Ktoś z nowoczesnej udupił KOD

Data: 2017-01-05 19:45:32
Autor: Lord Donald
Ktoś z nowoczesnej udupił KOD
To pajace z nowoczesnej myśląc trzy dni jak chronić dupę wodza udupili KOD z fakturami. Zagranie coś w rodzaju zasłony dymnej wspartej przez szwabski onet aby chronić swojego pupila. Poświęcili pionka aby kryć swojego konika. Myślą że ludzie zapomną o Petru, jak dotąd on był nadzieją szwabków na powrót do serów w Polsce bo miał najlepsze sondaże. Jak padnie Petru to szwaby nie mają szans na powrót do Polski przez najbliższe kilka kadencji. Raczej urodzi się nowa Partia, ale te resortowe szwabskie stworzone w wyniku działania okrągłego stołu nie mają szans na powrót.

Data: 2017-01-05 15:28:32
Autor: Zenek Kapelinder
Ktoś z nowoczesnej udupił KOD
Kod udupil Kijowski. Okradl ludzi ktorzy mu wierzyli. Do tego jest glupi. Publicznie mowi ze mogl ukrasc przed jakies podstawione slupy ale to by bylo nieuczciwe. Wolal uczciwie ukrasc. Bylem przeciwnikiem kodu i jestem zadowolony. Jeszcze bardziej bede zadowolony jak bedzie mial sprawe karna i moze karno skarbowa. A na koniec zgodnie z nowymi przepisami zwiazanymi z alimentami powinien na rok trafic do pierdla. Ciekawe czy kod mial zgode ministerstwa finansow na prowadzenie zbiorki pieniedzy do puszek.

Data: 2017-01-06 00:44:40
Autor: Trefniś
W dniu .01.2017 o 00:28 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Miał pozwolenie ministerstwa.

--
Trefniś

Data: 2017-01-05 16:48:22
Autor: Zenek Kapelinder
Ktoś z nowoczesnej udupił KOD
A jak by Trefnis wysnuc teze ze KOD zostal stworzony przez PIS. Komuna stworzyla solidarnosc czyli precedens byl. Dalo sie. PIS jest dobry w takie klocki. Kijowski nie musial wiedziec o niczym. Trafili zywca z dlugami. Bylo pewne ze kto taki sie skusi na nie swoja kase. Dali impuls i sie wycofali. Potem poszlo bez ich kontroli. Ale dbali, pozwolenie na zbiorke dostali. Lamali prawo i nikt od policji guma nie dostal. Nie spacyfikowali ich pod Sejmem. Trzymali taki samodzielny twor zeby w odpowiednim momencie go wykorzystac. Ludzie teraz nie rozmawiaja o budzecie a o kodzie. Opozycja ma zamkniete geby bo zaraz liderom przypominaja jak sobie fotki z cienkim geszefciarzem robili. Do tego Petru wpadl im jak super prezent na gwiazdke. Jak do telewizji opozycja wysyla Katarasinska to znaczy ze rezerwy jej sie koncza.

Data: 2017-01-06 22:04:47
Autor: Trefniś
W dniu .01.2017 o 01:48 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Ależ podobne spekulacje są obecne od początków KOD!
Tu zacytuję fragment mojego posta z pl.regionalne.wroclaw
16 lutego 2016!

Pisałem rok temu - a wnioski okazują się prorocze, opozycja walczy ze sobą  i się ośmiesza :)
Nic się nie zmienia!

Cytat:
'Polecam też artykuł w najnowszym "Najwyższy Czas!" autorstwa Leszka  Szymowskiego pt. "KOD tajnych służb".
Niestety, niedostępny (na razie?) na portalu nczas.com

Według autora, wiele przesłanek wskazuje na działanie aktualnych (czyli  kontrolowanych przez PiS) służb specjalnych przy powstawaniu i  działalności KOD.
Brzmi to rozsądnie. PiS na działaniu KOD-u wiele zyskuje, a opozycja się  ośmiesza lub walczy między sobą. Nie padają żadne nazwiska, nie ma zadnych  przecieków, ale autor logicznie uzasadnia swoją opinię.

Artykuł dość obszerny, a zakończenie:

"Może być tak, że pan Kijowski - w zamian za tuszowanie przez
służby jego ciemnych sprawek - protestuje przeciwko PiS w taki sposób, aby
ośmieszyć i zneutralizować działania opozycyjne i de facto pomóc rządzącej
partii. Może być też tak, że bardziej nienawidzi on PiS, niż kocha demo-
krację (łamanie standardów demokratycznych przez poprzednie ekipy jakoś
panu Kijowskiemu nie przeszkadzało).
Jakkolwiek by było, efekty jego działalności są dokładnie przeciwne niż za-
miary, które głosił. Klasyk demokracji, Józef Stalin, słusznie zauważył  kiedyś,
że ,,jeden agent w szeregach wroga znaczy czasem więcej niż cała dywi-
zja czołgów". Czy to wynik głupoty i pieniactwa, czy bezpieczniackiej ,,gry
operacyjnej?" -tego nie wiemy. Tak czy owak, na razie Jarosław Kaczyński ma
duże powody do wdzięczności wobec Kijowskiego."

Mam nadzieję, że cytat nie naruszy interesów wydawcy i sprowokuje Was do  przeczytania całości w wydaniu papierowym.'

Jak widać, Najwyższy Czas prawie rok temu widział robotę służb specjalnych!

--
Trefniś

Data: 2017-01-06 14:52:11
Autor: Zenek Kapelinder
Ktoś z nowoczesnej udupił KOD
Czyli jest to mozliwe.

Data: 2017-01-05 23:58:17
Autor: LeonKame
Ktoś z nowoczesnej udupił KOD
Wiesz ja pracuje i mioeszkam w szkoplandii od lat ale razem z kumplami jedziemy czasem do polski rychac wasze przyglupie dziewki.

Data: 2017-01-06 00:10:01
Autor: u2
W dniu 2017-01-05 o 23:58, LeonKame pisze:
Wiesz ja pracuje i mioeszkam w szkoplandii od lat ale razem z kumplami
jedziemy czasem do polski rychac wasze przyglupie dziewki.

jakie dziwki taki ruchacz:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-06 04:54:39
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik u2 napisał:
W dniu 2017-01-05 o 23:58, LeonKame pisze:
> Wiesz ja pracuje i mioeszkam w szkoplandii od lat ale razem z kumplami
> jedziemy czasem do polski rychac wasze przyglupie dziewki.

jakie dziwki taki ruchacz:)

Elektryk pracujący w niemczech to nie takie śmichy chichy,
może nie jest się jeszcze niemcem, ale polaczkiem też już nie.

Jeszcze się asymiluje, daruj mu.

Data: 2017-01-06 13:05:56
Autor: Dark ice

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o4m48b$10gp$1gioia.aioe.org...
[...]

"Byli też szczęśliwi, gdy w 2003 rok na świat przyszła [...] Ewa.

" Jednak jeszcze przed rozwodem zaczęła się spotykać z Marcinem Dubienieckim"

"Martyna, [...], przyszła na świat w 2007 roku."

"W grudniu 2007 roku w Sądzie Okręgowym w Gdańsku zapadł wyrok o zaprzeczenie ojcostwa Piotra Smuniewskiego. Sąd uznał, że nie jest on ojcem Ewy. Tymczasem Marcin Dubieniecki podkreślał, że to on jest faktycznym i prawnym ojcem dziewczynki."

O KIM MOWA? ;-)))

CL

Ktoś z nowoczesnej udupił KOD