Kto¶ zrobił interes życia...

Data: 2009-03-01 23:28:03
Autor: zinek
Kto¶ zrobił interes życia...

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości news:gof1ju$dh3$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://allegro.pl/item570472320_golf_ii_gti_piekny_tel_40_745_346_510_10tyszl.html

Ciekawe czy będzie się procesował czy odpu¶ci.
Niby wystawiony od nowa....

"co najważniejsze nie bite 100% jestem pierwszym właścicielem w Polsce a kupione od dziadka w Niemczech sprzedaje bo"

za taki tekst od razu gasnica w jajka ;) :D :)

Data: 2009-03-02 09:41:54
Autor: vpw
Kto¶ zrobił interes życia...

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gof2lp$nah$1mx1.internetia.pl...

[...]

No co ty. Niemieckie Dziadki lubi± sobie w niedzielę pod ko¶ciółek 50 km/h podjechac takim GTI. Szyku zadaj± i tyle. W Polsce pewnie jeszcze nie bity. A tak na prawdę to pewnie jest wart tej złotówki, na której stanęła licytacja.

--
vpw

Kto¶ zrobił interes życia...