Ktoś używa, bądź używał Nokii 6233

Data: 2009-09-07 17:51:33
Autor: skrot
Ktoś używa, bądź używał Nokii 6233
Czy ktos z Was uzywal, badz uzywa jeszcze Nokii 6233? Bo mam problemik z nieszczesna klapka oslaniajaca gniazdo karty pamieci. Odlamal sie jeden z mikro zatrzaskow trzymajacych ta nieszczesna klapke i teraz zaraza otwiera mi sie co chwile sama. Moze ktos z Was mial podobny przypadek i napisze, jak sobie z tym problemem poradzil?

-- -- -- -- -- -- -- -
skrot

Data: 2009-09-07 18:44:46
Autor: r.
skrot pisze:
[...]

Przeźroczysta taśma klejąca. Mam to samo, a że nie wyjmuję karty wcale, to mi to nie przeszkadza.
Nawiasem mówiąc, to jeden z bardziej udanych telefonów jakie miałem. Wadą jest rysująca się tylna część obudowy. Nie wiem jaką masz wersję, ale tak jest w tej srebrnej.
W sobotę telefon miał 10 minutową kąpiel w jeziorze po czym wyjąłem baterię. Bo kolejnych 12h zająłem się kąpielą w spirycie. Po potraktowaniu kompresorem złożyłem i na razie od kilkunastu minut działa. Byle do rana.

pozdrawiam
r.

Data: 2009-09-07 18:59:47
Autor: skrot
Ktoś używa, bądź używał Nokii 6233
Przeźroczysta taśma klejąca. Mam to samo, a że nie wyjmuję karty wcale, to mi to nie przeszkadza.

No tak, to chyba najprostsze rozwiazanie, ale niestety
niezbyt estetyczne... :-( Myslalem nad czyms bardziej wyrafinowanym :-)
Rowniez nie wyciagam karty, wiec wlasciwie ta klapke moglbym
"zaspawac" na stale, tylko jak...

Nawiasem mówiąc, to jeden z bardziej udanych telefonów jakie miałem.

Jestem tego samego zdania...

Wadą jest rysująca się tylna część obudowy. Nie wiem jaką masz wersję, ale tak jest w tej srebrnej.

Ja mam czarna i nie zauwazylem zeby obudowa z tylu jakos specjalnie
sie rysowala...

-- -- -- -- -- -- -- -- -
skrot

Data: 2009-09-07 20:02:10
Autor: Peet
On 2009-09-07 18:59, skrot wrote:

Rowniez nie wyciagam karty, wiec wlasciwie ta klapke moglbym
"zaspawac" na stale, tylko jak...

Super glue?

Data: 2009-09-08 20:27:35
Autor: A
Ktoś używa, bądź używał Nokii 6233
Ja ma ten telefon od 3 lat i jest super!
Niesety mam srebrny i tył wygląda okropnie, a kolega ma czarny i jest super, zero zadrapań.