Ktos zna tego warriora

Data: 2009-03-05 23:13:01
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Laphroaig pisze:

Ktos widzial to moto? Cos da ie wyczytac ze zdjec? To , ze wydech jest nieoryginalny to sam widze :)

Ze wydech nieoryginalny to chyba dobrze ? Bo oryginal jest z d...

Kierownica tez byla zmieniona, podnozki Kuryakyna rowniez, pewnie juz w USA bo bankowo stamtad przyplynal.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 08:15:49
Autor: Ritchie
Ktos zna tego warriora
Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał(a):
Laphroaig pisze:

> [...]

Kierownica tez byla zmieniona, podnozki Kuryakyna rowniez, pewnie juz w USA bo bankowo stamtad przyplynal.

Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie wymienie ;) Wydaje mi sie, ze kanapa i tylny blotnik (w porownaniu do mlodszych rocznikow) tez moga byc nieoryginalne. Pzdr. Ritchie.

Data: 2009-03-06 09:41:12
Autor: Kuczu
Ktos zna tego warriora
Ritchie pisze:

Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie wymienie ;)

Ale co w nim fajnego ? Wyglada jak rynna od zakrystii a brzmi jak "idz mi stad".

Wydaje mi sie, ze kanapa i tylny blotnik (w porownaniu do mlodszych rocznikow) tez moga byc nieoryginalne.

Blotnik jest standardowy warriorowski. Siedzenie moze byc akcesoryjne. Amerykance maja takie cus ze od razu w salonie, przy kupnie, wymieniaja kupe rzeczy. Na przyklad wszystkie gaznikowe HD TwinCamy jakie przeszly przez moje rece mialy pod oryginalnym deklem filtra powietrza stozkowy filtr K&N. Raz tylko trafilem na motocykl z oryginalnym wydechem, zreszta tez wybebeszonym.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 16:43:15
Autor: Laphroaig
Ktos zna tego warriora
Kuczu wrote:
Ritchie pisze:

Oryginal z d... nie z d... - dla mnie to jego duza zaleta i za ch... nie wymienie ;)

Ale co w nim fajnego ? Wyglada jak rynna od zakrystii a brzmi jak "idz mi stad".

Wiem wiem, z tym tlumikiem to tak jest, jedni go lubia inni nie :). Mi sie on podoba :). A brzmi rzeczywiscie nie najlepiej :(

--
pozdr
Laphroaig

Ktos zna tego warriora