Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?

Data: 2011-07-06 21:48:30
Autor: Radek Izdebski
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
Będę wdzięczny za podpowiedź. Nie chcę nic spartolić. Wiem, że się da tylko jak ;)?

Pozdrawiam, Radek --

Data: 2011-07-07 11:24:46
Autor: Armit
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?

z tego co widziałem są takie uchwyty na szybę (przyssawka) ale mogę się mylić....

Janina

Data: 2011-07-07 16:41:40
Autor: saturn5
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
Lekko sie stukam w glowe i nie bardzo moge wymyslic.. co z takiego podpiecia
ma niby wyjsc??

Jesli to byl tylko dwocip - zmykam ;)

Data: 2011-07-07 23:12:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?

"saturn5 " iv4nk4$bpf$1@inews.gazeta.pl

Lekko sie stukam w glowe i nie bardzo moge wymyslic..
co z takiego podpiecia ma niby wyjsc??

Symulator podaje błędne dane do Garmina -- to proste!
Chodzi o sprawdzenie możliwości zakłócania sygnału satelitarnego...
Jak symulować [głupotę] to do końca!

-=-

Do pytającego -- symulator powinien zawierać w sobie symulowanego Garmina...
A dobry symulator -- powinien mieć możliwość symulowania mgły, sztucznej mgły
i mgły helowej... Także złe naprowadzanie kontrolerów powinno być symulowane...
[i złe samopoczucie generała Błasika -- także]

Data: 2011-07-09 16:38:18
Autor: Maksymilian Dutka
W dniu 2011-07-06 23:48, Radek Izdebski pisze:
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
Będę wdzięczny za podpowiedź. Nie chcę nic spartolić. Wiem, że się da tylko
jak ;)?

Pozdrawiam, Radek

W X-Plane 9 widziałem coś co wyglądało jak możliwość wysyłania pakietów NMEA na port szeregowy RS232. Coś o Garminach też było. W FSX nic takiego nie widziałem, chyba że ktoś napisał jakiś dodatek.

Maksymilian Dutka

Data: 2011-07-11 17:42:06
Autor: Radek Izdebski
Maksymilian Dutka <maxdutka[blebleble]@gmail.com> napisał(a):
> [...]
W X-Plane 9 widziałem coś co wyglądało jak możliwość wysyłania pakietów NMEA na port szeregowy RS232. Coś o Garminach też było. W FSX nic takiego nie widziałem, chyba że ktoś napisał jakiś dodatek.

Dzięki za chociaż jedną sesnowną wypowiedź. Widziałem jak ktoś latał na FS2004 ale wtedy nie interesowało mnie podpięcie tego sprzętu. Zastanawiam się czy faktycznie da sie podpiąć pod FSX bo jest inaczej tworzony niż FS2004 więc być może i te łącze nie będzie działało. Wiem, że się da do FS2004. Pytanie tylko po pierwsze jak? a po drugie czy do FSXa podobnie a przede wszystkim czy można?  Zatem bardzo proszę o odpowiedź jeżeli ktoś wie jak lub ma kontakt kto ma ten temat już jasny. Pozdrowionka
Radek --

Data: 2011-07-11 17:46:33
Autor: Adam
Radek Izdebski <radekizdebski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Dzięki za chociaż jedną sesnowną wypowiedź. Widziałem jak ktoś latał na FS2004 ale wtedy nie interesowało mnie podpięcie tego sprzętu.

Na Twoim miejscu zapytałbym tam, gdzie ludzie wiedzą, o czym piszesz ;)
Np. na forum aztec, czy też flighsimworld.

Data: 2011-07-12 15:36:45
Autor: Radek Izdebski
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
Adam <grabkinews.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Radek Izdebski <radekizdebski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Dzięki za chociaż jedną sesnowną wypowiedź. Widziałem jak ktoś latał na > FS2004 ale wtedy nie interesowało mnie podpięcie tego sprzętu. Na Twoim miejscu zapytałbym tam, gdzie ludzie wiedzą, o czym piszesz ;)
Np. na forum aztec, czy też flighsimworld.

Kto pyta nie błądzi ;)

Data: 2011-07-12 22:08:58
Autor: Maksymilian Dutka
W dniu 2011-07-11 19:42, Radek Izdebski pisze:
[...]

(...)

Z tego co widzę to się da:

http://forum.avsim.net/topic/227891-fs2004fsx-gps-nmea-network-3rd-party-map/

Nie chcesz przejść z FSX na X-Plane? :)
Największa różnica to to że przy full detalach mam ze 40fps, a przy FSX jakieś 5fps. SDK do X-Plane też mi się bardziej podoba.

Maksymilian Dutka

Data: 2011-07-13 01:58:03
Autor: porterhouse
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
tylko po co?

Data: 2011-07-13 20:16:21
Autor: Maksymilian Dutka
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
W dniu 2011-07-13 03:58, porterhouse pisze:
tylko po co?

  Ano po to samo co manie GPS-a w prawdziwym samolocie.

Maksymilian Dutka

Data: 2011-07-13 18:29:53
Autor: porterhouse
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?

  Ano po to samo co manie GPS-a w prawdziwym samolocie.

Czy wogole rozumiesz dlaczego moje zdziwienie?. W FSX juz masz GPS, mozesz nawet miec calkiem zaawansowany GNS530. --

Data: 2011-07-13 21:34:37
Autor: Maksymilian Dutka
W dniu 2011-07-13 20:29, porterhouse pisze:

   Ano po to samo co manie GPS-a w prawdziwym samolocie.

Czy wogole rozumiesz dlaczego moje zdziwienie?. W FSX juz masz GPS, mozesz nawet miec
calkiem zaawansowany GNS530.

Rozumiem, i nie rozumiem, niby wszystkie przyrządy są, jednak fajnie mieć: "normalny" wolant, pedały, tudzież inne przyrządy które można dotknąć.
Zewnętrzny mapo-pokazywacz będzie na pewno wygodniejszy w użyciu niż ten "symulowany", zwłaszcza jeżeli dysponuje się tylko jednym monitorem.

Maksymilian Dutka

Data: 2011-07-14 10:55:41
Autor: Radek Izdebski
> [...]

Zewnętrzny mapo-pokazywacz będzie na pewno wygodniejszy w użyciu niż ten "symulowany", zwłaszcza jeżeli dysponuje się tylko jednym monitorem.

Brawo dla tego Pana ;) ja mam Garmina 296 więc chce go dołączyć właśnie do swojego zestawu ręczno-
nożno-ocznego ;) Chodzi o to właśnie żeby nie był na moitorku tylko obok niego albo pod nim;) --

Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?