Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?

Data: 2011-07-13 01:58:03
Autor: porterhouse
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
tylko po co?

Data: 2011-07-13 20:16:21
Autor: Maksymilian Dutka
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?
W dniu 2011-07-13 03:58, porterhouse pisze:
tylko po co?

  Ano po to samo co manie GPS-a w prawdziwym samolocie.

Maksymilian Dutka

Data: 2011-07-13 18:29:53
Autor: porterhouse
Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?

  Ano po to samo co manie GPS-a w prawdziwym samolocie.

Czy wogole rozumiesz dlaczego moje zdziwienie?. W FSX juz masz GPS, mozesz nawet miec calkiem zaawansowany GNS530. --

Data: 2011-07-13 21:34:37
Autor: Maksymilian Dutka
W dniu 2011-07-13 20:29, porterhouse pisze:

   Ano po to samo co manie GPS-a w prawdziwym samolocie.

Czy wogole rozumiesz dlaczego moje zdziwienie?. W FSX juz masz GPS, mozesz nawet miec
calkiem zaawansowany GNS530.

Rozumiem, i nie rozumiem, niby wszystkie przyrządy są, jednak fajnie mieć: "normalny" wolant, pedały, tudzież inne przyrządy które można dotknąć.
Zewnętrzny mapo-pokazywacz będzie na pewno wygodniejszy w użyciu niż ten "symulowany", zwłaszcza jeżeli dysponuje się tylko jednym monitorem.

Maksymilian Dutka

Data: 2011-07-14 10:55:41
Autor: Radek Izdebski
Maksymilian Dutka <maxdutka[blebleble]@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Zewnętrzny mapo-pokazywacz będzie na pewno wygodniejszy w użyciu niż ten "symulowany", zwłaszcza jeżeli dysponuje się tylko jednym monitorem.

Brawo dla tego Pana ;) ja mam Garmina 296 więc chce go dołączyć właśnie do swojego zestawu ręczno-
nożno-ocznego ;) Chodzi o to właśnie żeby nie był na moitorku tylko obok niego albo pod nim;) --

Ktoś wie jak podpiąć Garmina 296 do Flight Simulatora?