Ktoś z nowoczesnej udupił KOD

Data: 2017-01-05 23:58:17
Autor: LeonKame
Ktoś z nowoczesnej udupił KOD
Wiesz ja pracuje i mioeszkam w szkoplandii od lat ale razem z kumplami jedziemy czasem do polski rychac wasze przyglupie dziewki.

Data: 2017-01-06 00:10:01
Autor: u2
W dniu 2017-01-05 o 23:58, LeonKame pisze:
Wiesz ja pracuje i mioeszkam w szkoplandii od lat ale razem z kumplami
jedziemy czasem do polski rychac wasze przyglupie dziewki.

jakie dziwki taki ruchacz:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-06 04:54:39
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik u2 napisał:
W dniu 2017-01-05 o 23:58, LeonKame pisze:
> Wiesz ja pracuje i mioeszkam w szkoplandii od lat ale razem z kumplami
> jedziemy czasem do polski rychac wasze przyglupie dziewki.

jakie dziwki taki ruchacz:)

Elektryk pracujący w niemczech to nie takie śmichy chichy,
może nie jest się jeszcze niemcem, ale polaczkiem też już nie.

Jeszcze się asymiluje, daruj mu.

Ktoś z nowoczesnej udupił KOD