Ktos zna ten motocykl ?

Data: 2011-07-12 11:52:15
Autor: Marcin N
Ktos zna ten motocykl ?
Użytkownik "Mr. MAKARENA"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e1b0e84$0$3503$65785112@news.neostrada.pl...

http://otomoto.pl/honda-cbr-M2721500.html

Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

=========

Najlepiej kup cichcem ten motocykl a szefowej powiedz, że niestety już sprzedany. Przynajmniej pracę zachowasz.
;)

Data: 2011-07-12 10:01:07
Autor: ditron
Ktos zna ten motocykl ?
On 12 Lip, 11:52, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

========>
Najlepiej kup cichcem ten motocykl a szefowej powiedz, że niestety już
sprzedany. Przynajmniej pracę zachowasz.
;)

chuj z taką robotą jak szefowej nie stać na lepszy motór
;)

Data: 2011-07-12 10:28:34
Autor: amos
Ktos zna ten motocykl ?
On 12 Lip, 19:01, ditron <tomis...@gmail.com> wrote:
chuj z taką robotą jak szefowej nie stać na lepszy motór
;)

Mogloby byc tak, ze szefowa bedzie stac na lepszy motór, a makarene
nie byloby stac na tankowanie swojego.

Reasumujac: nigdy nie jest tak zle, zeby nie moglo byc gorzej ;)

--
zdrowka
amos

Ktos zna ten motocykl ?