Ktos tutaj zarzadal aby ....

Data: 2010-09-08 19:58:40
Autor: awe
Ktos tutaj zarzadal aby ....

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i68e7o$gmp$1news.onet.pl...
....politycy przedkladali przed wyborami swiadectwa lekarskie o poczytalnosci .
Oczywiscie jak to u nas w SZ wszystko mozna sobie kupic , rowniez takie swiadectwa dlatego moja sugestia poszlaby o tyle dalej , ze macierewicze , kaczynscy , blaszczaki i inne tuzy pisowskiego "intelektu " ale dla rownowagi nie tylko , byli zobowiazani do przedkladania ekspertyz od trzech niezaleznych od siebie osrodko psychiatrycznych i dopiero kiedy wszystkie trzy beda zgodne w twierdzeniu , ze Macierewicz np jest zdrowy psychicznie , moglby on ubiegac sie o mandat posla .
W swietle wydarzen , szczegolnie ostatbich miesiecy , taka procedura wydaje sie byc nieodzowna jesli chcemy jako normalne panstwo jeszcze funkcjonowac .
Paranoja wielu nie podlega dyskusji i jest widoczna nawet dla laika i nie mam watpliwosci , ze zaden z wymienionych nie przeszedlby testu na normalnosc .

cyc
no ale ty chyba sie nie wy bierasz, papiery wariata trzymaj - moze przyda ci sie do renty
awe

Ktos tutaj zarzadal aby ....