Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?

Data: 2010-04-23 20:44:11
Autor: japawel
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?
Żaden byle pismak lub też znany spikier/spikierka w TV nie zadaje tego pyania politykom a bardzo ciekaw jestem ich odpowiedzi.

Odpowiedz jest taka że że walczymy o to aby z Turkmenistanu przez Afganistan poszedł ruroci±g dla Pakistanu i Indii. Za nasze podatki walcz± nasi żołnierze zużywaj±cnasz sprzęt wojskowy kosztuj±cy grube mln zł po to aby  amerykańskie korporacje wspierane przez amerykański rz±d oraz skorumpowane NATO mogły sprzedawać turkmeński gaz dla Indii i Pakistanu. Nie zawaham się dodac że prawdopodobie okradaj±c Turkmenistan poprzez koprupcję rz±du.
Rurociag TAPI - bardzo krwawa rura.

http://incogman.files.wordpress.com/2009/07/map_of_tapi_pipeline.jpg

Data: 2010-04-23 12:40:49
Autor: Pistacjusz
On 23 Kwi, 20:44, japa...@onet.pl wrote:
[...]

Wtej chwili "walczymy" tam o umieszczenie ruskiej agentury pod nosem
Amerykanów.

Data: 2010-04-23 20:58:12
Autor: Tomy M.
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001d43.4bd1ea7bnewsgate.onet.pl...

http://incogman.files.wordpress.com/2009/07/map_of_tapi_pipeline.jpg

  Abstrahuj±c ...
Trzeba być idiot± by wierzyć że t± rur± cokolwiek
kiedykolwiek połynie. Ma ponad 1000 km długo¶ci.
Gdyby ochraniało j± non-stop 100 000 żołnierzy
pracuj±c na 3 zmiany, to staliby co 30 metrów.
To wystarczaj±ca luka aby w nocy wysadzić j±
w powietrze w 100 miejscach na raz :-)
  Wierzcie mi że walka z Afganistanem nie ma sensu,
przecież amerykanie już raz "wygrali" t± wojnę
jak to jest że nadal o co¶ walcz±/walczymy?!
To w końcu wygrano z Afganistanem czy nie?

Tomy M.

Data: 2010-04-23 21:22:40
Autor: PaPi
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?
Trzeba być idiot± by wierzyć że t± rur± cokolwiek
kiedykolwiek połynie.

Cichooo. Bo popsujesz taka fajna teorie dlaczego walcza w Afganistanie Niemcy, Francuzi, Holendrzy, Polacy, Wlosi...
Tamte panstwa tez przeciez dla amerykanskich krwiozerczych korporacji wydaja grube mln euro.

Wierzcie mi że walka z Afganistanem nie ma sensu,

Moze z Afganistanem nie ma. Ale ma z wielbadojebcami, tkwiacymi mentalnie, intelektualnie i moralnie we wczesnym sredniowieczu gotowymi przy pomocy C4 krzewic swoja wiare.

przecież amerykanie już raz "wygrali" t± wojnę
jak to jest że nadal o co¶ walcz±/walczymy?!
To w końcu wygrano z Afganistanem czy nie?

Wygrano z zorganizowanym rezimem Talibow, ktory posiadal jako taka armie.
Nie wycieto do nogi rozproszonych po pustyniach i gorach wielbladojebcow.
To ostatnie jest w trakcie.

Data: 2010-04-23 22:14:18
Autor: Andrzej Adam Filip
Ktoś zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?
PaPi <raz@dwa.trzy> pisze:
Trzeba być idiotą by wierzyć że tą rurą cokolwiek
[...]

Wierzcie mi ĹĽe walka z Afganistanem nie ma sensu,

Moze z Afganistanem nie ma. Ale ma z wielbadojebcami, tkwiacymi
mentalnie, intelektualnie i moralnie we wczesnym sredniowieczu
gotowymi przy pomocy C4 krzewic swoja wiare.

przecieĹĽ amerykanie juĹĽ raz "wygrali" tÄ… wojnÄ™
jak to jest ĹĽe nadal o coĹ› walczÄ…/walczymy?!
[...]

Podziwiam twoje wspaniałe poczucie humoru :-)
US Army właśnie zaczęła "obcinać ogony" i porzucać tereny których "nie opłaca" się bronić/trzymać. Oczywiście żadni "Talibowie" nie
przejmÄ… tych terenĂłw i ĹĽadne "obozy szkoleniowe terrorystĂłw" tam nie
powstanÄ… ;-)

URL(s):
http://wyborcza.pl/1,76842,7802584,Amerykanie_kopiuja_strategie_ZSRR.html
  wschodzie Afganistanu.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Warto być Polakiem, bo się Polakiem urodziło.

Data: 2010-04-23 13:59:37
Autor: Pistacjusz
On 23 Kwi, 22:14, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
PaPi <r...@dwa.trzy> pisze:

> [...]

> To ostatnie jest w trakcie.

Podziwiam twoje wspaniałe poczucie humoru :-)
US Army wła¶nie zaczęła "obcinać ogony" i porzucać tereny których
"nie opłaca" się bronić/trzymać. Oczywi¶cie żadni "Talibowie" nie
przejm± tych terenów i żadne "obozy szkoleniowe terrorystów" tam nie
powstan± ;-)

URL(s):http://wyborcza.pl/1,76842,7802584,Amerykanie_kopiuja_strategie_ZSRR....
  Żołnierze USA wycofuj± się z zagubionych w¶ród gór posterunków na
  wschodzie Afganistanu.

Owszem. Plany się zmieniły.

Data: 2010-04-24 09:49:34
Autor: cyc
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomo¶ci news:4bd1f387

......................<

Moze z Afganistanem nie ma. Ale ma z wielbadojebcami, tkwiacymi mentalnie, intelektualnie i moralnie we wczesnym sredniowieczu gotowymi przy pomocy C4 krzewic swoja wiare.

Jankeska proaganda !
Jankesi bija sie tylko tam gdzie zagrozone sa ich interesy w tym intersey ich korporacji !. Reszta ich nie obchodzi . Ideologia jaka sie przy tym podpieraja nie ma zadnego znaczenia , jest tylko srodiem do oglupienia opinii swiatowej . Cele ich moga byc "wielblodojebcami " , jak piszesz i Bog wie czym jeszcze , nie to jest wazne , wazne , ze moga stanowic zagrozenie dla ich interesow .
Dlatego m.innymi boje sie udostepniania zloza gazu lupkowego Amerykanskim firmom .
Bedziemy musieli jesc im z reki a potem w podziece jeszcze skladac na niej pocalunki .
A sprzedalismy im koncesje za bezcen , 1% wartosci wydobytyeg gazu , ewenement w skali swiata .Wydoja nas jak Irak .

cyc

Data: 2010-04-24 09:51:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hqu7ql$fg7$1news.onet.pl...

> [...]

A sprzedalismy im koncesje za bezcen , 1% wartosci wydobytyeg gazu ,
ewenement w skali swiata .Wydoja nas jak Irak .

   Swiat wrogow cyca:  Jak nie pazerny kler, to jankesi.  :-)))

   A. Rem

Data: 2010-04-24 10:03:04
Autor: cyc
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:62b68$4bd2a320$54702a04$22122news.chello.at...

....to  rownie pazerni jankesi !.

cyc

Data: 2010-04-23 21:28:31
Autor: Andrzej Adam Filip
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> pisze:
Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości

http://incogman.files.wordpress.com/2009/07/map_of_tapi_pipeline.jpg

 AbstrahujÄ…c ...
Trzeba być idiotą by wierzyć że tą rurą cokolwiek
kiedykolwiek połynie. Ma ponad 1000 km długości.
Gdyby ochraniało ją non-stop 100 000 żołnierzy
pracujÄ…c na 3 zmiany, to staliby co 30 metrĂłw.
To wystarczająca luka aby w nocy wysadzić ją
[...]

W GW jest artykuł o tym jak to hamerykanie "porzucili" jakąś tam odległą
dolinę a w "polskiej prowincji (wstydu)" też jakiś tam "odległy zakątek"
WP "przekazało siłom Afgańskim" (porzuciło).

Ponoć Armia Czerwona zaczęła stosować taką filozofię/strategię
"porzucania" mniej waĹĽnych zakÄ…tkĂłw na 3 lata przed "wycofaniem siÄ™".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto jest Ĺ‚agodny - panuje; kto milczy - ten jest bezpieczny.

Data: 2010-04-23 21:19:26
Autor: PaPi
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?
Odpowiedz jest taka że że walczymy o to aby z Turkmenistanu przez Afganistan
poszedł ruroci±g dla Pakistanu i Indii.

Aha. A kto zmusi Pakistan by rurociag szedl do Indii ?
Nie mozna tego rurociagu przez Uzbekistan i Tadzikistan puscic ?

Za nasze podatki walcz± nasi żołnierze
zużywaj±cnasz sprzęt wojskowy kosztuj±cy grube mln zł

A co maja robic ? Pic wode w koszarach ?

[...]

A moze po to by Wielbadojebcy nie mieli srodkow i sil by wysadzac sie w Londynie, Madrycie, Nowym Jorku ?

Data: 2010-04-23 21:33:58
Autor: japawel
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?

A moze po to by Wielbadojebcy nie mieli srodkow i sil by wysadzac sie w Londynie, Madrycie, Nowym Jorku ?

Bzdura.

Czytaj Papi to nie boli, maj± takie zapotrzebowanie że konflikt polityczny odchodzi na bok:

http://www.stosunkimiedzynarodowe.info/
artykul,101,Turkmenistan_i_Iran_pra_do_przodu_z_rywalizujacymi_rurociagami.html

http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:qaKkYhZMKuIJ:www.bbn.gov.pl/
download.php%3Fs%3D1%26id%3D1859+ruroci%C4%85g
+TAPI&hl=pl&gl=pl&pid=bl&srcid=ADGEESjfkCLRlw1CjXTOfAJGF-
U6iEmGjF_rzZIB3vB4vYwtdG1J5OoySQxKCLawE4pYKBIe-WiHfecEydyZIEYncCZ_-
a9iJxfQr2Umo1P_Nyr2CxFlX-
MRSmNUjc6tW3LWjdxF6y1R&sig=AHIEtbTxp0ETg8DJSlaAwIzdE4dkQj3aKA

Data: 2010-04-23 21:39:47
Autor: Tomy M.
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomo¶ci news:4bd1f2c5$1news.home.net.pl...

A moze po to by Wielbadojebcy nie mieli srodkow i sil by wysadzac sie w Londynie, Madrycie, Nowym Jorku ?

Mazułmanie nikogo nie zaczepiali ... to zachód
zwęszył tam interes i rozpierdolił im dobrze
poukładan± społeczno¶ć.

JedĽ baranie do Pakistanu i zobacz kto jest w ¶redniowieczu.
Gdy Ci ludzie tworzyli cywilizację to my skakali¶my po drzewach.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 22:02:24
Autor: Andrzej
Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?

 PaPi ja czuje,ze ty kochasz wielbłady

Kto¶ zapytał : O CO WALCZYMY W AFGANISTANIE ?