Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Data: 2016-03-03 12:33:46
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Wed, 2 Mar 2016 18:16:50 -0600, w <nb7vju$hl0$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

Ale na co on komu?

Data: 2016-03-03 05:37:35
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:b88gdbd65fdps93hmqbi1t9dq7r87tb1kt4ax.com...
Wed, 2 Mar 2016 18:16:50 -0600, w <nb7vju$hl0$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

I wymyslil kabelek uniwersalny:
https://t.co/6xRbuYgrPs
Problem z głowy?

Ale na co on komu?

No wystarczy że masz dwa urz±dzenia z różnych stajni :-)
To tak trudno wymy¶lić?

Data: 2016-03-03 11:40:21
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

No wystarczy że masz dwa urządzenia z różnych stajni :-)
To tak trudno wymyślić?

przecieĹĽ taki kabelek juĹĽ dawno jest. I tylko Apple nie chce z niego
korzystać.

Data: 2016-03-03 06:08:48
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nb97r5$3rn$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest poraĹĽajÄ…cy.

Data: 2016-03-03 15:20:39
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 3 Mar 2016 06:08:48 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest poraĹĽajÄ…cy.

Możesz jaśniej?

--
Marek

Data: 2016-03-03 20:20:58
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.6536186160945890835news.neostrada.pl...
On Thu, 3 Mar 2016 06:08:48 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest poraĹĽajÄ…cy.

Możesz jaśniej?

czego nie zrozumiałeś?

Data: 2016-03-04 06:44:55
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 3 Mar 2016 20:20:58 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
czego nie zrozumiałeś?

Trafi co piszesz, wszyscy juĹĽ uĹĽywajÄ… jeden standard, oprĂłcz Apple?

--
Marek

Data: 2016-03-04 06:10:41
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3330875327451171513news.neostrada.pl...
On Thu, 3 Mar 2016 20:20:58 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
czego nie zrozumiałeś?

Trafi co piszesz, wszyscy juĹĽ uĹĽywajÄ… jeden standard, oprĂłcz Apple?

Nie o tym jakie sÄ… fakty jest rozmowa.
Bo jakie sÄ… to wiemy - tak, Apple nie uĹĽywa mikro USB.
Teraz - ktoś wymyślił kabelek USB z wtyczką pasującą
do gniazda mikroUSB i do gniazda Ligthing.
I o tym jest wÄ…tek.
Bo jak ktoś posiada dwa typy urządzeń to nie jest wcale
praktyczne mówić o tym że fajnie byłoby gdyby Apple
używał mikroUSB to byłoby prościej. Nie sądzisz?

Data: 2016-03-04 13:44:09
Autor: RadoslawF
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 13:10, Pszemol pisze:

[...]

Praktycznie by było jakby Apple produkowało gniazda takie
jak reszta cywilizowanego świata.
Rozmowa o tym "fajnie byłoby gdyby Apple" nie będzie praktyczna
ani nie będzie z jej powodu prościej.

Pozdrawiam

Data: 2016-03-04 12:47:28
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 7:44 AM, RadoslawF wrote:
[...]

no to zmus apple, zeby to robilo i nie bedzie popytu na takie rozwiazania jak ten kabelek. jak widac Pszemol jest nim zainteresowany, paru moich znajomych rowniez sie ucieszylo. ja w sumie tez bym taki kabelek nabyl.
poza tym nie ma powodu pluc wylacznie na apple, bo mam telefon samsunga, ktory rowniez uzywa jakiegos pokracznego zlacza, dlatego glownie lezy rozladowany. <rs>

Data: 2016-03-04 20:28:33
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:56d9ca1f$0$29123$c3e8da3$38634283news.astraweb.com...
[...]

Teraz się pojawiły jakieś nowe wynalazki z USB 3 - takie podwójne
gniazdo i szeroka, cienka wtyczka. Czy nikt nie skrytykuje zmiany?
Nikt z Was nie musi nosić USB2 i USB3? Obawiam się, że musicie...

Data: 2016-03-04 20:27:18
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:nbbvue$8bc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dlatego zamiast o tym gdybać ja proponuję kabelek uniwersalny
który pasuje do mikro USB i jednocześnie do iPhone/iPada.

Data: 2016-03-03 18:22:50
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-03 o 13:08, Pszemol pisze:
Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażaj±cy.

Daj sobie spokój. Usb jest tak powszechnie używane zwłaszcza w ¶ród użytkowników języka w którym raczyłe¶ tu napisać że musisz się pogodzić z tym że jeste¶ w marginesie, w mniejszo¶ci.
Postępem by było gdyby iphony miały oba gniazda. Wtedy byłyby przyjaĽniejsze dla użytkownika, warto¶ciowsze, miałby¶ z kim wymieniać pogl±dy...
Paniusia w mojej firmie kiedy¶ przychodziła po ratunek i zawsze gdzie¶ się znajdował kabelek usb do ładowania samsunga.

Teraz nie może rozstawać się z ładowark± bo zanabyła 6S.
Jest japko nie ma prundu :-)

PS. Takich paniusi to jest nawet kilka ale tej już nie pomogę. Jest stracona dla integracji korporacyjnej ;-)

Data: 2016-03-03 20:23:10
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d872ec$0$22829$65785112news.neostrada.pl...
[...]

co to ma do rzeczy?

Postępem by było gdyby iphony miały oba gniazda. Wtedy byłyby przyjaĽniejsze dla użytkownika, warto¶ciowsze, miałby¶ z kim wymieniać pogl±dy...

to byłoby dopiero chore :-)

Paniusia w mojej firmie

ładna jaka¶?

Data: 2016-03-04 08:09:22
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 03:23, Pszemol pisze:
co to ma do rzeczy?

Że bezsensem jest kupowanie specjalnych kabelków. To takie używanie protezy żeby udawać normalno¶ć ;-)

Data: 2016-03-04 06:11:31
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d934a3$0$22834$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-04 o 03:23, Pszemol pisze:
co to ma do rzeczy?

Że bezsensem jest kupowanie specjalnych kabelków.
To takie używanie protezy żeby udawać normalno¶ć ;-)

Gdyby¶ miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałby¶ nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Data: 2016-03-04 15:47:47
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 13:11, Pszemol pisze:
Gdyby¶ miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałby¶ nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Wolałbym żeby ajfon miał normalne gniazdko albo oba. :-)

Data: 2016-03-04 12:51:45
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 9:47 AM, z wrote:
W dniu 2016-03-04 o 13:11, Pszemol pisze:
Gdyby¶ miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałby¶ nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Wolałbym żeby ajfon miał normalne gniazdko albo oba. :-)

a ja bym wolal, zeby na swiecie "kobiety byly silne, mezczyzni przystoini i wszystkie dzieci powyzej sredniej". <rs>

Data: 2016-03-04 20:30:28
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"rs" <no.address@no.spam.info> wrote in message news:56d9cb20$0$58682$c3e8da3$76a7c58fnews.astraweb.com...
On 3/4/2016 9:47 AM, z wrote:
[...]

lake wobegon effect ? :-)

Data: 2016-03-04 20:36:58
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 18:51, rs pisze:
a ja bym wolal, zeby na swiecie "kobiety byly silne, mezczyzni
przystoini i wszystkie dzieci powyzej sredniej". <rs>

A najlepiej by było żeby tak fascynuj±ca firma jak apple ułatwiła życie swoim klientom i zrobiła gniazdko pasuj±ce do wszystkiego.
Da się wtyczkę i gniazdko się da.
W każdym razie jest to jaki¶ powód (może i mały) żeby się nie męczyć z kabelkami tylko kupić co¶ tańszego, tak samo działaj±cego z dostępnym wszędzie ładowaniem. No chyba że Apple wymy¶li co¶ w temacie baterii.
Wtedy będę chwalił pod niebiosa. :-)

PS. Ile ten kabelek ma kosztować?

Data: 2016-03-04 15:02:13
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 2:36 PM, z wrote:

> A najlepiej by było żeby tak fascynuj±ca firma jak apple ułatwiła życie
> swoim klientom i zrobiła gniazdko pasuj±ce do wszystkiego.
> Da się wtyczkę i gniazdko się da.

jak ci to tak bardzo przeszkadza i nie widzisz innego rozwiazania, to pisz do apple. na szczescie sa kreatywni ludzie i potrafia rozwiazywac sprawy wlasnymi sposobami, ale najlepiej to jest krytykowac.

> [...]
> kabelkami tylko kupić co¶ tańszego, tak samo działaj±cego z dostępnym
> wszędzie ładowaniem. No chyba że Apple wymy¶li co¶ w temacie baterii.

jakos od lat apple kladzie takie klody pod nogi uzytkownikow i jakos nie za bardzo to wplywa na popularnosc jego produktow. <rs>

Data: 2016-03-04 20:33:13
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d9e3dc$0$22825$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzę, że blade masz pojęcie na temat marketingu i biznesu w ogóle :-)
Chcesz aby Apple ułatwiało Tobie kupowanie wyrobów konkurencji?
Rozkoszny...

Da się wtyczkę i gniazdko się da.
W każdym razie jest to jaki¶ powód (może i mały) żeby się nie męczyć z kabelkami tylko kupić co¶ tańszego, tak samo działaj±cego z dostępnym wszędzie ładowaniem.

Skoro dla Ciebie kabelek (jego typ) jest ważniejszy przy wyborze
telefonu niż sam telefon to jak najbardziej tak zadecydujesz :-)
Ci, co kupuj± iPhone maj± najwyraĽniej typ kabelka w nosie...

No chyba że Apple wymy¶li co¶ w temacie baterii.
Wtedy będę chwalił pod niebiosa. :-)

A zdajesz sobie sprawę, że jeste¶ jeden? :-)

PS. Ile ten kabelek ma kosztować?

$2.39

Data: 2016-03-05 08:13:23
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 03:33, Pszemol pisze:
Widzę, że blade masz pojęcie na temat marketingu i biznesu w ogóle :-)
Chcesz aby Apple ułatwiało Tobie kupowanie wyrobów konkurencji?
Rozkoszny...

¦rodowisko w którym jest 1 kabelek ajfona a 20 usb trzeba zdobywać, oswajać a nie się na nie wypinać z dum± ;-)

Cały czas pamiętaj±c że w realu 1 ładowanie na dobę często nie wystarcza

Skoro dla Ciebie kabelek (jego typ) jest ważniejszy przy wyborze
telefonu niż sam telefon to jak najbardziej tak zadecydujesz :-)
Ci, co kupuj± iPhone maj± najwyraĽniej typ kabelka w nosie...

Cały czas nie pojmujesz na czym polega wybór. Ajfony s± na porównywalnym poziomie wykonania/jako¶ci do konkurencji.
Różnica jest w cenie (tego na pewno nie pojmiesz) oraz w tych drobnych aczkolwiek upierdliwych dziwactwach tego sprzętu
Normalni ludzie tak wybieraj±.
Często im się w salonie wpycha wypasionego smartfona do abonamentu i musz± wybrać a tak naprawdę potrzebuj± najprostrzego modelu dotykowego. Te najtańsze to już nie ta liga co kiedy¶. Ludzie nie zdaj± sobie z tego sprawy co potrafi lumia za 300 zł. Dlatego Apple ro¶nie. A nie dlatego że jest dobry czy oferuje dobry stosunek cena/jako¶ć. Oczywi¶cie cały czas pamiętamy o aureoli nad logo ;-)
Skoro firma upiera się przy cenie ;-) to te drobiazgi klient potrafi zinterpretować jako dziwactwo, odszczepieństwo, zagrożenie, stratę nerwów i czasu...

Data: 2016-03-05 06:55:43
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56da8715$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak wła¶nie mi się wydawało że nie masz nawet bladego pojęcia...

[...]

Co to znaczy na porównywalnym poziomie?

Różnica jest w cenie (tego na pewno nie pojmiesz) oraz w tych drobnych aczkolwiek upierdliwych dziwactwach tego sprzętu
Normalni ludzie tak wybieraj±.

Normalni ludzie? Ty się zachowujesz jakby¶ iPhone nie używał nigdy.
Tobie się wydaje że to jeszcze jedna wersja telefonu z Androidem,
taka która ma inn± wtyczkę :-)))

[...]

Jakie drobiazgi??? Dla Ciebie iPhone od Galaxy S różni się kabelkiem USB?

Data: 2016-03-05 17:02:07
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 13:55, Pszemol pisze:
Normalni ludzie? Ty się zachowujesz jakby¶ iPhone nie używał nigdy.
Tobie się wydaje że to jeszcze jedna wersja telefonu z Androidem,
taka która ma inn± wtyczkę :-)))

Nawet nie pamiętasz komu odpisujesz. :-)
Otóż przypominam że używam w domu wszystkich trzech systemów. Mam porównanie w podobnym zastosowaniu. Walczę z podobnymi problemami, wku... na niedoróbki, fanaberie, lagi, niekomaptybilno¶ci, na niedouczenie programistów i konstruktorów obudowy, awaryjno¶ć...
Każdemu jednemu mam prawo nawciskać bo miałem to g... w rękach i usiłowałem używać :-)
Mam porównanie i wiem co piszę.
Jak zauważyłe¶ lito¶ciwie pomin±łem kwestie zdzierstwa cenowego i dojenia za takie wła¶nie durne przelotki "za dolary" :-)

PS. Taki subiektywny ranking ;-)
Za tel. z androidem dałbym 300zł. Za telefon z iosem 400 zł a za telefon z windowsem 450.
Tu jak widać przeważaj± wła¶nie szczegóły, fanaberie, niekompatybilno¶ci i logo ;-)

Data: 2016-03-05 10:08:08
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56db0300$0$652$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sk±d to wnosisz?
Nie napisałem że nie używasz tylko że zachowujesz się jak by¶ nie używał.
Kumasz różnicę znaczeniow±?

[...]

Je¶li twierdzisz że iPhone to jest to samo co inne smartfony z Androidem
a tylko różni się typem kabelka to wyraĽnie nie wiesz co piszesz :-)

PS. Taki subiektywny ranking ;-)
Za tel. z androidem dałbym 300zł. Za telefon z iosem 400 zł a za telefon z windowsem 450.
Tu jak widać przeważaj± wła¶nie szczegóły, fanaberie, niekompatybilno¶ci i logo ;-)

I co z tego ma wynikać dla czytelnika?

Data: 2016-03-05 21:42:36
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 17:08, Pszemol pisze:

Nie napisałem że nie używasz tylko że zachowujesz się jak by¶ nie używał.
Kumasz różnicę znaczeniow±?

Wrażenia z używania mog± być bardzo subiektywne. Zwłaszcza w kontek¶cie, otoczeniu, kraju. U¶wiadom to sobie. Nie każdemu musi pasować to co Tobie. I też może być wybrane logiczne, merytorycznie bez naleciało¶ci sektowych.

I co z tego ma wynikać dla czytelnika?

Że jak sobie kupi nowy kabelek i będzie z nim chodzić to doładuje ajfona.
Ale zaraz. On do tej pory miał kabelek z którym chodził :-)

Data: 2016-03-05 08:44:36
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 05.03.2016 08:13, z wrote:
[...]

Generalizujesz. S± obszary, gdzie iOS jest bezkonkurencyjny. Przede
wszystkim wszędzie tam, gdzie ważna jest niska latencja na dotyku i
na audio. Wystarczy porównać działanie dotykowej klawiaturki
muzycznej np. w FL Studio Mobile, na androidzie to jest praktycznie
nieużywalne (na ajfonie kumpla wszystko wchodzi w tempie, u mnie lagi
przekraczaj± 300 ms!).

Data: 2016-03-05 06:56:48
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"trolling tone" <az@anyad.org> wrote in message news:56da8e6b$0$693$65785112news.neostrada.pl...
On 05.03.2016 08:13, z wrote:
[...]

Kolega nasz nie dostrzegł takiego detalu jak różnica w systemie
operacyjnym :-) Skupia się zbytnio na różnicach w kabelkach :-)

Data: 2016-03-04 20:29:45
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d9a015$0$649$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-04 o 13:11, Pszemol pisze:
Gdyby¶ miał iPhone i słuchawkę BT na mikroUSB
to wolałby¶ nosić dwa kabelki niż jeden uniwersalny?

Wolałbym żeby ajfon miał normalne gniazdko albo oba. :-)

Takiego wyboru nie masz bo wyrobów Apple nie zmienisz.
Kto¶ zaprasza Cię w go¶ci, proponuje Ci kawe lub herbatę,
a Ty mu na to że wolałby¶ kakao... Jaki to ma sens?

Data: 2016-03-05 08:16:09
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 03:29, Pszemol pisze:
Kto¶ zaprasza Cię w go¶ci, proponuje Ci kawe lub herbatę,
a Ty mu na to że wolałby¶ kakao... Jaki to ma sens?

Kto¶ zaprasza Cię w go¶ci a Ty robisz mu wyrzuty że jest głupcem i nie ma ładowarki do Twojego wypasionego ajfona ;-)

Data: 2016-03-05 06:58:09
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56da87ba$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podziwiam Twój brak kontaktu z rzeczywisto¶ci± i wnioskowanie totalnie z pały.
Kto robi komu wyrzuty? O czym my tu rozmawiamy? Zastanów się...
Jeste¶ niepoważny.

Data: 2016-03-05 17:06:50
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 13:58, Pszemol pisze:
Podziwiam Twój brak kontaktu z rzeczywisto¶ci± i wnioskowanie totalnie z
pały.
Kto robi komu wyrzuty? O czym my tu rozmawiamy? Zastanów się...
Jeste¶ niepoważny.

Sorry... Być może się zmieniłe¶, postarzałe¶, już Ci przeszło...
Zwracam honor. Te resztki zadufania to może być faktycznie "dobra zmiana" i urealnienie magii do zwykłego szarego ¶wiata :-)

Data: 2016-03-04 00:13:53
Autor: re
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Użytkownik "z"

Ogrom bezsensu w tym zdaniu jest porażaj±cy.

Daj sobie spokój. Usb jest tak powszechnie używane zwłaszcza w ¶ród
-- -
¶rut się pisze pszes u otfarte i te

użytkowników języka w którym raczyłe¶ tu napisać że musisz się pogodzić
z tym że jeste¶ w marginesie, w mniejszo¶ci. ...
-- -
Pogodziłem się już z wszystkimi, mogę i¶ć do nieba

Data: 2016-03-03 20:37:47
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

bez sensu to jest uzywanie innego gniazda niĹĽ industry standard.
Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu tysięcy
dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

Data: 2016-03-03 20:20:44
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nba7ar$4up$1dont-email.me...
[...]

piszesz nie na temat

Data: 2016-03-04 10:39:04
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Thu, 3 Mar 2016 20:20:44 -0600, w <nbar86$dv9$1@dont-email.me>, "Pszemol"
> [...]

> Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu
> tysięcy dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

A co jest tematem? Stosowanie protez do japka?

Data: 2016-03-04 06:12:38
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:5tlidb1h6phjelognpm8hh27hq8r64hkej4ax.com...
> [...]

> tysięcy dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

piszesz nie na temat

A co jest tematem? Stosowanie protez do japka?

Tematem, je¶li naprawdę nie zauważyłe¶, jest kabelek,
który sięga do dwu różnych gniazd. Nie wiem czemu
macie tak± straszn± alergię na Apple, granicz±c± z histeri±.

Data: 2016-03-04 15:49:37
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-04 o 13:12, Pszemol pisze:
Tematem, je¶li naprawdę nie zauważyłe¶, jest kabelek,
który sięga do dwu różnych gniazd. Nie wiem czemu
macie tak± straszn± alergię na Apple, granicz±c± z histeri±.

Spokojnie. Jeste¶ tylko dyskryminowan± mniejszo¶ci±. Możesz pisać do jakiego¶ trybunału albo i¶ć na manifestację KODu :-)

Data: 2016-03-04 20:34:10
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56d9a082$0$649$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty czujesz się większo¶ci±? :-)

Data: 2016-03-05 08:19:16
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 03:34, Pszemol pisze:
Ty czujesz się większo¶ci±? :-)

Bo widzisz z takie odległo¶ci nie widzisz kto tu u nas jest w mniejszo¶ci a kto w większo¶ci. Odwiedziłby¶ matule ojczyznę w potrzebie. Może jaka¶ demonstracja w obronie mniejszo¶ci albo demokracji? :-)

Data: 2016-03-05 07:48:20
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"z" <z@z.pl> wrote in message news:56da8875$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpowiesz na pytanie wprost?
A co do ojczyzny to conajmniej 2 razy do roku jestem w Polsce.

Data: 2016-03-05 17:10:13
Autor: z
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-05 o 14:48, Pszemol pisze:
Odpowiesz na pytanie wprost?

Tak. Należę do tej większej grupy. Chociaż na PiS nie głosowałem ;-)

A co do ojczyzny to conajmniej 2 razy do roku jestem w Polsce.

Widać

Data: 2016-03-04 14:13:38
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

czytasz nie na temat. --

Data: 2016-03-04 00:19:48
Autor: re
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

UĹĽytkownik "masti"

[...]

KtĂłra wersja USB ? Mini ? Micro ? A moĹĽe Type-C ?

Zaraz zaraz ... Apple korzysta z Type-C moĹĽe nie w telefonach, ale tabletach.

Data: 2016-03-04 06:47:12
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Thu, 3 Mar 2016 20:37:47 -0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
bez sensu to jest uzywanie innego gniazda niĹĽ industry standard.
Wszyscy inni producenci to zrozumieli i zrezygnowali z fanastu
tysięcy
dziwnych wtyczek. Tylko Apple nie.

Iphone "zmieniło się wszystko".ciągle nie ma gniazda usb? Rotfl!

--
Marek

Data: 2016-03-04 06:13:11
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.6326426748408970354news.neostrada.pl...
[...]

Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

Data: 2016-03-04 14:16:11
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Fri, 4 Mar 2016 06:13:11 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

No skoro to jedyny telefon, ktĂłry olewa ogĂłlnie przyjÄ™ty przez wszystkich standard, to co siÄ™  dziwisz, ĹĽe nie jest traktowany powaĹĽnie i wszyscy siÄ™ z tego Ĺ›miejÄ….

--
Marek

Data: 2016-03-04 12:59:35
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 8:16 AM, Marek wrote:
On Fri, 4 Mar 2016 06:13:11 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Ciągle nie ma? Sugerujesz że planuje go kiedyś mieć? :-) Dobre.

No skoro to jedyny telefon, który olewa ogólnie przyjęty przez
wszystkich standard, to co siÄ™  dziwisz, ĹĽe nie jest traktowany powaĹĽnie
i wszyscy się z tego śmieją.

wszyscy sie smieja, powiadasz.
http://www.macrumors.com/2013/04/26/customer-loyalty-could-drive-iphone-market-share-gains-for-years/
to tylko jedna ze statystyk. ale ktorakolwiek nie wyciagniesz, to iphony to nadal baaardzo powazny fragment tego rynku. <rs>

Data: 2016-03-05 00:44:55
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Fri, 4 Mar 2016 12:59:35 -0500, rs <no.address@no.spam.info> wrote:
[...]

Ĺšmieszne, ĹĽe Android  w tym rankingu nie rusza z 34% :)

--
Marek

Data: 2016-03-04 19:48:09
Autor: rs
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 3/4/2016 6:44 PM, Marek wrote:
[...]

moze i smieszne, ale nie o samsungu mowa ale o tych _wszystkich_, ktorzy sie z appla smieja. <rs>

Data: 2016-03-04 20:35:43
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1131030061853038028news.neostrada.pl...
[...]

Ten się śmieje kto się smieje ostatni :-)

Data: 2016-03-04 10:39:35
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 04 Mar 2016 06:47:12 +0100, w
<almarsoft.6326426748408970354@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

Iphone "zmieniło się wszystko".ci±gle nie ma gniazda usb? Rotfl!

No wła¶nie -- jak np. do japka podł±cza się klawiaturę usb czy zwykłego pena?

Data: 2016-03-04 13:38:59
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 4 Mar 2016 06:13:35 -0600, w <nbbtvo$b3$1@dont-email.me>, "Pszemol"
> [...]

> No wła¶nie -- jak np. do japka podł±cza się klawiaturę usb czy zwykłego > pena?

No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
S± jakie¶ dedykowane czy jakie¶ protezy trzeba dokupić? :D

Data: 2016-03-04 14:13:10
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
radekp@konto.pl wrote:

> [...]

> No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb czy zwykłego > pena?

:-))))))) dobre.

No opowiedz jak. NaprawdÄ™ nie wiem :)
Są jakieś dedykowane czy jakieś protezy trzeba dokupić? :D

Apple uznał, że nie jest Ci to potrzebne :)

Data: 2016-03-04 20:35:07
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:fd0jdblm52u0qiauj97eg0k638tqm3kg704ax.com...
> [...]

:-))))))) dobre.

No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
S± jakie¶ dedykowane czy jakie¶ protezy trzeba dokupić? :D

Tak samo się podł±cza jak podł±cza się sokowirówkę.

Data: 2016-03-07 11:39:31
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 4 Mar 2016 20:35:07 -0600, w <nbdgf3$a5$1@dont-email.me>, "Pszemol"

> No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
> S± jakie¶ dedykowane czy jakie¶ protezy trzeba dokupić? :D

Tak samo się podł±cza jak podł±cza się sokowirówkę.

Czyli wcale? :) Dobre :)))

Data: 2016-03-07 06:46:58
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:dimqdb5be5dd5gqniu11mdk85kid1qedek4ax.com...

> No opowiedz jak. Naprawdę nie wiem :)
> S± jakie¶ dedykowane czy jakie¶ protezy trzeba dokupić? :D

Tak samo się podł±cza jak podł±cza się sokowirówkę.

Czyli wcale? :) Dobre :)))

Sorki je¶li zabrzmi to nietolerancyjnie, ale podł±czanie
KABLOWEJ klawiatury USB do telefonu uważam za
jaki¶ wybryk geekostwa lub nerdostwa lub obu na raz :-)
A klawiaturę bezprzewodow± podł±czasz oczywi¶cie
przez Bluetooth.

Data: 2016-03-07 14:05:32
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Mon, 7 Mar 2016 06:46:58 -0600, w <nbjt2b$65j$1@dont-email.me>, "Pszemol"
[...]

No to rzeczywi¶cie pro :)))

Data: 2016-03-07 13:11:00
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:d4vqdbhf94utm3c8su36oqptj99tjivv324ax.com...
[...]

Jakie pro? Nie rozumiem...

Data: 2016-03-08 10:26:52
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Mon, 7 Mar 2016 13:11:00 -0600, w <nbkjid$n9l$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> wrote in message news:d4vqdbhf94utm3c8su36oqptj99tjivv324ax.com...

> No to rzeczywi¶cie pro :)))

Jakie pro? Nie rozumiem...

Widzę :)))

BT ma sens, np. w tym przypadku ;)))
http://ecsmedia.pl/c/etui-na-tablet-7-art-ab-101b-b-iext23464340.jpg

Data: 2016-03-08 06:20:42
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:lg6tdb5v3siodddc26qqm06q0krnjgf4k14ax.com...
Mon, 7 Mar 2016 13:11:00 -0600, w <nbkjid$n9l$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> wrote in message

> No to rzeczywi¶cie pro :)))

Jakie pro? Nie rozumiem...

Widzę :)))

No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiatur±.

BT ma sens, np. w tym przypadku ;)))
http://ecsmedia.pl/c/etui-na-tablet-7-art-ab-101b-b-iext23464340.jpg

Wła¶nie w tym przypadku BT ma najmniej sensu.

Data: 2016-03-08 13:25:11
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

<radekp@konto.pl> wrote in message news:lg6tdb5v3siodddc26qqm06q0krnjgf4k14ax.com...
> [...]

Jakie pro? Nie rozumiem...

WidzÄ™ :)))

No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiaturą.

"Smart Keyboard for iPad Pro"
czyli to dla dzieci jest?

Data: 2016-03-09 05:58:09
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbmjrn$ghi$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

> [...]

Jakie pro? Nie rozumiem...

WidzÄ™ :)))

No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiaturą.

To jest klawiatura BT, o ile siÄ™ orientujÄ™.

Data: 2016-03-09 11:59:42
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

> [...]

"Smart Keyboard for iPad Pro"
czyli to dla dzieci jest?

To jest klawiatura BT, o ile siÄ™ orientujÄ™.

ale przecieĹĽ klawiatura w ogĂłle nie jest potrzebna dla pro

Data: 2016-03-09 06:35:13
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

> [...]

czyli to dla dzieci jest?

To jest klawiatura BT, o ile siÄ™ orientujÄ™.

ale przecieĹĽ klawiatura w ogĂłle nie jest potrzebna dla pro

Ty mi ostatnio zarzucałeś jakieś problemy z czytaniem...
Popatrz u gĂłry na cytaty. Przeczytaj je jeszcze raz.

Data: 2016-03-09 11:46:55
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

Rozmawialismy o kablowej klawiaturze.

Od poczatku wiadomo przecież, ze klawiatury BT sa obslugiwane.

Data: 2016-03-11 11:30:44
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Wed, 9 Mar 2016 11:46:55 -0600, w <nbpncl$j4b$1@dont-email.me>, Pszemol

Rozmawialismy o kablowej klawiaturze.

Od poczatku wiadomo przecież, ze klawiatury BT sa obslugiwane.

Rozmawiali¶my o kablowej klawiaturze i penie.
No więc jak to podł±czyć? :D

Data: 2016-03-11 05:58:15
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:sh75eblhn45kqk76ongbqsskm35avanfl54ax.com...

> [...]

Rozmawialismy o kablowej klawiaturze.

Od poczatku wiadomo przecież, ze klawiatury BT sa obslugiwane.

Rozmawiali¶my o kablowej klawiaturze i penie.

Pen? Masz na my¶li iPencil? Nie wiesz jak go podł±czyć?

Data: 2016-03-09 14:16:06
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Wed, 9 Mar 2016 11:59:42 -0000 (UTC), w <nbp37e$58u$1@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisał(-a):

Pszemol wrote:

> To jest klawiatura BT, o ile się orientuję. ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

Widocznie klawiatura jest Pro -- ale przeznaczona dla amatorów :)

Data: 2016-03-10 06:47:58
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
<radekp@konto.pl> wrote in message news:mf80eb9n2qr1i6a3137aj8s1m5bpupqv2f4ax.com...

> To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

Widocznie klawiatura jest Pro -- ale przeznaczona dla amatorów :)

Jak kto¶ jest linuksiarzem i pisze cały dzień skrypty i batche
to nie wyobraża sobie żadnej pracy "pro" bez klawiatury...
Tymczasem niektórym "pro" płaci się np. za retuszowanie
zdjęć, a do tego wystarczy tablet z touchscreenem oraz iPencil :-)
I można tak zarobić niezł± kasę np. siedz±c parę godzin w poci±gu,
w samolocie i klawiatury (wbudowanej) użyć w tym czasie ani razu.

Data: 2016-03-08 14:00:07
Autor: RadoslawF
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-08 o 10:26, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Dla fanatyka marki sens ma to co oferuje dana marka.
Skoro igadĹĽety nie majÄ… gniazdka na klawiaturÄ™ to klawiatura
nie ma dla nich sensu. No chyba że taka działająca bez kabla
do ktĂłrego ne majÄ… gniazdka.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2016-03-07 14:31:42
Autor: J.F.
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:nbjt2b$65j$1@dont-email.me...
[...]

No coz - doswiadczenie z pewnego tabletu - klawiatura bezprzewodowa piekna rzecz ... przez pare minut.
Potem ona sie wylacza w celu oszczedzania pradu i trzeba wlaczyc osobnym przyciskiem :-)

Plus ewentualne problemy ze sparowaniem, tudziez mozliwosc podsluchu .... kabel ma jednak pare zalet.

J.

Data: 2016-03-07 13:15:16
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:56dd82bf$0$22821$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja mam tak±, która idzie spać i budzi się DOWOLNYM przycieskiem.
A w czym Ci to przeszkadza? S±dzisz, że podpięcie klawiatury USB
do tableta nie zużywa energii z jego tabletowej baterii?

Plus ewentualne problemy ze sparowaniem, tudziez mozliwosc podsluchu ... kabel ma jednak pare zalet.

Z 1000 użytkowników tabletów pewnie jeden skorzystałby
z klawiatury... W¶ród tej marginalnej grupy doszukujesz się
następnego marginesu, bo pewnie z 1000 użytkowników
klawiatur tylko 1 sztuka (a pewnie mniej) wybrałaby klawiaturę
przewodow± z powodów problemów z parowaniem czy podsłuchu.
Gonienie za takim unikalnym, wręcz wydumanym zastosowaniem
nie jest celem ŻADNEJ firmy komercyjnej, chyba że ta firma się
wła¶nie tym zajmuje docelowo... A mówimy o firmach robi±cych
raczej masówkę i w takich firmach liczy się zasada 80:20, słyszałe¶?

Data: 2016-03-08 00:50:58
Autor: Animka
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
W dniu 2016-03-07 o 14:31, J.F. pisze:
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:nbjt2b$65j$1@dont-email.me...
[...]

Nie rozumiem po co zwykła klawiatura, jak tablety mają wbudowane świetne klawiatury -nawet grube palce mają komfort pisania. Co innego telefony. Czasami nie uda się trafić palcem w odpowiednia literkę, ale się wyświetla ta, którą się wybralo i można szybko cofnąć i wprowadzić dobrą.

--
animka

Data: 2016-03-07 18:15:39
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:56de13ec$0$682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja też nie rozumiem, więc nie przejmuj się :-)
Ty, ja i miliony innych uĹĽytkownikĂłw tabletĂłw uĹĽywajÄ… tej wbudowanej.

Data: 2016-03-08 08:23:26
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

a pozostali pracujÄ… zawodowo i piszÄ… 10 palcami

Data: 2016-03-08 06:21:19
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbm25t$hgi$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

Nie rozumiem po co zwykła klawiatura, jak tablety mają wbudowane świetne
klawiatury -nawet grube palce majÄ… komfort pisania. Co innego telefony.
[...]

.... na tablecie z kablowÄ… klawiaturÄ… :-))
Dopiero marzec, daleko do prima aprilis.

Data: 2016-03-08 13:20:44
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Tobie i tak do Ĺ‚ba nie dotrze.

Data: 2016-03-08 09:45:28
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On 08.03.2016 09:23, masti wrote:
Pszemol wrote:

[...]

Na tabletach? Zawodowo?

Data: 2016-03-08 08:48:52
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

niektórzy tak. Ale jak się człowiek przyzwyczai do pisania normalnego to
ciężko się przestawić na stukanie jednym palcem

Data: 2016-03-08 10:08:09
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Nie bardzo sobie wyobraĹĽam zawodowe pisanie na tablecie 10-calowym.
A jeśli nawet trafi się taki masochista, to ma dodatkowy problem -
tablety majÄ… jedno gniazdko usb, ktĂłre przewaĹĽnie jest teĹĽ jedynym
gniazdem do Ĺ‚adowania baterii. Czyli: albo pisanie, albo Ĺ‚adowanie,
albo kombinejszyn z aktywnym hubem. Za cholerÄ™ niczego fajnego w tym
nie widzÄ™.

Data: 2016-03-08 06:22:04
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Nie jesteś jedyny - oni po prostu naginają rzeczywistość
do swojego spaczonego obrazu.

Data: 2016-03-08 09:11:47
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

a na przykład uzywam do robienia notatek w terenie. nie
potrzebuję ładować bo bateria wystarcza na wiele godzin. oczywiście to jest dodatek do normalnego lapka ale wygodniej sie go
nosi.

Data: 2016-03-08 06:22:55
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbm50j$qro$1dont-email.me...
[...]

Wygodniej siÄ™ nosi DWA? Lapka i tableta w terenie?

Data: 2016-03-08 10:32:18
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Do takich celĂłw to ja mam lekkÄ… hybrydÄ™ z Win10. Dedykowana klawiatura,
dorosły OS i wolne porty USB. Nie waży więcej, niż tablet z jakimś
gównianym etui z klawiaturą, a możliwości nieporównywalne.

Data: 2016-03-08 09:38:04
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

no fajnie. I to znaczy, zę wszyscy mają używać tego co Ty? PS: Win10 jak dorosły system? cokomu wygodnie :)

Data: 2016-03-08 10:55:10
Autor: trolling tone
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

Na tablecie z Win10 bez problemu robiÄ™ apki na Androida (oraz na
tenĹĽe Win10, co siÄ™ rozumie samo przez siÄ™). SprĂłbuj na tablecie
androidowym zrobić apkę - nie, nie na Win10, na Androida. I teraz
odpowiedz sobie na pytanie, które mi zadałeś.

Data: 2016-03-08 13:21:34
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

proponuję byś nauczył się czytać ze zrozumieniem. Choc to chyba niestety przekracza możliwości zapatrzonego w jabłuszko --

Data: 2016-03-09 05:59:47
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbmjku$fmu$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Nie obwiniaj mnie za to, że Ty napisałeś niejasno...

Data: 2016-03-09 19:16:35
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

jakoĹ› inni rozumiejÄ…. A Ty nie dajesz rady

Data: 2016-03-10 06:48:54
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbpsqj$a7g$1dont-email.me...
proponuję byś nauczył się czytać ze zrozumieniem.
Choc to chyba niestety przekracza możliwości zapatrzonego w jabłuszko

Nie obwiniaj mnie za to, że Ty napisałeś niejasno...

jakoĹ› inni rozumiejÄ…. A Ty nie dajesz rady

Po czym wnioskujesz, ĹĽe rozumiejÄ…?

Data: 2016-03-10 16:00:38
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

po tym, ĹĽe ty nie rozumiesz.

Data: 2016-03-10 17:41:56
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbs5n6$u72$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

fascynujÄ…ce. powrotu do zdrowia ĹĽyczÄ™.

Data: 2016-03-07 17:56:39
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Mon, 7 Mar 2016 06:46:58 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

SĹ‚abe usprawiedliwienie  lamerstwa producenta.

--
Marek

Data: 2016-03-07 13:16:35
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.2792397852072809396news.neostrada.pl...
[...]

Nie usprawiedliwiam lamerstwa producenta - raczej
odpowiadam na dziwnÄ… potrzebÄ™ wyraĹĽonÄ… pytaniem Radka...

Data: 2016-03-04 11:28:11
Autor: Marek
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
On Fri, 04 Mar 2016 10:39:35 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb czy zwykłego pena?

Zapewne jest użyta technologia Niepodłączasię™

--
Marek

Data: 2016-03-04 12:38:51
Autor: radekp@konto.pl
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Fri, 04 Mar 2016 11:28:11 +0100, w
<almarsoft.5805720906342030705@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

On Fri, 04 Mar 2016 10:39:35 +0100, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
> No właśnie -- jak np. do japka podłącza się klawiaturę usb > czy zwykłego pena?

Zapewne jest użyta technologia Niepodłączasię™

To ta kompatybilna z UżytkownikTegoNiePotrzebuje™?

Data: 2016-03-08 13:24:34
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
Pszemol wrote:

[...]

mam urzÄ…dzenia z kilkunastu stajni. I jakoĹ› mi do niczego nie jest
potrzebny
To tak trudno wymyślić?

Data: 2016-03-09 06:00:56
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:nbmjqi$gck$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Najwyraźniej masz po prostu konie różnej rasy z tej samej stajni.

Data: 2016-03-09 19:16:13
Autor: masti
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

Pszemol wrote:

[...]

oczywiście, Ty wiesz lepiej co mam. To może mi powiesz gdzie położyłem
modem USB bo mi się zawieruszył?

Data: 2016-03-10 06:49:43
Autor: Pszemol
Ktos wreszcie ruszyl glowa?

[...]