Ktos zna ten motocykl ?

Data: 2011-07-12 20:20:40
Autor: KJ Siła Słów
Ktos zna ten motocykl ?
W dniu 2011-07-11 16:53, Mr. MAKARENA pisze:

Sprawa dosc pilna bo chce to kupic siostrzeniec mojej szefowej ,
a ja zostalem zmuszony do oceny technicznej tego cuda :-(

Sprawa jest prosta: doradzisz, śrubka sie urwie za pół roku - bedzie na Ciebie.

Trzym sie z dala, szczegolnie ze za te pieniadze to musi byc zmeczony sprzet.

KJ

Data: 2011-07-13 11:19:23
Autor: Mr. MAKARENA
Ktos zna ten motocykl ?

Trzym sie z dala, szczegolnie ze za te pieniadze to musi byc zmeczony sprzet.

Problem rozwiazal sie sam :-)
Ktos go juz kupil :-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA UĆ

Data: 2011-07-13 16:45:53
Autor: Damork
Ktos zna ten motocykl ?
Na mównicę wtargnął "Mr. MAKARENA", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

Trzym sie z dala, szczegolnie ze za te pieniadze to musi byc zmeczony sprzet.

Problem rozwiazal sie sam :-)
Ktos go juz kupil :-)

Nie bój nie bój - to nie amnestia, a tylko zawieszenie. Inne cudo
siostrzeniec wynajdzie, a szefowa już wie do kogo uderzać ;P
Pocieszyłem?

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N

Ktos zna ten motocykl ?