Kto¶ w ogóle był w Bułgarii?

Data: 2011-01-27 15:21:26
Autor: yo!anna
Kto¶ w ogóle był w Bułgarii?
On 22 Sty, 12:54, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Witam!
Tak sobie rozmy¶lam, czy przypadkiem nie trafić rowerem do Bułgarii,
szukałem jakich¶ relacji, ale niczego nie znalazłem. Kto¶ z Was kojarzy
jak±¶ wyprawę, której celem była Bułgaria i jej górskie szosy? Bo jakie¶
bułgarskie tranzyty to znalazłem, ale one maj± opis w deseń: "no,
przejechali¶my przez Bułgarię w dwa dni". Znalazłem jedn± relację
(http://wyprawyrowerowe.pdg.pl/balkany2010.htm) z wyjazdu, ale też dużo tam
nie ma.

Witam,
ja byłam (trochę dawno bo w 2007). Niestety relacji nie skleciłam,
tutaj s± zdjęcia: http://picasaweb.google.com/yo.wypady/200704270506BuGaria#
Jechali¶my z Sofii nad morze. Noclegi mieli¶my w różnych czasem
dziwnych miejscach: pod Sofi± w budowanym domu starców, gdzie
zaprosili nas Cyganie (?), mieli¶my nawet łóżka, 2 razy na dziko pod
namiotami, raz na małej stacyjce (zaprosiła nas pani kolejarka przez
sentyment swojego studiowania w Polsce),  2-3 razy na prywatnej
kwaterze, 2 razy w hotelu mocno negocjowanym (raz w 4 osoby w pokoju 2
osobowym, drugi raz w 3 osoby w pokoju 2 osobowym), w polskim hotelu
dla VIP-ów (przed nami byli tam przedstawiciele polskiego sportu) w
Złotych Piaskach, gdzie zaprosił nas opiekun tego hotelu. Tutaj
naniosłam nasz± trasę (nie wiem czy super dokładnie, bo robiłam to
jaki¶ czas temu, ale zaznaczone s± miejscowo¶ci które pamiętam):
http://tiny.pl/hcl2d
Jechali¶my asfaltami, terenowy mieli¶my tylko kawałeczek już na
wybrzeżu. Ogólnie bardzo miłe wspomnienia. Po rosyjsku rzeczywi¶cie da
radę pogadać, a i czasem po polsku też ;-)

Kto¶ w ogóle był w Bułgarii?