Ktos zna tego warriora

Data: 2009-03-05 23:03:07
Autor: Laphroaig
Ktos zna tego warriora
Witka,
Kiedys szukalem warriora, znalazlem ale zbyt pozno sie zdecydowalem i szukam dalej :). Wprawdzie kryzys, wiec nie wiem jak to bedzie z nowym moto ale  warto trzymac reke na pulsie.
Znalazlem takie cos:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M861487
to ogloszenie wisialo juz w zeszlym roku.
Ktos widzial to moto? Cos da ie wyczytac ze zdjec? To , ze wydech jest nieoryginalny to sam widze :)
Ktos ma doswiadczenie z tym sprzedawca?

Ktokolwiek widzial , ktokolwiek wie ....

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-03-05 23:13:01
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Laphroaig pisze:

Ktos widzial to moto? Cos da ie wyczytac ze zdjec? To , ze wydech jest nieoryginalny to sam widze :)

Ze wydech nieoryginalny to chyba dobrze ? Bo oryginal jest z d...

Kierownica tez byla zmieniona, podnozki Kuryakyna rowniez, pewnie juz w USA bo bankowo stamtad przyplynal.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 08:15:49
Autor: Ritchie
Ktos zna tego warriora
Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał(a):
Laphroaig pisze:

> [...]

Kierownica tez byla zmieniona, podnozki Kuryakyna rowniez, pewnie juz w USA bo bankowo stamtad przyplynal.

Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie wymienie ;) Wydaje mi sie, ze kanapa i tylny blotnik (w porownaniu do mlodszych rocznikow) tez moga byc nieoryginalne. Pzdr. Ritchie.

Data: 2009-03-06 09:41:12
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Ritchie pisze:

Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie wymienie ;)

Ale co w nim fajnego ? Wyglada jak rynna od zakrystii a brzmi jak "idz mi stad".

Wydaje mi sie, ze kanapa i tylny blotnik (w porownaniu do mlodszych rocznikow) tez moga byc nieoryginalne.

Blotnik jest standardowy warriorowski. Siedzenie moze byc akcesoryjne. Amerykance maja takie cus ze od razu w salonie, przy kupnie, wymieniaja kupe rzeczy. Na przyklad wszystkie gaznikowe HD TwinCamy jakie przeszly przez moje rece mialy pod oryginalnym deklem filtra powietrza stozkowy filtr K&N. Raz tylko trafilem na motocykl z oryginalnym wydechem, zreszta tez wybebeszonym.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 16:43:15
Autor: Laphroaig
Ktos zna tego warriora
Kuczu wrote:
Ritchie pisze:

Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie wymienie ;)

Ale co w nim fajnego ? Wyglada jak rynna od zakrystii a brzmi jak "idz mi stad".

Wiem wiem, z tym tlumikiem to tak jest, jedni go lubia inni nie :). Mi sie on podoba :). A brzmi rzeczywiscie nie najlepiej :(

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-03-06 04:19:30
Autor: most zwodzony12
Ktos zna tego warriora
Witam

Siedzenie tez jest orginalne warriorowskie, Dzielone pojawiło sie
dopiero w roku 2004 podobnie z resztą jak inne wersje malowania.
Osobiście tez podoba mis ie oryginalny wydech ale jak ktos duzo jeździ
ciezko utrzymac go w dobrym stanie z racji duzej chromowanej
powiezchni a i plecaczkowi bedzie mocno gzało w prawą stopę. Ale
generalnie moto jest bardzo dobre choć ja w swoim włozyłem lagi
bezpośredno od R1 zanaacznie wiekszy zakres regulacji i leprze
tłumienie. Na wiekszą uwagę zasługują hamulce które mogłyby być
leprze. Pozatym moto dobrze sie prowadzi i na turystykę krajową jest
ok, jeśli dalej to wymiana siedzenia konieczna.

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior + FJR

Data: 2009-03-06 13:31:54
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
Pozatym moto dobrze sie prowadzi i na turystykę krajową jest
ok, jeśli dalej to wymiana siedzenia konieczna.

Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 16:46:30
Autor: Laphroaig
Ktos zna tego warriora
Kuczu wrote:

Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

Taka turystyka jaka ja uprawiam :), max 300km na dzien, eewentualnie raz w roku nad morze (600km). Wiec powinien dac rade. Ale na 1/4 mili to scigac sie nie bede :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-03-06 23:55:09
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Laphroaig pisze:

Taka turystyka jaka ja uprawiam :), max 300km na dzien, eewentualnie raz w roku nad morze (600km). Wiec powinien dac rade. Ale na 1/4 mili to scigac sie nie bede :)

To to nie turystyka tylko dojazdowka :) Tyle to i ja umiem moim zrobic ( a raczej umialem bo co mi wyjdzie po skonczeniu to nie wiem) na zlot i spowrotem. Ale turystyka tego nie nazywam.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-07 00:06:01
Autor: Wojciech G.
Ktos zna tego warriora
Użytkownik "Kuczu" napisał :
[...] co mi wyjdzie po skonczeniu to nie wiem) na zlot i
spowrotem.

Z POWROTEM.
Tak, spodobało mi się :)
No offence meant. ;)
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-07 00:15:28
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora

Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-07 09:21:53
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ktos zna tego warriora
Kuczu wrote:
Wojciech G. pisze:
Użytkownik "Kuczu" napisał :
[...] co mi wyjdzie po skonczeniu to nie wiem) na zlot i
spowrotem.

Z POWROTEM.

Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze
:)

napisz "w te i we w te" - nie będzie wątpliwości ;)

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-07 13:44:33
Autor: Alti
Ktos zna tego warriora

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gosaql$l33$1news.wp.pl...
Wojciech G. pisze:
Użytkownik "Kuczu" napisał :
[...] co mi wyjdzie po skonczeniu to nie wiem) na zlot i
spowrotem.

Z POWROTEM.

Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze :)

http://so.pwn.pl/lista.php?co=z+powrotem

Wojtek

Data: 2009-03-07 19:39:15
Autor: Wojciech G.
Ktos zna tego warriora
Użytkownik "Kuczu" napisał :
Probujesz mnie poprawic ? Nie wyszlo ci :) TAM I SPOWROTEM sie pisze :)

W kontekście, że hobbit, chyba ;)
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-07 18:26:33
Autor: Laphroaig
Ktos zna tego warriora
Kuczu wrote:
To to nie turystyka tylko dojazdowka :)
Ale mi styknie :)

Tyle to i ja umiem moim zrobic ( a raczej umialem bo co mi wyjdzie po skonczeniu to nie wiem)

czyli ten z siga w przerobce?
Przy okazji zapytam Cie , jako glownego speca od HD :) o pewna rzecz,
Bylem dzisiaj w salonie HD (zeby zobaczyc czy stoja jakies uzywane v-rody) i rozmawialem z gosciem, ktory odradzal  srebrne (to chyba wersja jubileuszowa), poniewaz jest jakis problem z jakoscia "lakieru" po paru latach. Wiesz cos o tym? Czy to tylko takie marketingowe gadanie, zniechecajace do kupna czegos czegonie maja aktualnie?
A druga rzecz dotyczyla jakiejs wady  w modelach 2002-2004, HD. robil jakas akcje serwisowa (recall) ale ona nie obejmowala moto sprowadzonych ze stanow. Wiesz cos o tym? Nalezy sie rzeczywiscie przejmowac tymi informacjami?
Aha, widzialem tez fajne cacko, rockera w dziwnym (jak dla mnie) wykonczeniu , zamiast chromow takie  szare cos. 80k i wiecej :(

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-03-07 18:29:29
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Laphroaig pisze:

[...]

Ale srebrny lakierowany czy srebrny-anodowane aluminium ?

Czy to tylko takie marketingowe gadanie, zniechecajace do kupna czegos czegonie maja aktualnie?

Tak sadze. Lakier we wszystkich HD jest bardzo dobry.

[...]

Nie mam pojecia. Trzbea pogrzebac w necie.

Aha, widzialem tez fajne cacko, rockera w dziwnym (jak dla mnie) wykonczeniu , zamiast chromow takie  szare cos. 80k i wiecej :(

To na pewno byl Rocker ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-07 18:46:40
Autor: Laphroaig
Ktos zna tego warriora
Kuczu wrote:

Ale srebrny lakierowany czy srebrny-anodowane aluminium ?

chodzilo o anodowane aluminium, myslalem, ze srebrne v-rody tylko takie byly

Aha, widzialem tez fajne cacko, rockera w dziwnym (jak dla mnie) wykonczeniu , zamiast chromow takie  szare cos. 80k i wiecej :(

To na pewno byl Rocker ?

cus takiego :
http://www.american-v.co.uk/news/news/HD2008/08-FXCW.jpg
lampa, okolice licznika, czesc lag , polka dziwnie wykonczona.
Nie znam sie na tym, ale bylo to matowe i  bardziej szare niz srebrne.
Felgi chyba tez takie byly.

--
pozdr
laphroaig

Data: 2009-03-08 13:13:15
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Laphroaig pisze:

chodzilo o anodowane aluminium, myslalem, ze srebrne v-rody tylko takie byly

Nie, byly tez srebrne lakierowane. A co do anodowania to nie stwierdzilem problemow. Mialem w rekach 2 sztuki, oba rocznik 2003. Na obu oxid wygladal jak nowy.

[...]

Szary lakier proszkowy. Ale ustalmy jedno... Rocker ladny nie jest :) Nawet gdy sie go calego wychromuje. Nie wiem co artysta mial na mysli ale to zdecydowanie jeden z najbrzydszych softaili jakie im sie udalo wyprodukowac.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-08 16:45:16
Autor: Laphroaig
Ktos zna tego warriora
Kuczu wrote:
Laphroaig pisze:

Nie, byly tez srebrne lakierowane. A co do anodowania to nie stwierdzilem problemow. Mialem w rekach 2 sztuki, oba rocznik 2003. Na obu oxid wygladal jak nowy.

Czyli gadanie bylo czysto marketingowe, dzieki

Rocker ladny nie jest :)

No nie bede dyskutowal , o gustach sie nie dyskutuje podobno :).
Ale tak jak mi sie podoba komin z warriora tak tez mi sie podoba ten rocker :).

dzieki za wszystkie info

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-03-09 12:04:09
Autor: zbigi
Ktos zna tego warriora
Kuczu napisał(a):
Laphroaig pisze:
[...]

No tos mi zepsul dobre samopoczucie - a juz chcialem sie odezwac, ze bardzo mi sie ten podlinkowany motocykl podobuje. Mialem nawet napisac, ze jest sliczny - IMO jako jeden z niewielu obecnie produkowanych :)
Heh... To juz sie zamykam w sobie i wracam do okopow "Hadecja? Fuj!" ;)

Data: 2009-03-06 23:58:11
Autor: Zbyszek_P
Ktos zna tego warriora
Laphroaig pisze:
Kuczu wrote:

Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

Taka turystyka jaka ja uprawiam :), max 300km na dzien, eewentualnie raz w roku nad morze (600km). Wiec powinien dac rade. Ale na 1/4 mili to scigac sie nie bede :)

Do dalszej turystyki też sie nada :-) W ubieglym roku bylem Warriorem (tez rocznik 2002, z takim samym siedzeniem) na Krymie, dzienne przebiegi do 600 km bez problemu. Bardzo przydaje sie akcesoryjne oparcie z malym bagaznikiem, co pozwala solidnie zamocowac na siedzeniu pasazera i na bagazniku 2 duze torby  (sakwy nie sprawdzaja sie, psuja zreszta wyglad ;-)). Przydatna tez jest mala oslona przeciwwiatrowa - np. taka jak ta: http://www.yamahaaccy.com/acproductdetails_4_5_60_119_476_878_All_1.aspx

- i z Warriora robi sie calkiem niezly turystyk :-)

Zbyszek

Data: 2009-03-07 00:16:27
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Zbyszek_P pisze:

- i z Warriora robi sie calkiem niezly turystyk :-)

Jakos tam mysle ze nie po to warriora stworzono. Bylo sobie kupic WildStara w wersji touring.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-07 10:48:01
Autor: Zbyszek_P
Ktos zna tego warriora
Kuczu pisze:
Zbyszek_P pisze:

- i z Warriora robi sie calkiem niezly turystyk :-)

Jakos tam mysle ze nie po to warriora stworzono. Bylo sobie kupic WildStara w wersji touring.

Wystarczy mi Warrior :-) A po powrocie z dluzszej wyprawy zdejmuje bagaznik i na codzien mam Warriora takiego, jakiego stworzono i jakiego lubie.
A gdybym mial wiekszy garaz i wiecej kasy to kto wie...

Zbyszek

Data: 2009-03-07 12:09:02
Autor: Ozz
Ktos zna tego warriora
Kuczu pisze:
Zbyszek_P pisze:

- i z Warriora robi sie calkiem niezly turystyk :-)

Jakos tam mysle ze nie po to warriora stworzono. Bylo sobie kupic WildStara w wersji touring.

W takim razie mam pytanie do objezdzonych w temacie, czy sa jakies wieksze roznice pomiedzy wspomnianym Warriorem, a 2-letnim VTX 1300 i 10-letnia duza Shadow jesli chodzi o wygode jazdy i prowadzenie. Kumple maja m.in. wymienione przeze mnie armaturki (z obowiazowym zestawem szmatek i gabek na kazdym zlocie hehehe), robilismy trasy po 500-600km jednego dnia i chwalili wygode. Oczywiscie mieli i kurfy/sakwy, czasem tez pasazerki. Przy dobrej pogodzie 130-150 utrzymuja bez problemu.
Wiec jak to jest z dalszymi wyjazdami? Bo mam dylemat natury egzystencjonalnej czy przesiasc sie w koncu na VFR/XX, czy tez moze zgodnie z sugestiami znajomych kupic motocykl, ktory "imidzowo" bedzie do mnie pasowal :)

--
Ozz
GSX600F

Data: 2009-03-07 12:42:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ktos zna tego warriora
Ozz wrote:
Kuczu pisze:
Zbyszek_P pisze:

[...]

ja Ci moge powiedziec jaka jest róznica między VTX (1800 ale w komforcie jest to samo co 1300) a Drag Starem 1100

Wiec róznica jest absolutnie kolosalna na dłuższej trasie, w trzymaniu na zakrętach, hamowaniu, przyspieszaniu, dzwięku (mówie o dzwięku silnika, a nie tłumika).
Pod tymi względami VTX jest naprawde mega fajny tylko ... ciężki jak cholera. Postawienie go do piony z bocznej nóżki (mówie o 1800) wymaga mocnego zaparcia.

Data: 2009-03-06 13:43:17
Autor: Norbi
Ktos zna tego warriora
most_zwodzony12@o2.pl pisze:
Witam

Zwykle mi nie przeszkadza ale teraz mna zatrzeslo
Sie pisze LEPSZE !!!

Norbi
KFazer'03

Data: 2009-03-06 15:53:00
Autor: Jacot
Ktos zna tego warriora
Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

Zwykle mi nie przeszkadza ale teraz mna zatrzeslo

Czepiasz sie jak kazdy precel. I do tego skad wiesz czy autor nie jest np. Afropolakiem i do tego
tym... no... grafoskopem wiec jawisz sie jako rasista i nasmiewasz z
ulomnosci.
Prawdziwy Motocyklista nie potrzebuje edukacji, juz sie rodzi taki
madry.

Jacot

Data: 2009-03-06 07:49:55
Autor: most zwodzony12
Ktos zna tego warriora
Tak to ze mną jest ze nie raz zrobię jakiś głupi błąd. No cóż nie
miałem czasu poprawić tego, bo byłem w pracy. Jeśli  kogoś to aż tak
bardzo razi to przepraszam, na przyszłość będę ostrożniejszy. Nie będę
pisał dlaczego tak jest bo juz widziałem jak traktowaliście takie
osoby.... a ja chciałbym tego uniknąć bo juz jakiś czas tu pisze...

Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

--

No tak sie składa ze pojechałem  warriorem do Fracji wiec jak by
niebyło dało sie..... Niebyło to zbyt komfortowe ale jak sie chce to

Sławek

Rswarrior + FJR

Data: 2009-03-09 09:24:01
Autor: Ritchie
Ktos zna tego warriora
Warrior vs. VTX 1300? Ja jezdze Warriorem, tesc ma VTX 1300. Roznica moim zdaniem jest spora, przede wszystkim w mocy (konkretnie w momencie) i w wielkosci (konkretnie szerokosci, konkretnie siedzenia ;) Wg. mnie na korzysc Warriora. Po przyzwyczajeniu sie do mocy Warriora przejazdzke VTXem porownac mozna do jazdy skuterem. Porownanie Warriora do DragStara 1100 ktorego mialem wczesniej tez wypada zdecydowanie na plus tego pierwszego. Ale jedni wola jak im skrzypki graja (nowoczesny dizajn, wspolczesnosc, gruba rura), a inni jak im nogi smierdza (klasyka, chrom i fredzle). Pzdr. Ritchie. --

Ktos zna tego warriora