiedniego programu korygującego co ordynarniejsze byki, proponuję
obdarzać do skutku jakimś w miarę obelżywym epitetem.
No bo skoro on nie szanuje potencjalnych czytelników to dlaczego oni
mieliby szanować jego?
Tak cycek, PSI CHUJU, to o tobie....
J-23

Data: 2010-09-08 19:58:40
Autor: awe
Ktos tutaj zarzadal aby ....

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i68e7o$gmp$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
no ale ty chyba sie nie wy bierasz, papiery wariata trzymaj - moze przyda ci sie do renty
awe

Data: 2010-09-08 21:24:20
Autor: raff
Ktos tutaj zarzadal aby ....
Kurwa, zażądał !

Co za niedouk ! Czy ty masz w ogole mature ?

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-09 10:56:05
Autor: Wiesiaczek
Ktos tutaj zarzadal aby ....

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i68nt6$co4$3news.onet.pl...
Kurwa, zażądał !

Co za niedouk ! Czy ty masz w ogole mature ?

Teraz może mieć! :(

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-09-09 18:44:24
Autor: cyc
Ktos tutaj zarzadal aby ....

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:i6a7f6$gms$1news.onet.pl...

[...]

A po co mi matura . Moze zapisze sie do PiS-u a tam mam kariere zapewniona . Bede zarzadzal takimi ciemniakami jak wy .
To bedzie proste jak zjedzenie kromki z salcesonem bo wasza pisowska madrosc ogranicza sie wylacznie do tego , ze wiecie jak pisze sie "zazadzac " , no moze jeszcze " hanba " .

cyc

Data: 2010-09-09 19:36:10
Autor: kochamspam
to nie błąd!

> [...]

To bedzie proste jak zjedzenie kromki z salcesonem bo wasza pisowska madrosc ogranicza sie wylacznie do tego , ze wiecie jak pisze sie "zazadzac " , no moze jeszcze " hanba " .

Wyżej podpisany nie popełnił błędu!
Słowo "żądać" jest zarezerwowane dla obecnych żądów PO
(bowiem żąda od obywateli coraz więcej piniędzy).
Dawne "żądać" pisze się w związku z tym przez "rz".

--

Ktos tutaj zarzadal aby ....