Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Ktoś w to uwierzy? Rostowski: My nie ukradliśmy pieniędzy z OFE. One są na subkontach w ZUS. To Morawiecki chce je ukraść

Data: 2019-04-10 21:01:14
Autor: Lord Donald
[...]

Jacek Rostowski, minister finansów w rządzie Platformy Obywatelskiej zasłynął stwierdzeniem, że ,,pieniędzy nie ma". Kiedy PO wykrzykuje, że jak wróci do władzy, da nauczycielom 1000 złotych podwyżki, Rostowski, w rozmowie z gazeta.pl stwierdził, że pieniądze na to będą mieli, to ,,jest to kwestia priorytetów.

https://wpolityce.pl/polityka/441794-ktos-w-to-uwierzy-rostowski-nie-ukradlismy-pieniedzy-z-ofe?fbclid=IwAR0tTtgWbv1iPovqH0eQ9P-XVQY1OX4nwHkb8nGNQ_crA7YaiedHxBRRy98

Data: 2019-04-10 15:48:24
Autor: Zenek Kapelinder
Ktoś w to uwierzy? Rostowski: My nie ukradliśmy pieniędzy z OFE. One są na subkontach w ZUS. To Morawiecki chce je ukraść
Jak gonia lodzieja to zlodziej zawsze krzyczy lapac lodzieja.

Data: 2019-04-10 21:09:35
Autor: u2
W dniu 10.04.2019 o 21:01, Lord Donald pisze:
Ktoś w to uwierzy? Rostowski: My nie ukradliśmy pieniędzy z OFE. One są na subkontach w ZUS. To Morawiecki chce je ukraść

niech Jean Vincent bez pesel zostanie na tych wyspach szczęśliwych, z daleka od Bolanda:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 09:41:46
Autor: Pajdak
Richard wraca do swego kraju?
pijaczek kupą suwalską zwany "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cae3f70$0$501$65785112news.neostrada.pl...

niech Jean Vincent bez pesel zostanie na tych wyspach szczęśliwych, z daleka od Bolanda:)

Powiedz to: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ryszard_Czarnecki

"Ryszard Henryk Czarnecki (ur. 25 stycznia 1963 w Londynie jako Richard Henry Czarnecki)"

"W 1988 studiował w Rzymie. W latach 1988-1990 był dziennikarzem ,,Dziennika Polskiego" wydawanego w Londynie."

POczytaj sobie więcej o swoim idolu! ;-))

POlicz partie w których nie był - bedzie łatwiej! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 09:36:47
Autor: Pajdak
Ktoś uwierzy komuchowi?
stetryczały komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Ktoś w to uwierzy? Rostowski: My nie ukradliśmy pieniędzy z OFE.

Wiesz skąd i dlaczego powstały OFE?

One są na subkontach w ZUS.

Znajomy emeryt dowiadywał się w ZUS. Owszem, jest takie subkonto w ZUS.
Sa na nim pieniadze przelane z OFE.
Dolicza sie je do kapitału poczatkowego w momencie przejscia na emeryture.

To Morawiecki chce je ukraść

D o k ł a d n i e !!

Wg znajomwgo ZUS wystosował do przyszłych emerytów pisma by podpisali w
oświadczeniu, ze całość z OFE zostanie przekazana na Skarb Państwa. Trzeba
tam postawić krzyżyk czy innego "ptaszka".  Dotyczy to tylko tych, którzy
"oszczędzali" kasę w OFE.

Jak to nazwiesz?

Poczytaj sobie:

https://www.newsweek.pl/biznes/kto-chcial-sprzedac-polska-kolej-rosjanom-to-sledztwo-robi-sie-dla-premiera/h1jj5h5

Słuszną linie ma wasza partia!

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 11:52:04
Autor: Pisiorowy Escobar
Ktoś uwierzy komuchowi?
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> napisał(-a):

> [...]

Sa na nim pieniadze przelane z OFE.
Dolicza sie je do kapitału poczatkowego w momencie przejscia na emeryture.

ofe pożyczała kasę rządowi zatrzymując dla siebie prowizję
bolszewik dold chciałby aby ofe nadal zarabiały na przelewaniu kasy do budżetu\
tylko nie wiem czy doldzik to zdrajca czy głupi - stawiam że głupi zdrajca

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-11 13:35:01
Autor: Pajdak
Ktoś uwierzy komuchowi?
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:ag3uael2jr3chevvb35vrm9b9sq5g70quh4ax.com...
> [...]

Wiesz skąd i dlaczego powstały OFE?

ofe pożyczała kasę rządowi zatrzymując dla siebie prowizję

OFE nie ponosiły równiez odpowiedzialności za straty. Depozyty gwarantował rząd, a odsetki/prowizja/zyski trafiały do kieszeni właścicieli OFE.  To skutki rozdawnictwa z czasów Gierka.

bolszewik dold chciałby aby ofe nadal zarabiały na przelewaniu kasy do budżetu\
..>ylko nie wiem czy doldzik to zdrajca czy głupi - stawiam że głupi zdrajca

Moim zdaniem to psychol albo kremlowski pachołek co na jedno wychodzi.

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 11:49:33
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

każdy kto ma mózg zamiast wody (czyli ty nie uwierzysz).
morawiecki chce ukraść część akcyjną czyli realną kasę obywateli zamienioną na
akcje leżące na kontach

tusk "ukradł" kasę którą ofe pożyczała budżetowi
nic nie stoi na przeszkodzie aby morawiecki przeksięgował kasę do ofe
to zabieg czysto papierkowy

https://wpolityce.pl/polityka/441794-ktos-w-to-uwierzy-rostowski-nie-ukradlismy-pieniedzy-z-ofe?fbclid=IwAR0tTtgWbv1iPovqH0eQ9P-XVQY1OX4nwHkb8nGNQ_crA7YaiedHxBRRy98

jak czyta takie pierdoły jak ww. to nic dziwnego że masz siano zamiast mózgu
tępa dzido :DDD