Ktos zna ten motocykl ?

Data: 2011-07-11 16:53:47
Autor: Mr. MAKARENA
Ktos zna ten motocykl ?
http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html

Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA UĆ

CZERWONE-R ONE

Data: 2011-07-11 19:17:05
Autor: Tmek
Ktos zna ten motocykl ?

Użytkownik "Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4e1b0e84$0$3503$65785112news.neostrada.pl

To zadanie to zasadzka.

Tmek

Data: 2011-07-11 20:35:54
Autor: Inead
Ktos zna ten motocykl ?

"Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> wrote in message news:4e1b0e84$0$3503$65785112news.neostrada.pl...
http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html

Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

Niech se kupi za tą kasę porządną etezetkę. Ta CBRka na tych niewyraźnych fotach  wygląda na straaaasznie zmęczoną...

Data: 2011-07-11 21:57:29
Autor: Mr. MAKARENA
Ktos zna ten motocykl ?
Niech se kupi za tą kasę porządną etezetkę. Ta CBRka na tych
niewyraźnych fotach  wygląda na straaaasznie zmęczoną...

Hmmm...Nabywca jest czlowiekiem mlodym okropnie napalonym i raczej niereformowalnym :-(

Pozdr :

Mr.Makarena

Data: 2011-07-11 22:00:51
Autor: Monster
Ktos zna ten motocykl ?
W dniu 2011-07-11 21:57, Mr. MAKARENA pisze:
Niech se kupi za tÂą kasĂŞ porzÂądnÂą etezetkĂŞ. Ta CBRka na tych
niewyraÂźnych fotach  wyglÂąda na straaaasznie zmĂŞczonÂą...

Hmmm...Nabywca jest czlowiekiem mlodym okropnie napalonym i raczej
niereformowalnym :-(
Weź na piśmie potwierdzenie o próbach przetłumaczenia (ewentualnego) złego stanu sprzęta,będzie podkładka na późniejsze żale szefowej:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-11 22:03:36
Autor: Kuczu
Ktos zna ten motocykl ?
W dniu 2011-07-11 21:57, Mr. MAKARENA pisze:
Niech se kupi za tą kasę porządną etezetkę. Ta CBRka na tych
niewyraĹşnych fotach  wygląda na straaaasznie zmęczoną...

Hmmm...Nabywca jest czlowiekiem mlodym okropnie napalonym i raczej
niereformowalnym :-(

Niech kupi i wlozy ze 3 tysie doprowadzajac do stanu uzywalnosci to sie nauczy. Przeciez to nawet na tych beznadziejnych zdjeciach wyglada jak truchlo ze smietnika.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-07-11 23:34:27
Autor: Arni
Ktos zna ten motocykl ?
Kuczu pisze:

[...]

jest szansa, że nie dozyje tych 3 tysi. Kierowca, nie sprzet...

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-07-12 11:06:13
Autor: Michał V-R
Ktos zna ten motocykl ?
W dniu 2011-07-11 23:34, Arni pisze:
Kuczu pisze:

[...]

wyglad, wygladem, ale silniki w nich sa raczej glaboodporne i trudne do zajebania. byle prosty byl i w silniku nic nie pukalo, sprawdz lozyska kol, wchacza, glowki ramy.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-07-12 11:52:15
Autor: Marcin N
Ktos zna ten motocykl ?
Użytkownik "Mr. MAKARENA"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e1b0e84$0$3503$65785112@news.neostrada.pl...

http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html

Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

=========

Najlepiej kup cichcem ten motocykl a szefowej powiedz, że niestety już sprzedany. Przynajmniej pracę zachowasz.
;)

Data: 2011-07-12 10:01:07
Autor: ditron
Ktos zna ten motocykl ?
On 12 Lip, 11:52, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

========>
Najlepiej kup cichcem ten motocykl a szefowej powiedz, że niestety już
sprzedany. Przynajmniej pracę zachowasz.
;)

chuj z taką robotą jak szefowej nie stać na lepszy motór
;)

Data: 2011-07-12 10:28:34
Autor: amos
Ktos zna ten motocykl ?
On 12 Lip, 19:01, ditron <tomis...@gmail.com> wrote:
chuj z taką robotą jak szefowej nie stać na lepszy motór
;)

Mogloby byc tak, ze szefowa bedzie stac na lepszy motór, a makarene
nie byloby stac na tankowanie swojego.

Reasumujac: nigdy nie jest tak zle, zeby nie moglo byc gorzej ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2011-07-12 20:20:40
Autor: KJ Siła Słów
Ktos zna ten motocykl ?
W dniu 2011-07-11 16:53, Mr. MAKARENA pisze:

Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

Sprawa jest prosta: doradzisz, śrubka sie urwie za pół roku - bedzie na Ciebie.

Trzym sie z dala, szczegolnie ze za te pieniadze to musi byc zmeczony sprzet.

KJ

Data: 2011-07-13 11:19:23
Autor: Mr. MAKARENA
Ktos zna ten motocykl ?

Trzym sie z dala, szczegolnie ze za te pieniadze to musi byc zmeczony sprzet.

Problem rozwiazal sie sam :-)
Ktos go juz kupil :-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA UĆ

Data: 2011-07-13 16:45:53
Autor: Damork
Ktos zna ten motocykl ?
Na mównicę wtargnął "Mr. MAKARENA", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

Trzym sie z dala, szczegolnie ze za te pieniadze to musi byc zmeczony sprzet.

Problem rozwiazal sie sam :-)
Ktos go juz kupil :-)

Nie bój nie bój - to nie amnestia, a tylko zawieszenie. Inne cudo
siostrzeniec wynajdzie, a szefowa już wie do kogo uderzać ;P
Pocieszyłem?

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N

Ktos zna ten motocykl ?