Ktoś zna i pomoże?

Data: 2011-03-11 18:04:55
Autor: Scyzoryk
Ktoś zna i pomoże?

Są sobie dwa auta Peugeot 306 i Citroen ZX jak już sprawdziłem mechanicznie to
prawie te same auta. I mam dylemat, ktoś może miał lub ma któreś i mógłby
doradzić? Nawet już nie chodzi o te dwa konkretne ogłoszenia ale ogólnie.
ZX 16V http://tnij.org/ktzw
306 S16 http://tnij.org/ktzu

po pierwsze z założenia każde autko tego typu i w tym wieku będzie zamęczone (poza egzemplarzami kolekcjonerskimi które będą kosztowały kilkakrotnie więcej) więc nie można wymagać cudów.

ta 306 raczej nie budzi zaufania

ZX przyzwoity. Bez tuningu w oryginale a to już duży plus, stan jak na ten wiek nie jest dramatyczny. Autko na blachach z flagą więc prawdopodobnie ktoś jeździ nim już ładnych kilka lat (pomijając przypadek że kupił w tym samym mieście i nie zmianił tablic) a to kolejny plus bo nie będzie to handlarz. Gość jeździ nim prawdopodobnie 6 lat.

Najważniejsze pojeździć, zobaczyć czy jeszcze kilka koników po tylu latach zostało. Przebieg to rzecz umowna, na to bym nie patrzył. Zobacz czy nie kopci czy za mocno nie hałasuje podczas jazdy, jedzie prosto itd.

--
Pozdr
Scyzoryk

Ktoś zna i pomoże?