Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Data: 2016-03-02 18:16:50
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

Data: 2016-03-03 12:33:46
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Wed, 2 Mar 2016 18:16:50 -0600, w <nb7vju$hl0$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

Ale na co on komu?

Data: 2016-03-03 05:37:35
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:b88gdbd65fdps93hmqbi1t9dq7r87tb1kt4ax.com...
Wed, 2 Mar 2016 18:16:50 -0600, w <nb7vju$hl0$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

Ale na co on komu?

No wystarczy że masz dwa urządzenia z różnych stajni :-)
To tak trudno wymyślić?

Data: 2016-03-03 11:40:21
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

przecieĹź taki kabelek juĹź dawno jest. I tylko Apple nie chce z niego
korzystać.

Data: 2016-03-03 06:08:48
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nb97r5$3rn$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

Data: 2016-03-03 15:20:39
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 3 Mar 2016 06:08:48 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

Możesz jaśniej?

--
Marek

Data: 2016-03-03 20:20:58
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.6536186160945890835news.neostrada.pl...
On Thu, 3 Mar 2016 06:08:48 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

Możesz jaśniej?

czego nie zrozumiałeś?

Data: 2016-03-04 06:44:55
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 3 Mar 2016 20:20:58 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
czego nie zrozumiałeś?

Trafi co piszesz, wszyscy już używają jeden standard, oprócz Apple?

--
Marek

Data: 2016-03-04 06:10:41
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3330875327451171513news.neostrada.pl...
On Thu, 3 Mar 2016 20:20:58 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
czego nie zrozumiałeś?

Trafi co piszesz, wszyscy już używają jeden standard, oprócz Apple?

Nie o tym jakie są fakty jest rozmowa.
Bo jakie są to wiemy - tak, Apple nie używa mikro USB.
Teraz - ktoś wymyślił kabelek USB z wtyczką pasującą
do gniazda mikroUSB i do gniazda Ligthing.
I o tym jest wątek.
Bo jak ktoś posiada dwa typy urządzeń to nie jest wcale
praktyczne mówić o tym że fajnie byłoby gdyby Apple
używał mikroUSB to byłoby prościej. Nie sądzisz?

Data: 2016-03-04 13:44:09
Autor: RadoslawF
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 13:10, Pszemol pisze:

[...]

Praktycznie by było jakby Apple produkowało gniazda takie
jak reszta cywilizowanego świata.
Rozmowa o tym "fajnie byłoby gdyby Apple" nie będzie praktyczna
ani nie będzie z jej powodu prościej.

Pozdrawiam

Data: 2016-03-04 12:47:28
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 7:44 AM, RadoslawF wrote:
[...]

no to zmus apple, zeby to robilo i nie bedzie popytu na takie rozwiazania jak ten kabelek. jak widac Pszemol jest nim zainteresowany, paru moich znajomych rowniez sie ucieszylo. ja w sumie tez bym taki kabelek nabyl.
poza tym nie ma powodu pluc wylacznie na apple, bo mam telefon samsunga, ktory rowniez uzywa jakiegos pokracznego zlacza, dlatego glownie lezy rozladowany. <rs>

Data: 2016-03-04 20:28:33
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:56d9ca1f$0$29123$c3e8da3$38634283news.astraweb.com...
[...]

Teraz się pojawiły jakieś nowe wynalazki z USB 3 - takie podwójne
gniazdo i szeroka, cienka wtyczka. Czy nikt nie skrytykuje zmiany?
Nikt z Was nie musi nosić USB2 i USB3? Obawiam się, że musicie...

Data: 2016-03-04 20:27:18
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:nbbvue$8bc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dlatego zamiast o tym gdybać ja proponuję kabelek uniwersalny
który pasuje do mikro USB i jednocześnie do iPhone/iPada.

Data: 2016-03-03 18:22:50
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-03 o 13:08, Pszemol pisze:
Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

Daj sobie spokój. Usb jest tak powszechnie używane zwłaszcza w śród użytkowników języka w którym raczyłeś tu napisać że musisz się pogodzić z tym że jesteś w marginesie, w mniejszości.
Postępem by było gdyby iphony miały oba gniazda. Wtedy byłyby przyjaźniejsze dla użytkownika, wartościowsze, miałbyś z kim wymieniać poglądy...
Paniusia w mojej firmie kiedyś przychodziła po ratunek i zawsze gdzieś się znajdował kabelek usb do ładowania samsunga.

Teraz nie może rozstawać się z ładowarką bo zanabyła 6S.
Jest japko nie ma prundu :-)

PS. Takich paniusi to jest nawet kilka ale tej już nie pomogę. Jest stracona dla integracji korporacyjnej ;-)

Data: 2016-03-03 20:23:10
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d872ec$0$22829$65785112news.neostrada.pl...
[...]

co to ma do rzeczy?

Postępem by było gdyby iphony miały oba gniazda. Wtedy byłyby przyjaźniejsze dla użytkownika, wartościowsze, miałbyś z kim wymieniać poglądy...

to byłoby dopiero chore :-)

Paniusia w mojej firmie

ładna jakaś?

Data: 2016-03-04 08:09:22
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 03:23, Pszemol pisze:
co to ma do rzeczy?

Że bezsensem jest kupowanie specjalnych kabelków. To takie używanie protezy żeby udawać normalność ;-)

Data: 2016-03-04 06:11:31
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d934a3$0$22834$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-04 o 03:23, Pszemol pisze:
co to ma do rzeczy?

Że bezsensem jest kupowanie specjalnych kabelków.
To takie używanie protezy żeby udawać normalność ;-)

Gdybyś miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałbyś nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Data: 2016-03-04 15:47:47
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 13:11, Pszemol pisze:
Gdybyś miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałbyś nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Wolałbym żeby ajfon miał normalne gniazdko albo oba. :-)

Data: 2016-03-04 12:51:45
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 9:47 AM, z wrote:
W dniu 2016-03-04 o 13:11, Pszemol pisze:
Gdybyś miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałbyś nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Wolałbym żeby ajfon miał normalne gniazdko albo oba. :-)

a ja bym wolal, zeby na swiecie "kobiety byly silne, mezczyzni przystoini i wszystkie dzieci powyzej sredniej". <rs>

Data: 2016-03-04 20:30:28
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:56d9cb20$0$58682$c3e8da3$76a7c58fnews.astraweb.com...
On 3/4/2016 9:47 AM, z wrote:
[...]

lake wobegon effect ? :-)

Data: 2016-03-04 20:36:58
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 18:51, rs pisze:
a ja bym wolal, zeby na swiecie "kobiety byly silne, mezczyzni
przystoini i wszystkie dzieci powyzej sredniej". <rs>

A najlepiej by było żeby tak fascynująca firma jak apple ułatwiła życie swoim klientom i zrobiła gniazdko pasujące do wszystkiego.
Da się wtyczkę i gniazdko się da.
W każdym razie jest to jakiś powód (może i mały) żeby się nie męczyć z kabelkami tylko kupić coś tańszego, tak samo działającego z dostępnym wszędzie ładowaniem. No chyba że Apple wymyśli coś w temacie baterii.
Wtedy będę chwalił pod niebiosa. :-)

PS. Ile ten kabelek ma kosztować?

Data: 2016-03-04 15:02:13
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 2:36 PM, z wrote:

> A najlepiej by było żeby tak fascynująca firma jak apple ułatwiła życie
> swoim klientom i zrobiła gniazdko pasujące do wszystkiego.
> Da się wtyczkę i gniazdko się da.

jak ci to tak bardzo przeszkadza i nie widzisz innego rozwiazania, to pisz do apple. na szczescie sa kreatywni ludzie i potrafia rozwiazywac sprawy wlasnymi sposobami, ale najlepiej to jest krytykowac.

> [...]
> kabelkami tylko kupić coś tańszego, tak samo działającego z dostępnym
> wszędzie ładowaniem. No chyba że Apple wymyśli coś w temacie baterii.

jakos od lat apple kladzie takie klody pod nogi uzytkownikow i jakos nie za bardzo to wplywa na popularnosc jego produktow. <rs>

Data: 2016-03-04 20:33:13
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d9e3dc$0$22825$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzę, że blade masz pojęcie na temat marketingu i biznesu w ogóle :-)
Chcesz aby Apple ułatwiało Tobie kupowanie wyrobów konkurencji?
Rozkoszny...

Da się wtyczkę i gniazdko się da.
W każdym razie jest to jakiś powód (może i mały) żeby się nie męczyć z kabelkami tylko kupić coś tańszego, tak samo działającego z dostępnym wszędzie ładowaniem.

Skoro dla Ciebie kabelek (jego typ) jest ważniejszy przy wyborze
telefonu niż sam telefon to jak najbardziej tak zadecydujesz :-)
Ci, co kupują iPhone mają najwyraźniej typ kabelka w nosie...

No chyba że Apple wymyśli coś w temacie baterii.
Wtedy będę chwalił pod niebiosa. :-)

A zdajesz sobie sprawę, że jesteś jeden? :-)

PS. Ile ten kabelek ma kosztować?

$2.39

Data: 2016-03-05 08:13:23
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 03:33, Pszemol pisze:
Widzę, że blade masz pojęcie na temat marketingu i biznesu w ogóle :-)
Chcesz aby Apple ułatwiało Tobie kupowanie wyrobów konkurencji?
Rozkoszny...

Środowisko w którym jest 1 kabelek ajfona a 20 usb trzeba zdobywać, oswajać a nie się na nie wypinać z dumą ;-)

Cały czas pamiętając że w realu 1 ładowanie na dobę często nie wystarcza

Skoro dla Ciebie kabelek (jego typ) jest ważniejszy przy wyborze
telefonu niż sam telefon to jak najbardziej tak zadecydujesz :-)
Ci, co kupują iPhone mają najwyraźniej typ kabelka w nosie...

Cały czas nie pojmujesz na czym polega wybór. Ajfony są na porównywalnym poziomie wykonania/jakości do konkurencji.
Różnica jest w cenie (tego na pewno nie pojmiesz) oraz w tych drobnych aczkolwiek upierdliwych dziwactwach tego sprzętu
Normalni ludzie tak wybierają.
Często im się w salonie wpycha wypasionego smartfona do abonamentu i muszą wybrać a tak naprawdę potrzebują najprostrzego modelu dotykowego. Te najtańsze to już nie ta liga co kiedyś. Ludzie nie zdają sobie z tego sprawy co potrafi lumia za 300 zł. Dlatego Apple rośnie. A nie dlatego że jest dobry czy oferuje dobry stosunek cena/jakość. Oczywiście cały czas pamiętamy o aureoli nad logo ;-)
Skoro firma upiera się przy cenie ;-) to te drobiazgi klient potrafi zinterpretować jako dziwactwo, odszczepieństwo, zagrożenie, stratę nerwów i czasu...

Data: 2016-03-05 06:55:43
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56da8715$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak właśnie mi się wydawało że nie masz nawet bladego pojęcia...

[...]

Co to znaczy na porównywalnym poziomie?

Różnica jest w cenie (tego na pewno nie pojmiesz) oraz w tych drobnych aczkolwiek upierdliwych dziwactwach tego sprzętu
Normalni ludzie tak wybierają.

Normalni ludzie? Ty się zachowujesz jakbyś iPhone nie używał nigdy.
Tobie się wydaje że to jeszcze jedna wersja telefonu z Androidem,
taka która ma inną wtyczkę :-)))

[...]

Jakie drobiazgi??? Dla Ciebie iPhone od Galaxy S różni się kabelkiem USB?

Data: 2016-03-05 17:02:07
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 13:55, Pszemol pisze:
Normalni ludzie? Ty się zachowujesz jakbyś iPhone nie używał nigdy.
Tobie się wydaje że to jeszcze jedna wersja telefonu z Androidem,
taka która ma inną wtyczkę :-)))

Nawet nie pamiętasz komu odpisujesz. :-)
Otóż przypominam że używam w domu wszystkich trzech systemów. Mam porównanie w podobnym zastosowaniu. Walczę z podobnymi problemami, wku... na niedoróbki, fanaberie, lagi, niekomaptybilności, na niedouczenie programistów i konstruktorów obudowy, awaryjność...
Każdemu jednemu mam prawo nawciskać bo miałem to g... w rękach i usiłowałem używać :-)
Mam porównanie i wiem co piszę.
Jak zauważyłeś litościwie pominąłem kwestie zdzierstwa cenowego i dojenia za takie właśnie durne przelotki "za dolary" :-)

PS. Taki subiektywny ranking ;-)
Za tel. z androidem dałbym 300zł. Za telefon z iosem 400 zł a za telefon z windowsem 450.
Tu jak widać przeważają właśnie szczegóły, fanaberie, niekompatybilności i logo ;-)

Data: 2016-03-05 10:08:08
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56db0300$0$652$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skąd to wnosisz?
Nie napisałem że nie używasz tylko że zachowujesz się jak byś nie używał.
Kumasz różnicę znaczeniową?

[...]

Jeśli twierdzisz że iPhone to jest to samo co inne smartfony z Androidem
a tylko różni się typem kabelka to wyraźnie nie wiesz co piszesz :-)

PS. Taki subiektywny ranking ;-)
Za tel. z androidem dałbym 300zł. Za telefon z iosem 400 zł a za telefon z windowsem 450.
Tu jak widać przeważają właśnie szczegóły, fanaberie, niekompatybilności i logo ;-)

I co z tego ma wynikać dla czytelnika?

Data: 2016-03-05 21:42:36
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 17:08, Pszemol pisze:

Nie napisałem że nie używasz tylko że zachowujesz się jak byś nie używał.
Kumasz różnicę znaczeniową?

Wrażenia z używania mogą być bardzo subiektywne. Zwłaszcza w kontekście, otoczeniu, kraju. Uświadom to sobie. Nie każdemu musi pasować to co Tobie. I też może być wybrane logiczne, merytorycznie bez naleciałości sektowych.

I co z tego ma wynikać dla czytelnika?

Że jak sobie kupi nowy kabelek i będzie z nim chodzić to doładuje ajfona.
Ale zaraz. On do tej pory miał kabelek z którym chodził :-)

Data: 2016-03-05 08:44:36
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 05.03.2016 08:13, z wrote:
[...]

Generalizujesz. Są obszary, gdzie iOS jest bezkonkurencyjny. Przede
wszystkim wszędzie tam, gdzie ważna jest niska latencja na dotyku i
na audio. Wystarczy porównać działanie dotykowej klawiaturki
muzycznej np. w FL Studio Mobile, na androidzie to jest praktycznie
nieużywalne (na ajfonie kumpla wszystko wchodzi w tempie, u mnie lagi
przekraczają 300 ms!).

Data: 2016-03-05 06:56:48
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"trolling tone" <az@anyad.org> wrote in message news:56da8e6b$0$693$65785112news.neostrada.pl...
On 05.03.2016 08:13, z wrote:
[...]

Kolega nasz nie dostrzegł takiego detalu jak różnica w systemie
operacyjnym :-) Skupia się zbytnio na różnicach w kabelkach :-)

Data: 2016-03-04 20:29:45
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d9a015$0$649$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-04 o 13:11, Pszemol pisze:
Gdybyś miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałbyś nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Wolałbym żeby ajfon miał normalne gniazdko albo oba. :-)

Takiego wyboru nie masz bo wyrobów Apple nie zmienisz.
Ktoś zaprasza Cię w gości, proponuje Ci kawe lub herbatę,
a Ty mu na to że wolałbyś kakao... Jaki to ma sens?

Data: 2016-03-05 08:16:09
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 03:29, Pszemol pisze:
Ktoś zaprasza Cię w gości, proponuje Ci kawe lub herbatę,
a Ty mu na to że wolałbyś kakao... Jaki to ma sens?

Ktoś zaprasza Cię w gości a Ty robisz mu wyrzuty że jest głupcem i nie ma ładowarki do Twojego wypasionego ajfona ;-)

Data: 2016-03-05 06:58:09
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56da87ba$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podziwiam Twój brak kontaktu z rzeczywistością i wnioskowanie totalnie z pały.
Kto robi komu wyrzuty? O czym my tu rozmawiamy? Zastanów się...
Jesteś niepoważny.

Data: 2016-03-05 17:06:50
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 13:58, Pszemol pisze:
Podziwiam Twój brak kontaktu z rzeczywistością i wnioskowanie totalnie z
pały.
Kto robi komu wyrzuty? O czym my tu rozmawiamy? Zastanów się...
Jesteś niepoważny.

Sorry... Być może się zmieniłeś, postarzałeś, już Ci przeszło...
Zwracam honor. Te resztki zadufania to może być faktycznie "dobra zmiana" i urealnienie magii do zwykłego szarego świata :-)

Data: 2016-03-04 00:13:53
Autor: re
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Użytkownik "z"

Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażający.

Daj sobie spokój. Usb jest tak powszechnie używane zwłaszcza w śród
-- -
śrut się pisze pszes u otfarte i te

użytkowników języka w którym raczyłeś tu napisać że musisz się pogodzić
z tym że jesteś w marginesie, w mniejszości. ...
-- -
Pogodziłem się już z wszystkimi, mogę iść do nieba

Data: 2016-03-03 20:37:47
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

bez sensu to jest uzywanie innego gniazda niĹź industry standard.
Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu tysięcy
dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

Data: 2016-03-03 20:20:44
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nba7ar$4up$1dont-email.me...
[...]

piszesz nie na temat

Data: 2016-03-04 10:39:04
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Thu, 3 Mar 2016 20:20:44 -0600, w <nbar86$dv9$1@dont-email.me>, "Pszemol"
> [...]

> Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu
> tysięcy dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

A co jest tematem? Stosowanie protez do japka?

Data: 2016-03-04 06:12:38
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:5tlidb1h6phjelognpm8hh27hq8r64hkej4ax.com...
> [...]

> tysięcy dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

piszesz nie na temat

A co jest tematem? Stosowanie protez do japka?

Tematem, jeśli naprawdę nie zauważyłeś, jest kabelek,
który sięga do dwu różnych gniazd. Nie wiem czemu
macie taką straszną alergię na Apple, graniczącą z histerią.

Data: 2016-03-04 15:49:37
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 13:12, Pszemol pisze:
Tematem, jeśli naprawdę nie zauważyłeś, jest kabelek,
który sięga do dwu różnych gniazd. Nie wiem czemu
macie taką straszną alergię na Apple, graniczącą z histerią.

Spokojnie. Jesteś tylko dyskryminowaną mniejszością. Możesz pisać do jakiegoś trybunału albo iść na manifestację KODu :-)

Data: 2016-03-04 20:34:10
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d9a082$0$649$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty czujesz się większością? :-)

Data: 2016-03-05 08:19:16
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 03:34, Pszemol pisze:
Ty czujesz się większością? :-)

Bo widzisz z takie odległości nie widzisz kto tu u nas jest w mniejszości a kto w większości. Odwiedziłbyś matule ojczyznę w potrzebie. Może jakaś demonstracja w obronie mniejszości albo demokracji? :-)

Data: 2016-03-05 07:48:20
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56da8875$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpowiesz na pytanie wprost?
A co do ojczyzny to conajmniej 2 razy do roku jestem w Polsce.

Data: 2016-03-05 17:10:13
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 14:48, Pszemol pisze:
Odpowiesz na pytanie wprost?

Tak. Należę do tej większej grupy. Chociaż na PiS nie głosowałem ;-)

A co do ojczyzny to conajmniej 2 razy do roku jestem w Polsce.

Widać

Data: 2016-03-04 14:13:38
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

czytasz nie na temat. --

Data: 2016-03-04 00:19:48
Autor: re
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

UĹźytkownik "masti"

[...]

KtĂłra wersja USB ? Mini ? Micro ? A moĹźe Type-C ?

Zaraz zaraz ... Apple korzysta z Type-C moĹźe nie w telefonach, ale tabletach.

Data: 2016-03-04 06:47:12
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 3 Mar 2016 20:37:47 -0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
bez sensu to jest uzywanie innego gniazda niĹź industry standard.
Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu
tysięcy
dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

Iphone "zmieniło się wszystko".ciągle nie ma gniazda usb? Rotfl!

--
Marek

Data: 2016-03-04 06:13:11
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.6326426748408970354news.neostrada.pl...
[...]

Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

Data: 2016-03-04 14:16:11
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Fri, 4 Mar 2016 06:13:11 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

No skoro to jedyny telefon, ktĂłry olewa ogĂłlnie przyjęty przez wszystkich standard, to co się  dziwisz, Ĺźe nie jest traktowany powaĹźnie i wszyscy się z tego śmieją.

--
Marek

Data: 2016-03-04 12:59:35
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 8:16 AM, Marek wrote:
On Fri, 4 Mar 2016 06:13:11 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

No skoro to jedyny telefon, który olewa ogólnie przyjęty przez
wszystkich standard, to co się  dziwisz, Ĺźe nie jest traktowany powaĹźnie
i wszyscy się z tego śmieją.

wszyscy sie smieja, powiadasz.
http://www.macrumors.com/2013/04/26/customer-loyalty-could-drive-iphone-market-share-gains-for-years/
to tylko jedna ze statystyk. ale ktorakolwiek nie wyciagniesz, to iphony to nadal baaardzo powazny fragment tego rynku. <rs>

Data: 2016-03-05 00:44:55
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Fri, 4 Mar 2016 12:59:35 -0500, rs <no.address@no.spam.info> wrote:
[...]

Śmieszne, Ĺźe Android  w tym rankingu nie rusza z 34% :)

--
Marek

Data: 2016-03-04 19:48:09
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 6:44 PM, Marek wrote:
[...]

moze i smieszne, ale nie o samsungu mowa ale o tych _wszystkich_, ktorzy sie z appla smieja. <rs>

Data: 2016-03-04 20:35:43
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1131030061853038028news.neostrada.pl...
[...]

Ten się śmieje kto się smieje ostatni :-)

Data: 2016-03-04 10:39:35
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 04 Mar 2016 06:47:12 +0100, w
<almarsoft.6326426748408970354@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

Iphone "zmieniło się wszystko".ciągle nie ma gniazda usb? Rotfl!

No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb czy zwykłego pena?

Data: 2016-03-04 13:38:59
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 4 Mar 2016 06:13:35 -0600, w <nbbtvo$b3$1@dont-email.me>, "Pszemol"
> [...]

> No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb czy zwykłego > pena?

No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

Data: 2016-03-04 14:13:10
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
radekp@konto.pl wrote:

> [...]

:-))))))) dobre.

No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

Apple uznał, że nie jest Ci to potrzebne :)

Data: 2016-03-04 20:35:07
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:fd0jdblm52u0qiauj97eg0k638tqm3kg704ax.com...
> [...]

:-))))))) dobre.

No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

Tak samo się podłącza jak podłącza się sokowirówkę.

Data: 2016-03-07 11:39:31
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 4 Mar 2016 20:35:07 -0600, w <nbdgf3$a5$1@dont-email.me>, "Pszemol"

> No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
> Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

Tak samo się podłącza jak podłącza się sokowirówkę.

Czyli wcale? :) Dobre :)))

Data: 2016-03-07 06:46:58
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:dimqdb5be5dd5gqniu11mdk85kid1qedek4ax.com...

> No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
> Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

Tak samo się podłącza jak podłącza się sokowirówkę.

Czyli wcale? :) Dobre :)))

Sorki jeśli zabrzmi to nietolerancyjnie, ale podłączanie
KABLOWEJ klawiatury USB do telefonu uważam za
jakiś wybryk geekostwa lub nerdostwa lub obu na raz :-)
A klawiaturę bezprzewodową podłączasz oczywiście
przez Bluetooth.

Data: 2016-03-07 14:05:32
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Mon, 7 Mar 2016 06:46:58 -0600, w <nbjt2b$65j$1@dont-email.me>, "Pszemol"
[...]

No to rzeczywiście pro :)))

Data: 2016-03-07 13:11:00
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:d4vqdbhf94utm3c8su36oqptj99tjivv324ax.com...
[...]

Jakie pro? Nie rozumiem...

Data: 2016-03-08 10:26:52
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Mon, 7 Mar 2016 13:11:00 -0600, w <nbkjid$n9l$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> wrote in message news:d4vqdbhf94utm3c8su36oqptj99tjivv324ax.com...

> No to rzeczywiście pro :)))

Jakie pro? Nie rozumiem...

Widzę :)))

BT ma sens, np. w tym przypadku ;)))
http://ecsmedia.pl/c/etui-na-tablet-7-art-ab-101b-b-iext23464340.jpg

Data: 2016-03-08 06:20:42
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:lg6tdb5v3siodddc26qqm06q0krnjgf4k14ax.com...
Mon, 7 Mar 2016 13:11:00 -0600, w <nbkjid$n9l$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> wrote in message

> No to rzeczywiście pro :)))

Jakie pro? Nie rozumiem...

Widzę :)))

No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiaturą.

BT ma sens, np. w tym przypadku ;)))
http://ecsmedia.pl/c/etui-na-tablet-7-art-ab-101b-b-iext23464340.jpg

Właśnie w tym przypadku BT ma najmniej sensu.

Data: 2016-03-08 13:25:11
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

> [...]

Jakie pro? Nie rozumiem...

Widzę :)))

No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiaturą.

"Smart Keyboard for iPad Pro"
czyli to dla dzieci jest?

Data: 2016-03-09 05:58:09
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbmjrn$ghi$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

> [...]

Jakie pro? Nie rozumiem...

Widzę :)))

No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiaturą.

To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

Data: 2016-03-09 11:59:42
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

> [...]

"Smart Keyboard for iPad Pro"
czyli to dla dzieci jest?

To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

ale przecieĹź klawiatura w ogĂłle nie jest potrzebna dla pro

Data: 2016-03-09 06:35:13
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

> [...]

czyli to dla dzieci jest?

To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

ale przecieĹź klawiatura w ogĂłle nie jest potrzebna dla pro

Ty mi ostatnio zarzucałeś jakieś problemy z czytaniem...
Popatrz u gĂłry na cytaty. Przeczytaj je jeszcze raz.

Data: 2016-03-09 11:46:55
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

Rozmawialismy o kablowej klawiaturze.

Od poczatku wiadomo przecież, ze klawiatury BT sa obslugiwane.

Data: 2016-03-11 11:30:44
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Wed, 9 Mar 2016 11:46:55 -0600, w <nbpncl$j4b$1@dont-email.me>, Pszemol

Rozmawialismy o kablowej klawiaturze.

Od poczatku wiadomo przecież, ze klawiatury BT sa obslugiwane.

Rozmawialiśmy o kablowej klawiaturze i penie.
No więc jak to podłączyć? :D

Data: 2016-03-11 05:58:15
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:sh75eblhn45kqk76ongbqsskm35avanfl54ax.com...

> [...]

Rozmawialismy o kablowej klawiaturze.

Od poczatku wiadomo przecież, ze klawiatury BT sa obslugiwane.

Rozmawialiśmy o kablowej klawiaturze i penie.

Pen? Masz na myśli iPencil? Nie wiesz jak go podłączyć?

Data: 2016-03-09 14:16:06
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Wed, 9 Mar 2016 11:59:42 -0000 (UTC), w <nbp37e$58u$1@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisał(-a):

Pszemol wrote:

> To jest klawiatura BT, o ile się orientuję. ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

Widocznie klawiatura jest Pro -- ale przeznaczona dla amatorów :)

Data: 2016-03-10 06:47:58
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:mf80eb9n2qr1i6a3137aj8s1m5bpupqv2f4ax.com...

> To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

Widocznie klawiatura jest Pro -- ale przeznaczona dla amatorów :)

Jak ktoś jest linuksiarzem i pisze cały dzień skrypty i batche
to nie wyobraża sobie żadnej pracy "pro" bez klawiatury...
Tymczasem niektórym "pro" płaci się np. za retuszowanie
zdjęć, a do tego wystarczy tablet z touchscreenem oraz iPencil :-)
I można tak zarobić niezłą kasę np. siedząc parę godzin w pociągu,
w samolocie i klawiatury (wbudowanej) użyć w tym czasie ani razu.

Data: 2016-03-08 14:00:07
Autor: RadoslawF
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-08 o 10:26, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Dla fanatyka marki sens ma to co oferuje dana marka.
Skoro igadżety nie mają gniazdka na klawiaturę to klawiatura
nie ma dla nich sensu. No chyba że taka działająca bez kabla
do ktĂłrego ne mają gniazdka.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2016-03-07 14:31:42
Autor: J.F.
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nbjt2b$65j$1@dont-email.me...
[...]

No coz - doswiadczenie z pewnego tabletu - klawiatura bezprzewodowa piekna rzecz ... przez pare minut.
Potem ona sie wylacza w celu oszczedzania pradu i trzeba wlaczyc osobnym przyciskiem :-)

Plus ewentualne problemy ze sparowaniem, tudziez mozliwosc podsluchu .... kabel ma jednak pare zalet.

J.

Data: 2016-03-07 13:15:16
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:56dd82bf$0$22821$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja mam taką, która idzie spać i budzi się DOWOLNYM przycieskiem.
A w czym Ci to przeszkadza? Sądzisz, że podpięcie klawiatury USB
do tableta nie zużywa energii z jego tabletowej baterii?

Plus ewentualne problemy ze sparowaniem, tudziez mozliwosc podsluchu ... kabel ma jednak pare zalet.

Z 1000 użytkowników tabletów pewnie jeden skorzystałby
z klawiatury... Wśród tej marginalnej grupy doszukujesz się
następnego marginesu, bo pewnie z 1000 użytkowników
klawiatur tylko 1 sztuka (a pewnie mniej) wybrałaby klawiaturę
przewodową z powodów problemów z parowaniem czy podsłuchu.
Gonienie za takim unikalnym, wręcz wydumanym zastosowaniem
nie jest celem ŻADNEJ firmy komercyjnej, chyba że ta firma się
właśnie tym zajmuje docelowo... A mówimy o firmach robiących
raczej masówkę i w takich firmach liczy się zasada 80:20, słyszałeś?

Data: 2016-03-08 00:50:58
Autor: Animka
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-07 o 14:31, J.F. pisze:
UĹźytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nbjt2b$65j$1@dont-email.me...
[...]

Nie rozumiem po co zwykła klawiatura, jak tablety mają wbudowane świetne klawiatury -nawet grube palce mają komfort pisania. Co innego telefony. Czasami nie uda się trafić palcem w odpowiednia literkę, ale się wyświetla ta, którą się wybralo i można szybko cofnąć i wprowadzić dobrą.

--
animka

Data: 2016-03-07 18:15:39
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:56de13ec$0$682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja też nie rozumiem, więc nie przejmuj się :-)
Ty, ja i miliony innych użytkowników tabletów używają tej wbudowanej.

Data: 2016-03-08 08:23:26
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

a pozostali pracują zawodowo i piszą 10 palcami

Data: 2016-03-08 06:21:19
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbm25t$hgi$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

.... na tablecie z kablową klawiaturą :-))
Dopiero marzec, daleko do prima aprilis.

Data: 2016-03-08 13:20:44
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Tobie i tak do łba nie dotrze.

Data: 2016-03-08 09:45:28
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 08.03.2016 09:23, masti wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Na tabletach? Zawodowo?

Data: 2016-03-08 08:48:52
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

niektórzy tak. Ale jak się człowiek przyzwyczai do pisania normalnego to
ciężko się przestawić na stukanie jednym palcem

Data: 2016-03-08 10:08:09
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Nie bardzo sobie wyobraĹźam zawodowe pisanie na tablecie 10-calowym.
A jeśli nawet trafi się taki masochista, to ma dodatkowy problem -
tablety mają jedno gniazdko usb, które przeważnie jest też jedynym
gniazdem do ładowania baterii. Czyli: albo pisanie, albo ładowanie,
albo kombinejszyn z aktywnym hubem. Za cholerę niczego fajnego w tym
nie widzę.

Data: 2016-03-08 06:22:04
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Nie jesteś jedyny - oni po prostu naginają rzeczywistość
do swojego spaczonego obrazu.

Data: 2016-03-08 09:11:47
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

a na przykład uzywam do robienia notatek w terenie. nie
potrzebuję ładować bo bateria wystarcza na wiele godzin. oczywiście to jest dodatek do normalnego lapka ale wygodniej sie go
nosi.

Data: 2016-03-08 06:22:55
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbm50j$qro$1dont-email.me...
[...]

Wygodniej się nosi DWA? Lapka i tableta w terenie?

Data: 2016-03-08 10:32:18
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Do takich celów to ja mam lekką hybrydę z Win10. Dedykowana klawiatura,
dorosły OS i wolne porty USB. Nie waży więcej, niż tablet z jakimś
gównianym etui z klawiaturą, a możliwości nieporównywalne.

Data: 2016-03-08 09:38:04
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

no fajnie. I to znaczy, zę wszyscy mają używać tego co Ty? PS: Win10 jak dorosły system? cokomu wygodnie :)

Data: 2016-03-08 10:55:10
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Na tablecie z Win10 bez problemu robię apki na Androida (oraz na
tenże Win10, co się rozumie samo przez się). Spróbuj na tablecie
androidowym zrobić apkę - nie, nie na Win10, na Androida. I teraz
odpowiedz sobie na pytanie, które mi zadałeś.

Data: 2016-03-08 13:21:34
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

proponuję byś nauczył się czytać ze zrozumieniem. Choc to chyba niestety przekracza możliwości zapatrzonego w jabłuszko --

Data: 2016-03-09 05:59:47
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbmjku$fmu$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Nie obwiniaj mnie za to, że Ty napisałeś niejasno...

Data: 2016-03-09 19:16:35
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

jakoś inni rozumieją. A Ty nie dajesz rady

Data: 2016-03-10 06:48:54
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbpsqj$a7g$1dont-email.me...
proponuję byś nauczył się czytać ze zrozumieniem.
Choc to chyba niestety przekracza możliwości zapatrzonego w jabłuszko

Nie obwiniaj mnie za to, że Ty napisałeś niejasno...

jakoś inni rozumieją. A Ty nie dajesz rady

Po czym wnioskujesz, że rozumieją?

Data: 2016-03-10 16:00:38
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

po tym, Ĺźe ty nie rozumiesz.

Data: 2016-03-10 17:41:56
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbs5n6$u72$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

fascynujące. powrotu do zdrowia życzę.

Data: 2016-03-07 17:56:39
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Mon, 7 Mar 2016 06:46:58 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Słabe usprawiedliwienie  lamerstwa producenta.

--
Marek

Data: 2016-03-07 13:16:35
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.2792397852072809396news.neostrada.pl...
[...]

Nie usprawiedliwiam lamerstwa producenta - raczej
odpowiadam na dziwną potrzebę wyrażoną pytaniem Radka...

Data: 2016-03-04 11:28:11
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Fri, 04 Mar 2016 10:39:35 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb czy zwykłego pena?

Zapewne jest użyta technologia Niepodłączasię™

--
Marek

Data: 2016-03-04 12:38:51
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 04 Mar 2016 11:28:11 +0100, w
<almarsoft.5805720906342030705@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

On Fri, 04 Mar 2016 10:39:35 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
> No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb > czy zwykłego pena?

Zapewne jest użyta technologia Niepodłączasię™

To ta kompatybilna z UżytkownikTegoNiePotrzebuje™?

Data: 2016-03-08 13:24:34
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

mam urządzenia z kilkunastu stajni. I jakoś mi do niczego nie jest
potrzebny
To tak trudno wymyślić?

Data: 2016-03-09 06:00:56
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbmjqi$gck$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Najwyraźniej masz po prostu konie róşnej rasy z tej samej stajni.

Data: 2016-03-09 19:16:13
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

oczywiście, Ty wiesz lepiej co mam. To może mi powiesz gdzie położyłem
modem USB bo mi się zawieruszył?

Data: 2016-03-10 06:49:43
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Koń Ci go zjadł, poszukaj w stajni.

Data: 2016-03-04 14:18:01
Autor: J.F.
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nb7vju$hl0$1@dont-email.me...
I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

A gdzie tam.
Przeciez bedzie USB-C z jednej strony,  a Apple wymysli cos jeszcze innego ze swojej :-)

J.

Data: 2016-03-10 11:54:46
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 8:18 AM, J.F. wrote:
[...]

nie rozumiem w ogole o co takie zamieszanie
http://www.amazon.com/Certified-Skiva-Lightning-microUSB-connectors/dp/B00HEU1JGI

Data: 2016-03-10 17:43:00
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:56e1a6d5$0$51605$b1db1813$65575428news.astraweb.com...
On 3/4/2016 8:18 AM, J.F. wrote:
[...]

Ja też nie rozumiem... apple-hejterzy nie wiele potrzebują
do flejma: jeden link wysłałem i wątek na 1000 postów jest :-)

Data: 2016-03-11 11:29:39
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Thu, 10 Mar 2016 17:43:00 -0600, w <nbt0kn$g0u$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

Ja też nie rozumiem... apple-hejterzy nie wiele potrzebują
do flejma: jeden link wysłałem i wątek na 1000 postów jest :-)

Tak to bywa, gdy jeden ananas nie przyjmuje do wiadomości, że 500 osób mu mówi,
że jest pijany ;>

Data: 2016-03-11 05:58:57
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:jf75ebhuluct9hn987as943ouhhpcmcksa4ax.com...
[...]

Jeden? Nieuważnie czytasz...

Data: 2016-03-08 01:22:04
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-03 o 01:16, Pszemol pisze:
I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

wiele rzeczy można powiedzieć ale nie że problem z głowy.

Cały świat używa usb... C A Ł Y! A aple musi po swojemu... bo mu się kasa na akcesoriach nie będzie schodzić. Nie ma ANI JEDNEGO powodu, żeby używać tego cudacznego standardu a nie microusb (zwłaszcza w wersji C).

Słowem problem nie jest z głowy, tylko jest łatany dziwacznymi sposobami... to jak perfumowanie się 3 dezodorantami jak ma się majty pełne g***a.

Data: 2016-03-07 18:26:59
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:56de1b22$0$641$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co zrobisz jak będziesz miał trzy urządzenia, wszystkie uzywają
niby USB ale jedno jest na starym miniUSB, drugie na w miarę
nowym ale nie najnowszym microUSB a trzecie na USB w wersji C?
Cała torba kabelków?  Więc po co narzekać na Apple?

Nawiasem mówiąc zachodzę w głowę jak to się stało że wymyślono
nowe gniazdko USB C, niekompatybilne z niczym więcej i DALEJ
NIE MA ONO FICZERKA ZNANEGO ZE ŚWIATA APPLE: MagSafe!
Wciąż po ciągnięcie, szarpnięcie za kabel zrzuca nam laptopa na podłogę...
A Ty mi mówisz, że nie ma ani jednego powodu aby używać standardów Apple :-))))

Data: 2016-03-08 03:20:36
Autor: AL
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 2016-03-08 01:26, Pszemol wrote:
[...]

:-))))

MagSafe - nazwa jak kosmos ;)
Myślisz, że to wymysł Appla?
Masz to rozwiązanie (nie wiem, czy pod tą nazwą) np. w Surfacach od M$, w sonowych Xperiach serii Z.
Lepszym rozwiązaniem byłoby ładowanie na odległość / indukcyjne, z którym Apple jest w tyle (na razie).
Tyle, że jest to samo ładowanie, bez jednoczesnej możliwości przesłania danych po tym samym kabelku (dane prześlesz po BT - oczywiście nie w Apple)

BTW: Czy tak często szarpiesz za kabel?

Użytkownikom nadgryzionych jabłuszek w kość da następny model iP, gdy wyekstrachowany zostanie ze standardowego gniazda słuchawkowego - to dopiero jest ruszenie głową (jak zrobić skok na kasę ;)
Jak spadnie sprzedaż nowych telefonów, to odbiją sobie na .... słuchawkach :)

Data: 2016-03-07 21:30:21
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:nblcnr$ten$1dont-email.me...
[...]

Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
http://www.google.com/patents/US7311526

Ty myślisz inaczej na jakiej podstawie?

Lepszym rozwiązaniem byłoby ładowanie na odległość / indukcyjne, z którym Apple jest w tyle (na razie).

Moim zdaniem nie byłoby lepsze.

Bardziej marnotrawiącym energię - być może :-)

Tyle, że jest to samo ładowanie, bez jednoczesnej możliwości przesłania danych po tym samym kabelku (dane prześlesz po BT - oczywiście nie w Apple)

Dane prześlesz po BT, wifi i po GSM. Jak sobie zapragniesz.
Dlaczego nie?

BTW: Czy tak często szarpiesz za kabel?

Bardzo często. A jak często podłaczasz klawiaturę USB do tableta? :-))

[...]

Strachy na lachy - tak straszyli przy zmianie standardu gniazda Lighting.
Chwilę później można było kupić za 99 centy Chinskie przejściówki.
To samo będzie z gniazdem słuchawek - będą przejściówki do 3.5mm jack.

Data: 2016-03-08 08:22:23
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
http://www.google.com/patents/US7311526

to też wymyślił?
<http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2011/10/slide-to-unlock-550x403.jpg>

Data: 2016-03-08 06:35:03
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbm23v$hbh$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
http://www.google.com/patents/US7311526

to też wymyślił?
<http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2011/10/slide-to-unlock-550x403.jpg>

Ktoś widzę nie rozumie idei patentowania pomysłów.
Ludzie tysiące lat patrzyli na okrągłe Słońce, okrągły
Księżyc aż ktoś kiedyś wpadł na pomysł aby ten kształt
zastosować do czegoś innego, pożytecznego... i to się liczy!
Tak bardzo nienawidzieć Apple aby negować jego wkład
w rozwój smartfonów to trzeba być dużym fanatykiem.

Data: 2016-03-08 13:20:03
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

właśnie widzę, zę nie rozumiesz. Apple patentuje, wiekopomne pomysły, jak zaokrąglone rogi tabletu.
To zwyczajny trolling patentowy.

Data: 2016-03-09 06:56:03
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

To akurat nie jest patent tylko zastrzeĹźenie unikalnego wzornictwa.
Coś w stylu wyglądu kratki na wlocie chłodnicy samochodu,
i np. ukośnej kreski rozpoznawczej Volvo a nie żaden inny samochód.
Umykają Ci dosyć istotne różnice - weź się ogarnij chłopie.

Data: 2016-03-09 14:16:45
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Wed, 9 Mar 2016 06:56:03 -0600, w <nbp6bi$gf7$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> właśnie widzę, zę nie rozumiesz.
> Apple patentuje, wiekopomne pomysły, jak zaokrąglone rogi tabletu.
> To zwyczajny trolling patentowy.

To akurat nie jest patent tylko zastrzeżenie unikalnego wzornictwa.

:))))

Data: 2016-03-09 19:15:32
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

<http://www.theverge.com/2012/11/7/3614506/apple-patents-rectangle-with-rounded-corners>
"The US Patent and Trademark Office issued patent no. D670,286 to Apple
yesterday and it really does cover the outer edge shape of a device.
There's no other way to look at it."
<http://assets.sbnation.com/assets/1701443/USD670286S1.pdf>

Design Patent.
Bardzo innowacyjny pomysł Apple by prostokątne urządzenie miało
zaokrąglone rogi. Zupełnie, nigdy wcześniej niespotykane. co widać po
liście przywołanych innych Design Patents i publikacji.

Umykają Ci dosyć istotne różnice - weź się ogarnij chłopie.
oj boli Cie to strasznie, że znowu wychodzisz na idiotę :)

Data: 2016-03-08 08:33:54
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Mon, 7 Mar 2016 21:30:21 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
http://www.google.com/patents/US7311526

Nie wymyślił, tylko opatentował rozszerzenie na komputery  pomysłu stosowanego juĹź wcześniej np. we frytownicach.  "Apple wymyślił" to oksymoron.

--
Marek

Data: 2016-03-08 06:24:23
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.5630170243499734289news.neostrada.pl...
[...]

MoĹźe we frytownicach, ale nie w laptopach Sony :-)

Data: 2016-03-08 10:22:19
Autor: AL
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 2016-03-08 04:30, Pszemol wrote:
[...]

Apple opatenetował - ale nie wymyślił.
Jak widać inne firmy też na to wpadły (pewnie nieco inaczej i nie naruszając patentu Apple'a)

[...]

a co mnie to jako użytkownika interesuje - ma być wygodnia a za wygodę mogę zapłacić (efekt cieplarniany od tego się nie powiększy)
:)

[...]

z iPhone po BT rónież?
(zakładam, że nie ma innej opcji - czyli wifi i gsm odpada (tethering również))

BTW: Czy tak często szarpiesz za kabel?

Bardzo często. A jak często podłaczasz klawiaturę USB do tableta? :-))

robie obrót klawiaturą i mam klawiaturę (konwertable laptop) ;)

Za to bez problemu mogę podpiąć dowolne urządzenie po USB zaróno do telefonu jak i tabletu (standardowego) gdyż Host USB mi to zapewnia.
Mogę co nie znaczy, żę często korzystam (już prędzej pendraka USB aby szybciej zgrać dane)

[...]

No i kolejna przejściówka dyndająca przy telefonie = kolejny element do uszkodzenia gniazda telefonu,........
No i słuchając muzy nie naładujesz telefonu.
No chyba, że muza poleci po BT - kwestia czy w tym standardzie Apple też nie namiesza by wyciągnąć więcej kasy od użytkownika?

Czas pokaże - sam jestem ciekawy jak to zostanie rozwiązanie i jak będzie przyjęte na rynku. Na razie nie wróżę temu pomysłowi sukcesu (ale fakt - będzie inny, więc go opatentują ;).

Data: 2016-03-08 06:33:08
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:nbm5ei$s8j$1dont-email.me...
On 2016-03-08 04:30, Pszemol wrote:
[...]

:-))

No ale są bardziej świadomi użytkownicy którzy nie mają
problemu z kabelkiem.

[...]

Tak, przez Bluetooth:
http://cdn.iphoneincanada.ca/wp-content/uploads/2011/06/Personal-Hotspot.png

[...]

Otóż to - wielu się epatuje "mogę" a nie zwraca uwagi że nie korzysta
a płaci za tą uniwersalność bardziej skomplikowanym i niewygodnym design.

[...]

Zobaczymy. Ja też jakoś nie bardzo widzę jak to miałoby być.

Data: 2016-03-09 01:59:29
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-08 o 01:26, Pszemol pisze:

[...]

W tej chwili problemu nie ma i w przyszłości problemu nie będzie. Może żonglowania trochę będzie w okresie przejściowym... daje 1,5 r na przejście na usb-c. Zawsze pozostaje jeszcze świadomość, że mimo uciążliwości robi się krok na przód a nie stoi się w miejscu w imię hipsterowskiej antymainstreamowości.

A Ty mi mówisz, że nie ma ani jednego powodu aby używać standardów Apple

Brawo - jeden (a właściwie 0,75 problemu, bo osobiście mocne siedzenie wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi się wadą).

Apple w ogóle planuje przejście na thunderbolta? Nowa wersja mobilna ma być podobno konstrukcyjnie kompatybilna z usb-c.

Data: 2016-03-09 06:59:35
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:56df7567$0$650$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą
i nie jest, jak widać, konieczne aby zapewnić pewny kontakt elektryczny.
W tym zastosowaniu chodzi tylko i wyłącznie o pewny kontakt elektryczny.
Kontakt mechaniczny jest konieczną wadą na którą się mimochodem godzimy.
I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...

Swoją drogą, czy USB C zastępuje te pokraczne, podwójne wtyczki
mikroUSB połączone z drugą wtyczką do USB 3 jaką mam na swoim
przenośnym HDD w obudowie USB3 z Western Digitala?

Apple w ogóle planuje przejście na thunderbolta? Nowa wersja mobilna ma być podobno konstrukcyjnie kompatybilna z usb-c.

Niestety nie orientuję się co Apple planuje...
Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple :-)

Data: 2016-03-09 20:54:38
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-09 o 13:59, Pszemol pisze:

Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą

ale pisz "dla mnie" "według mnie", bo posługujesz się absolutami i zgrywasz mega-guru-najmądrzejszego i dlatego ludzie mają cię za pracownika marketingu apla albo świra-fanatyka.

I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...

widocznie nie był to w mniemaniu inżynierów problem. Jak widać po wątku, w mniemaniu userów też nie jest.

Swoją drogą, czy USB C zastępuje te pokraczne, podwójne wtyczki
mikroUSB połączone z drugą wtyczką do USB 3 jaką mam na swoim
przenośnym HDD w obudowie USB3 z Western Digitala?

jaki to dysk i czy ma dodatkowe zasilanie?

Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple :-)

Kokietujesz tylko :)

Data: 2016-03-10 06:53:18
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:56e07f74$0$645$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pokaż mi gdzie Ty używasz takich fraz gdy wyrażasz swoją opinię.
Zacytujesz?
Tego się nie robi, bo to jest dla wszystkich oczywiste ze wyrażam
swoją własną opinię a nie uniweralną prawdę.

I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...

widocznie nie był to w mniemaniu inżynierów problem.
Jak widać po wątku, w mniemaniu userów też nie jest.

.... albo rozwiązanie wciąż objęte jest strzeżonym patentem.

Swoją drogą, czy USB C zastępuje te pokraczne, podwójne wtyczki
mikroUSB połączone z drugą wtyczką do USB 3 jaką mam na swoim
przenośnym HDD w obudowie USB3 z Western Digitala?

jaki to dysk i czy ma dodatkowe zasilanie?

WD passport i jest zasilany z tej właśnie wtyczki USB.

Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple :-)

Kokietujesz tylko :)

Używam kilku ich produktów, z których przypadkiem jestem zadowolony
i tego nie ukrywam reagując na applo-fobię niektórych grupowiczów.

Data: 2016-03-10 23:17:41
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-10 o 13:53, Pszemol pisze:

[...]

To miło, że mnie stawiasz za wzór :) Nie sądziłem, że mam tu fanów. Jednak obawiam się, że wbrew pierwszemu wrażeniu nie jestem idealny i możesz się przejechać na bezkrytycznym traktowaniu moich wypowiedzi.

Ale niech będzie - zacytuję. Porównajmy więc:

"osobiście mocne siedzenie wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi się wadą"

vs

"mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą"

Widzisz różnicę?

Tego się nie robi, bo to jest dla wszystkich oczywiste ze wyrażam
swoją własną opinię a nie uniweralną prawdę.

pw

I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...
widocznie nie był to w mniemaniu inżynierów problem.
Jak widać po wątku, w mniemaniu userów też nie jest.
... albo rozwiązanie wciąż objęte jest strzeżonym patentem.

i to coś dobrego/złego/innowacyjnego/ograniczającego rozwojowość? Jak myślisz?

[...]

Sam sobie odpisałeś - nie musisz wozić zasilacza bo masz pokraczną wtyczkę.

[...]

Nie, nie, nie... Ja jestem zadowolony z Durexów, ale nie znajdziesz moich postów, w których nieproszony wychwalam ich niezwykłość i wyższość nad konkurencją.

By było bardziej pod grupę - jestem zadowolony z kolejnego chińczyka, którego kupiłem, ale nie pamiętam bym przyszedł na grupę i zaczął tematy o wyższości Lenovo/ZTE/Xiaomi nad Samsungiem/Nokią/Applem.

Przemyśl to.

Data: 2016-03-10 17:48:58
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:56e1f27b$0$682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jak wygląda sprawa na przykładzie tego Twojego zdania:
"W tej chwili problemu nie ma i w przyszłości problemu nie będzie. "
Czy z faktu że nie dodałeś "moim zdaniem" wynikać ma
że nie ma problemu dla nikogo czy jednak wciąż trzeba
to odczytać jako tylko Twoją własną, skromną opinię, że
Ty sądzisz ze problemu nie ma? Tak myślałem...

Tego się nie robi, bo to jest dla wszystkich oczywiste ze wyrażam
swoją własną opinię a nie uniweralną prawdę.

pw

he?

[...]

Zmieniasz temat celowo czy przypadkowo?

[...]

A my dalej mówimy o USB C (przez którą możesz też zasilać)
czy już zmieniłeś temat dyskusji?

[...]

A jest na ten temat jakaś grupa dyskusyjna?
Może powinieneś założyć i podyskutować sobie... nie krępuj się.

[...]

Ty raczej przemyśl o co się tu właściwie ślinisz - nie interesuje Cię
wątek to naucz się pominąć go w milczeniu, bez pouczania aby
nie pisano na temat który Cię nie interesuje... nie jesteś pępkiem świata.

Data: 2016-03-11 01:26:40
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-11 o 00:48, Pszemol pisze:

[...]

Szkoda, że nie odpowiedziałeś na pytanie :(

[...]

Mój drogi - po pierwsze uno - ja już napisałem, za wzór cnót to Ty mnie nie stawiaj.

Po drugie uno - gdybym miał użyć sformułowań o kalibrze Twojego "ZAWSZE" to musiałbym napisać "W tej chwili NIKT problemu nie ma i NIKT go mieć nie będzie!". Czujesz balans wypowiedzi?

Po trzecie uno - opisałeś sytuację, w której pojawienie się usb-c wywróci świat do góry nogami (tak śmieszkuję trochę, nie czepiaj się) a ja odpowiedziałem, myślę że zgodnie ze stanem faktycznym: "Teraz (w dobie microusb) takiego problemu (w sensie chaosu kablowego) nie ma i nie będzie go w przyszłości (bo usb-c spotyka się z ogromnie ciepłym przyjęciem i zapewne szybko stanie się uniwersalnym standardem)". Ręki za to bym nie oddał, ale ciągle podpisuję się pod tym zdaniem.

pw
he?

"Patrz wyżej"

... albo rozwiązanie wciąż objęte jest strzeżonym patentem.
i to coś dobrego/złego/innowacyjnego/ograniczającego rozwojowość?
Jak myślisz?
Zmieniasz temat celowo czy przypadkowo?

Mógłbym zapytać Cię o to samo.

Sam sobie odpisałeś - nie musisz wozić zasilacza bo masz pokraczną
wtyczkę.
A my dalej mówimy o USB C (przez którą możesz też zasilać)
czy już zmieniłeś temat dyskusji?

No raz celnie - nie zrozumiałem pytania i skupiłem się na pokraczności wtyczki. Mea culpa.

[...]

Nie wiem... Usenet jest jak Nietzsche - dead.
Niemniej nie zdziwiłbym się gdyby była.

[...]

Oj Pszemol, Pszemol.... W sumie piękne zdanie stworzyłeś. Tak mało wyrazów a zmieściło się w nim :
- odwrócenie uwagi
- manipulacja
- wycieczki osobiste
- próba dyskredytacji

Nieszczęśliwie dla Ciebie zostawiłeś całe wcześniejsze cytowanie tej gałęzi wypowiedzi, razem z inicjującym ją zdaniem "Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple".

Data: 2016-03-10 18:36:29
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:56e210b6$0$659$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szkoda, że nie zauważyłeś odpowiedzi...

[...]

Jeśli więc czujesz, ze sam wzorem nie jesteś to po co pouczasz innych, cnoto? :-)

Po drugie uno - gdybym miał użyć sformułowań o kalibrze Twojego "ZAWSZE" to musiałbym napisać "W tej chwili NIKT problemu nie ma i NIKT go mieć nie będzie!". Czujesz balans wypowiedzi?

Czuję - przypier...asz się :-)

[...]

Nie szkoda Ci czasu wciąż bić piany na ten temat?

pw
he?

"Patrz wyżej"

Pierwszy raz się spotkałem z takim skrótem.

[...]

Nie wahaj się! :-)

[...]

Jeszcze jak byś umiał tak bez uszczypliwości przy okazji to byłoby już całkiem znośnie.

Nieszczęśliwie dla Ciebie zostawiłeś całe wcześniejsze cytowanie tej gałęzi wypowiedzi, razem z inicjującym ją zdaniem "Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple".

Nieszczęśliwie? Dlaczego? Masz z tym jakiś problem? :-)))
Nie, nie odpowiadaj - pytanie retoryczne...

Data: 2016-03-11 18:57:31
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-11 o 01:36, Pszemol pisze:

[...]

Zaryzykuję stwierdzenie, że nie udzieliłeś odpowiedzi na pytanie "Czy widzisz różnice w wyrażeniu wyłącznie własnej opinii na przykładzie powyższych zdań?".

[...]

Bo ja nie użyłem słowa "ZAWSZE". Zresztą patrz niżej (bez skrótów, żebyś się nie czepiał).

[...]

Oj... nieładnie. Trzeba umieć przyznać się do błędu. To nie jest oznaka porażki, wręcz przeciwnie - oświecenia. Myliłem się, ktoś zwrócił mi uwagę, rozwinąłem się i poprawiłem.

[...]

Pszemol... daleko nie zajedziesz (zwłaszcza z bojowaniem z wizerunkiem jabłko-bojownika) gdy będziesz rozpoczynał dyskusję (lub wątek dyskusji), a następnie zarzucał marnowanie czasu i bicie piany gdy usłyszysz wypowiedź, która nie potwierdza Twoich wywodów.

pw
he?
"Patrz wyżej"
Pierwszy raz się spotkałem z takim skrótem.

Ja już leciwy jestem, może już tego w szkole nie uczą.
http://www.slownikskrotow.pl/post/view/1712upYgXqqvmI.html

[...]

Nie doceniasz mnie :) To było dalekie od mojej szczytowej złośliwości :D

[...]

Bo zarzucasz mi zmienianie tematu, chociaż dyskusja w tym temacie ciągnie się już piąty lvl postów.

Ps. tym razem wyciąłeś wcześniejszą dyskusję - nieładnie.

Nie, nie odpowiadaj - pytanie retoryczne...

Które?

Data: 2016-03-29 07:05:03
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:56e30700$0$695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wyraziłem tam SWOJĄ OPINIĘ że zawsze jest wadą.
Zawsze tak należy interpretować cudzą wypowiedź,
o ile wyraźnie nie pisze ktoś że "Pan X uważa, że...".
Jeśli Ty zinterpretowałeś wypowiedź inaczej to Twoja sprawa :-)

[...]

Jeśli moja opinia byłaby, że nie zawsze, to nie użyłbym "zawsze".
Ale ponieważ w mojej opinii zawsze jest wadą to użyłem zawsze.
Czegoś jeszcze nie rozumiesz? :-)

[...]

Próbuję Ci właśnie uzasadnić, że to Ty robisz błąd, błąd w interpretacji.
Nie napisałem że wszyscy ludzie uważają że jest wadą,
napisałem że zawsze jest wadą i należy to interpretować jako moją opinię.
Aż tyle ale nic więcej.

[...]

Nie zarzucam Ci marnowanie czasu z tego powodu.
Znowu robisz pewne błędy w interpretacji.
Ale faktycznie nie mam czasu aby tego ciągle prostować.
Jesteś wszak tylko jednym moim czytelnikiem i inni, jak widać,
nie mają problemów ze zrozumieniem tego co napisałem :-P

[...]

Widzisz... znowu marnujesz czas.
To naprawdę nieistotna dygresja, nie musisz tak zajadle
udowadniać że miałeś rację - wszystko gra i bucy :-)

[...]

Nie posądzałem Cię tu o szczytową złośliwość...
Ale zauważyłem że kuląc ogon pod siebie próbowałeś się jednak nieco
odgryźć i odszczekać na wychodnym :-)

[...]

I zdecydowanie za długo.

Ps. tym razem wyciąłeś wcześniejszą dyskusję - nieładnie.

Czemu nieładnie? Nie pamiętasz może o czym mówiliśmy?

Nie, nie odpowiadaj - pytanie retoryczne...

Które?

Zdziwiłem się i zapytałem dlaczego zinterpretowałeś
pozostawienie cytatu jako "nieszczęśliwe dla mnie".
Ja się nie wstydzę tego co napisałem, więc zostawienie
cytatu nie jest nieszczęśliwe...
A nie zachęcałem Ciebie to odpowiedzi bo raczej chciałem
zwijać dyskusję na ten temat a nie rozwijać jej...

Data: 2016-03-31 01:33:50
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-29 o 14:05, Pszemol pisze:

Wyraziłem tam SWOJĄ OPINIĘ że zawsze jest wadą.

Używasz tak wielu słów a to wszystko tylko po to by uciec od odpowiedzi. Skoro już odkopałeś ten wątek to powtórzę pytanie, bo widać zapomniałeś o czym mowa:

Czy widzisz różnice w przedstawianiu swojej (!) opinii za pomocą wyrażeń "zawsze" oraz "moim zdaniem"?

[...]

nie rozumiem czy ty zrozumiałeś moją odpowiedź na twoje pytanie.

Próbuję Ci właśnie uzasadnić, że to Ty robisz błąd, błąd w interpretacji.

Ja natomiast ze spokojem, o którego się nie podejrzewałem, tłumaczę ci, że błędy interpretacji wynikają nie ze złośliwości lub ułomności interpretujących a z ze sposobu formułowania opinii przez ciebie.

Co więcej! Pisząc "zawsze jest wadą" w oczywisty sposób się mylisz!
Wygląda to tak, że zarzucasz innym niechęć zrozumienia, że źle interpretują niejasne, pełne domyśleń i błędne sformułowania.

Nie napisałem że wszyscy ludzie uważają że jest wadą,
napisałem że zawsze jest wadą i należy to interpretować jako moją opinię.
Aż tyle ale nic więcej.

Najwyraźniej to co chciałeś napisać nie było tym co napisałeś. Może gdybyś nie unikał jak ognia odpowiedzi na pytanie rozpoczynające te posty to byś to zauważył.

Ale faktycznie nie mam czasu aby tego ciągle prostować.

Masz czas by pisać prawieże elaboraty i nie napisać prostych odpowiedzi na proste przecież pytania!

Jesteś wszak tylko jednym moim czytelnikiem i inni, jak widać,
nie mają problemów ze zrozumieniem tego co napisałem :-P

To ironia, prawda? :)

Widzisz... znowu marnujesz czas.
To naprawdę nieistotna dygresja, nie musisz tak zajadle
udowadniać że miałeś rację - wszystko gra i bucy :-)

.... to zwykła odpowiedź na twoje pytanie. Skoro uważasz rzecz za nieistotną to po co się do niej odnosisz i komentujesz? Serio zaczynam mieć wrażenie, że musisz mieć po prostu ostatnie zdanie, nieważne w jakiej sprawie i o jakiej treści.

Nie posądzałem Cię tu o szczytową złośliwość...
Ale zauważyłem że kuląc ogon pod siebie próbowałeś się jednak nieco
odgryźć i odszczekać na wychodnym :-)

Kolejny błąd jaki popełniasz. Umiejętność przyznania się do błędu nie jest w żadnym stopniu "podkulaniem ogona". Daleko w dyskusjach nie zajedziesz myśląc "Ha! Ktoś się pomylił i się przyznał! Czyli wygrałem". Znaczy się - we własnym mniemaniu może i zajedziesz ale nie w rzeczywistości.

Żeby było jasne - nie odnoszę się do tej sytuacji, bo ów "błąd" polegał wyłącznie na niechcącym robieniu OTa.

Czemu nieładnie? Nie pamiętasz może o czym mówiliśmy?

chłopie - pliss :)

Data: 2016-03-30 19:49:07
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <barakady@wp.pl> wrote in message news:56fc6254$0$662$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale tam było "[moim zdaniem] zawsze", z tym że część [] jest domyślna.
Dostrzegasz różnicę?

[...]

A jak bardzo jest to dla Ciebie ważne abyś zrozumiał? :-)
Na pocieszenie powiem Ci, że ja też nie rozumiem czy Ty rozumiesz
czy ja zrozumiałem Twoją odpowiedź na moje pytanie :-)

[...]

Nie podejrzewam Cię o złośliwości ani o ułomność - po prostu
zapomniałeś o tym, że jeśli nie sprecyzowano inaczej, opinia głoszona
przez autora jest tylko opinią tego autora i niczym więcej :-)

Co więcej! Pisząc "zawsze jest wadą" w oczywisty sposób się mylisz!

Czy możesz mi podać powód dla którego się Twoim zdaniem mylę?
Zasugeruj np. scenariusz, w którym "mocne siedzenie wtyczki w gniazdku
metodami mechanicznymi" jest zaletą samą w sobie (przy założeniu że
pewny kontakt elektryczny uzyskuje się inną metodą, np. sprzęgiem
magnetycznym jak we wtyczce Appla).

Wygląda to tak, że zarzucasz innym niechęć zrozumienia, że źle interpretują niejasne, pełne domyśleń i błędne sformułowania.

Nie, nie zarzucam niechęci. Zarzucam błąd zrozumienia ale
specjalnie w przyczyny nie wnikam - myślę że chodzi o przeoczenie
domniemania o którym pisałem na samym początku mojej dzisiejszej
wypowiedzi.

Data: 2016-03-31 18:50:49
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-31 o 02:49, Pszemol pisze:

Ale tam było "[moim zdaniem] zawsze", z tym że część [] jest domyślna.
Dostrzegasz różnicę?

Nie odpowiadasz na moje pytanie.

nie rozumiem czy ty zrozumiałeś moją odpowiedź na twoje pytanie.
A jak bardzo jest to dla Ciebie ważne abyś zrozumiał? :-)

Ależ ja rozumiem moją odpowiedź na twoje pytanie. Obawiam się, że ty nie rozumiesz.

Na pocieszenie powiem Ci, że ja też nie rozumiem czy Ty rozumiesz
czy ja zrozumiałem Twoją odpowiedź na moje pytanie :-)

Myślę że zrozumiałeś ale przedziwnie robisz wszystko by się do tego nie przyznać.

Co więcej! Pisząc "zawsze jest wadą" w oczywisty sposób się mylisz!
Czy możesz mi podać powód dla którego się Twoim zdaniem mylę?

Elementarna logika. Niemożliwe jest to co piszesz więc jest to błędne i nieprawdą.

[...]

Idziesz ze smartfonem w ręku na plaży, właśnie doładowujesz go z powerbanku. Niedaleko przelatuje mewa, która swoim krzykiem tak cię przeraża, że upuszczasz telefon. Nie wpada on jednak do wody gdyż zawisnął na wtyczce do powerbanka, która siedziała mocno w gnieździe i nie wypięła się z niego.

"Zawsze wadą"?

[...]

Pszemol - nie zauważyłeś, że dosyć często masz problemy z "błędem zrozumienia"? Może jednak wina nie leży po stronie odbiorców tych przesłań?

Data: 2016-04-02 09:08:59
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <barakady@wp.pl> wrote in message news:56fd555e$0$641$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-31 o 02:49, Pszemol pisze:

Ale tam było "[moim zdaniem] zawsze", z tym że część [] jest domyślna.
Dostrzegasz różnicę?

Nie odpowiadasz na moje pytanie.

Z uporem maniaka nie dostrzegasz moich odpowiedzi
i zarzucasz mi, że nie odpowiadam...

nie rozumiem czy ty zrozumiałeś moją odpowiedź na twoje pytanie.
A jak bardzo jest to dla Ciebie ważne abyś zrozumiał? :-)

Ależ ja rozumiem moją odpowiedź na twoje pytanie.
Obawiam się, że ty nie rozumiesz.

A jak bardzo jest dla Ciebie ważne, abyś zrozumiał czy ja rozumiem?

Na pocieszenie powiem Ci, że ja też nie rozumiem czy Ty rozumiesz
czy ja zrozumiałem Twoją odpowiedź na moje pytanie :-)

Myślę że zrozumiałeś ale przedziwnie robisz wszystko
by się do tego nie przyznać.

Tak myślisz? To ciekawe...

Co więcej! Pisząc "zawsze jest wadą" w oczywisty sposób się mylisz!
Czy możesz mi podać powód dla którego się Twoim zdaniem mylę?

Elementarna logika. Niemożliwe jest to co piszesz więc jest to błędne i nieprawdą.

Niemożliwe jest bo? Bo tak sobie pomyślałeś?

[...]

Równie prawdopodobną możesz sobie wymyślić historyjkę o krasnalach
i leśnych rusałkach wyrywających Ci telefon z ręki i tylko dzięki temu,
że był przyczepiony do powerpacka w plecaku nie ukradli Ci go... :-)

[...]

Że JA niby mam problemy??? Pomyliłeś problemy odbiorców z moimi.
To nie są moje problemy bo ja nie mam złudzeń że WSZYSCY mnie
ZAWSZE zrozumieją :-) Jak to się mówi: mądrej głowie dość dwie słowie...
A reszta niech sobie ma te swoje problemy... co mi do tego? ;-)

Data: 2016-04-03 02:23:50
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-04-02 o 16:08, Pszemol pisze:

Nie odpowiadasz na moje pytanie.
Z uporem maniaka nie dostrzegasz moich odpowiedzi
i zarzucasz mi, że nie odpowiadam...

Nie dostrzegam.
Zadam więc raz jeszcze to pytanie a ty raz jeszcze (jak sugerujesz) odpowiedz na nie.

Czy widzisz różnice w przedstawianiu swojej (!) opinii za pomocą wyrażeń "zawsze" oraz "moim zdaniem"?

A jak bardzo jest dla Ciebie ważne, abyś zrozumiał czy ja rozumiem?

Byłoby miło.

[...]

Podałem ci przykład czemu jest NIEMOŻLIWE to co piszesz. Co więcej byś chciał?

[...]

Kurwa... ale teraz to już jaja sobie robisz! Jeżeli to jest dla ciebie niemożliwa i wyssana z palca możliwość to sorry Winnetou, chyba mocno już odleciałeś.

Chcesz innego przykładu? Jedziesz samochodem, trzymasz obie ręce na kierownicy i telefon, podłączony do ładowania, na siedzeniu pasażera. Przy hamowaniu telefon leci pod konsolę. Łapiesz za za kabel i go wciągasz bez niebezpiecznego pochylania i szukania po zakamarkach samochodu.

Nie masz samochodu i nie rozumiesz? OK, inny przykład. Leżysz w łóżku, telefon leży na ziemi i się ładuje. Łapiesz za kabel i go wyciągasz spod łóżka i używasz.

Nie masz łóżka i nie rozumiesz? OK, inny przykład. Siedzisz przy komputerze, lądujesz telefon. Klikając myszką na śmieszne koty w necie potrącasz telefon, który ześlizguje się z biurka. Nie spada jednak na podłogę i się nie bije bo zawisł na kablu.

Nie uznajesz popołudniowego relaksu? OK! Siedzisz w restauracji i chcesz podładować telefon ale jedyny wolny kontakt jest na gołej ścianie, 1.5m nad podłogą. Podłączasz więc tel do kabla, kabel do ładowarki, a ładowarkę do kontaktu i tak to zostawiasz wiszące sobie spokojnie.

Jeżeli okaże się, że także się nie odżywiasz to sorry... ja się poddaję.

Zostaje jeszcze kwestia statystyki.

Data: 2016-04-03 08:23:21
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"PlaMa" <barakady@wp.pl> wrote in message news:5700628c$0$649$65785112news.neostrada.pl...
[...]

OK, to jeszcze raz postaram się wyjaśnić... :-)

E nie, odniechciało mi się.

Data: 2016-04-05 00:25:09
Autor: PlaMa
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-04-03 o 15:23, Pszemol pisze:

[...]

Jeżeli dla ciebie ta historia jest nieprawdopodobna i okołoa krasnalowa to zwyczajnie trolujesz i tyle.

Data: 2016-03-10 11:44:59
Autor: Michal Tyrala
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Wed, 9 Mar 2016 06:59:35 -0600, Pszemol wrote:
 Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą

Żeby nie wyjść na pszemola, wypadałoby toto uzasadnić.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2016-03-10 06:53:36
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnne2nhr.qg1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
On Wed, 9 Mar 2016 06:59:35 -0600, Pszemol wrote:
 Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą

Żeby nie wyjść na pszemola, wypadałoby toto uzasadnić.

Wyciąłeś uzasadnienie.

Data: 2016-03-10 15:44:09
Autor: Michal Tyrala
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 10 Mar 2016 06:53:36 -0600, Pszemol wrote:

> Żeby nie wyjść na pszemola, wypadałoby toto uzasadnić.

 Wyciąłeś uzasadnienie.

Bzdura. Dalej był bełkot na inny temat. --

Data: 2016-03-10 17:49:30
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnne35i9.qg1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

> Żeby nie wyjść na pszemola, wypadałoby toto uzasadnić.

 Wyciąłeś uzasadnienie.

Bzdura. Dalej był bełkot na inny temat.

Nie zrozumiałeś czegoś to zapytaj a nie krytykuj... :-P

Data: 2016-03-11 12:37:29
Autor: Michal Tyrala
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 10 Mar 2016 17:49:30 -0600, Pszemol wrote:
> [...]
       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Bzdura. Dalej był bełkot na inny temat.

 Nie zrozumiałeś czegoś to zapytaj a nie krytykuj... :-P
Narty są do dupy, bo skrzypce mają struny. Przecież uzasadniłem.

(Jednak rozumiem, że niektórzy mogą chcieć wyjśc na pszemola.)

Data: 2016-03-11 06:47:26
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnne5f09.qg1.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

> [...]

Narty są do dupy, bo skrzypce mają struny. Przecież uzasadniłem.

(Jednak rozumiem, że niektórzy mogą chcieć wyjśc na pszemola.)

Czy zdania na temat istoty połaczenia elektrycznego przeoczyłeś?

Powtórzę, specjalnie dla Ciebie:
[...]

Mocne siedzenie mechaniczne wtyczki w gnieździe nie jest celem
tylko środkiem do zapewnienia celu: połączenia elektrycznego.

Jeśli cel (pewne połaczenie elektryczne) uzyska się inną drogą,
albo przez magnes albo w inny sposób (np. grawitacja) to
wtyczka przestaje mieć konieczność siedzenia sztywno w gnieździe
na drodze oporu tarcia czy jakichś zatrzasków bo to nie jest celem
a tylko zawsze przeszkadza (właśnie potrącenie, pociągnięcie
laptopa ze stołu na podłogę).

Idąc dalej tym tokiem rozumowania, nie tylko połączenie elektryczne
jest celem a jest tylko środkiem do uzyskania celu: ładowanie baterii.
A więc jeśli cel się uzyska inną drogą (np. bezprzewodową) to i ten
środek do osiągnięcia celu można pominąć i ładować transformatorowo.

Data: 2016-03-08 10:28:34
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Tue, 8 Mar 2016 01:22:04 +0100, w <56de1b22$0$641$65785112@news.neostrada.pl>,
PlaMa <mariush.p@wupe.pel> napisał(-a):

Słowem problem nie jest z głowy, tylko jest łatany dziwacznymi sposobami... to jak perfumowanie się 3 dezodorantami jak ma się majty pełne g***a.

:))

Data: 2016-03-09 20:34:55
Autor: atm
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 2016-03-03 01:16, Pszemol wrote:
I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

Hehe, Pszemol - dobry jestes.
Nawet wrzucajac niewienne info o kabelku portafisz niezlego flejma zrobic. Przynajmniej widac, ze ktos jeszcze ta grupe czyta.

Data: 2016-03-10 06:54:06
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:56e07af4$0$680$65785112news.neostrada.pl...
[...]