Ktos umrze

Data: 2010-07-23 13:34:33
Autor: WRonX
Ktos umrze
Doomin pisze:
Szukam filmow, w ktorych pierwszoplanowe postaci
gina (oczywiscie prosze zaznaczac spojlery :) ).
Takich, w ktorych przed ich smiercia mozna poczuc
pewna wiez z danym bohaterem a zgon nie jest
latwo przewidywalny (czyli niekoniecznie chodzi mi o
taki Alien vs Predator).
W miare mozliwosci zeby nie ginely one w ostatniej
scenie, tylko wczesniej...
W sumie jakos nie moge sobie w tej chwili niczego
takiego przypomniec heh, poza <spojler?> konikiem
z Neverending Story </spojler> :>

Bez spoilera, bo nie podaje tytulow:
http://www.imdb.com/title/tt0407887/ - nawet mi sie podobal
http://www.imdb.com/title/tt0780653/ - oczywiscie :)
http://www.imdb.com/title/tt0114746/ - klasycznie
http://www.imdb.com/title/tt0246578/ - o ile pamietam

a tu masz wielka liste:
http://42.pl/u/2oZP

tu tez:
http://tinyurl.com/3ydx2al

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2010-07-23 14:31:47
Autor: Doomin
Ktos umrze
WRonX pisze:

[...]

Dzieki :)

a tu masz wielka liste:
http://42.pl/u/2oZP
tu tez:
http://tinyurl.com/3ydx2al

No niezupelnie, bo nie chodzilo mi o sama glowna
postac ginaca (tym bardziej, ze mozna sie jednak
domyslic po doglebnej analizie, ze zginie ona
za pewne na koncu...)

Chodzilo o kogos z pierwszego planu, ale
tak zeby nie bylo wiadomo kto, z reszta wazne
postaci drugiego planu tez moga byc :>

Data: 2010-07-24 01:17:11
Autor: moon
Ktos umrze
WRonX wrote:
Bez spoilera, bo nie podaje tytulow:
> [...]

a ja ci powiem, że takie posty zabijają usenet.
to grupa dyskusyjna, a nie grupa z listą linków.
o czym na przykład mam teraz "dyskutować"?
mam klikać na te dziesięć linków?
po prostu zajebałeś wątek, yeah, you're a killer.

moon

Data: 2010-07-24 10:12:01
Autor: zly
Ktos umrze
Dnia Sat, 24 Jul 2010 01:17:11 +0200, moon napisał(a):

a ja ci powiem, że takie posty zabijają usenet.
to grupa dyskusyjna, a nie grupa z listą linków.

Powiedział moon, który zrobił sobie ze swojej grupy bloga...

--
marcin

Data: 2010-07-24 23:06:49
Autor: moon
Ktos umrze
zly wrote:
Dnia Sat, 24 Jul 2010 01:17:11 +0200, moon napisał(a):

a ja ci powiem, że takie posty zabijają usenet.
to grupa dyskusyjna, a nie grupa z listą linków.

Powiedział moon, który zrobił sobie ze swojej grupy bloga...

tak, ze _swojej_, pajacu.
moon

Data: 2010-07-25 00:41:45
Autor: zly
Ktos umrze
Dnia Sat, 24 Jul 2010 23:06:49 +0200, moon napisał(a):

tak, ze _swojej_, pajacu.

Biorąc pod uwagę fakt, że na oko ponad połowa wątków jest twojego autorstwa
i opisuje twoje perypetie lub 'przemyślenia' które powinny być otagowane
[blog], to tak: "twojej".

--
marcin

Data: 2010-07-25 02:36:40
Autor: moon
Ktos umrze
zly wrote:
[...]

masz coś do powiedzenia w temacie, mikry kutasie, czy mamy czytać twoje zakompleksione zażalenia?

moon

Data: 2010-07-25 22:42:45
Autor: zly
Ktos umrze
Dnia Sun, 25 Jul 2010 02:36:40 +0200, moon napisał(a):

masz coś do powiedzenia w temacie, mikry kutasie,

Aż sprawdziłem: 13 na 30 ostatnich wątków :) Co twój pierwszy post wniósł
do tematu misiu, że tak rzucasz kamieniem?

--
marcin

Data: 2010-07-26 01:12:53
Autor: moon
Ktos umrze
zly wrote:
[...]

wracasz z elektrowtrząsów, czy może polskiego nauczyli cię w szkole dla KGB?
nie rozumiesz co napisałem?
widocznie jesteś idiotą.

moon

Data: 2010-07-25 23:08:39
Autor: Tiber
Ktos umrze
Silly, silly zly nabazgrału:

tak, ze _swojej_, pajacu.

Biorąc pod uwagę fakt, że na oko ponad połowa wątków jest twojego
autorstwa i opisuje twoje perypetie lub 'przemyślenia' które powinny
być otagowane [blog], to tak: "twojej".

Nie zrozumiałeś. Zdarza się.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-07-29 11:07:36
Autor: Seoman
Ktos umrze
zly wrote:
a ja ci powiem, że takie posty zabijają usenet.
to grupa dyskusyjna, a nie grupa z listą linków.

Powiedział moon, który zrobił sobie ze swojej grupy bloga...

Ale w tym wypadku trudno się z nim nie zgodzić.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2010-07-26 14:33:33
Autor: WRonX
Ktos umrze
moon pisze:

[...]

OMG, przestan moonowac. Moze i grupa jest dyskusyjna, ale pytanie bylo proste, odpowiedz tez taka moglaby byc, gdybys sie nie wtracal z takimi pretensjami. Czyli jak to ma wygladac?

#1: Doomin: Podajcie mi tytul filmu, w ktorym ginie ktos z pierwszego planu.
#2: WRonX: Film X, film Y.
#3: Moon: nieprawda, w filmie X nikt nie ginie, a w filmie Y to bym dyskutowal...

Czysty moonizm... Ale jak widac, nie zabilem watku, bo i tak dyskutujesz - alleluja!

Pozdrawiam.

Data: 2010-07-27 01:08:18
Autor: moon
Ktos umrze

[...]