Ktoś w ogóle był w Bułgarii?

Data: 2011-01-22 14:00:01
Autor: Menel
Ktoś w ogóle był w Bułgarii?
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Witam!
Tak sobie rozmyślam, czy przypadkiem nie trafić rowerem do Bułgarii,
szukałem jakichś relacji, ale niczego nie znalazłem. Ktoś z Was kojarzy
jakąś wyprawę, której celem była Bułgaria i jej górskie szosy? Bo jakieś
bułgarskie tranzyty to znalazłem, ale one mają opis w deseń: "no,
przejechaliśmy przez Bułgarię w dwa dni". Znalazłem jedną relację
(http://wyprawyrowerowe.pdg.pl/balkany2010.htm) z wyjazdu, ale też dużo tam
nie ma.

Nikt się nie chwali bo poco nam idioci w raju.

Data: 2011-01-22 06:13:03
Autor: tadek
Ktoś w ogóle był w Bułgarii?

http://www.rower.orbit.pl/index.php?url=wyprawy&act=bulgaria08

Data: 2011-01-22 15:21:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ktoś w ogóle był w Bułgarii?
tadek, Sat, 22 Jan 2011 06:13:03 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
http://www.rower.orbit.pl/index.php?url=wyprawy&act=bulgaria08

O, dzięki!

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-22 19:27:58
Autor: Palec
Ktoś w ogóle był w Bułgarii?

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9ab0cb77-ed35-45d6-8316-66e7347771efk30g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

> nie ma.

Nikt się nie chwali bo poco nam idioci w raju.

http://www.odyssei.com/pl/travel-articles/541.html

Ktoś w ogóle był w Bułgarii?