Ktos z Zabrza / okolic? (sprzet do sprawdzenia)

Data: 2009-05-26 21:10:09
Autor: blachu
Ktos z Zabrza / okolic? (sprzet do sprawdzenia)
Hejka
Jestem z Bytomia

Mogę oblookać sprzęta organoleptycznie, ale niestety nie jestetm fachowcem
Nie sprawdzę, czy rama nie krzywa - no chyba,  że będzie ściągać - a sprzedawca da się przejechać.
Mogę zrobić dobre fotki i ewentualnie "obadać" sprzedającego
Jeśli to XJ to mogę przydać się na więcej.

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-05-27 08:44:58
Autor: Piotr
Ktos z Zabrza / okolic? (sprzet do sprawdzenia)

Pozdrawiam
Andrzej

dzieki - nieaktualne
przynajmniej narazie (lepsza propozycje znalazlem:)

pzdrw
Piotr

Ktos z Zabrza / okolic? (sprzet do sprawdzenia)