Ktos zwariowal

Data: 2012-07-08 12:56:29
Autor: leszek niewiadomski
Ktos zwariowal
>Polska bez Radia Maryja to "błyskawicznie powstające kariery, niekończące się afery, bezradne komisje i na końcu tajemnicze samobójstwa" - mówił na Jasnej Górze do słuchaczy Radia Maryja biskup Stanisław Stefanek.

W sobotę o godz. 18 oficjalnie rozpoczęła się na Jasnej Górze dwudziesta jubileuszowa pielgrzymka słuchaczy Radia Maryja. Jak zapowiadał na antenie toruńskiej rozgłośni jej dyrektor o. Tadeusz Rydzyk: w obronie wolności i miejsca na multipleksie dla Telewizji Trwam.

- Kto nas zniewala? - pytał w homilii przewodniczący modlitwie łomżyński biskup senior Stanisław Stefanek. I wyliczał: nasz grzech, nasz legalny egoizm i legalny egoizm państwowy. Potem tłumaczył, na czym polegają.

Tysiące ludzi za granicą. Nie mają jak wrócić

Grzech to uzależnienie od niekontrolowanych namiętności.<

itd. itp. pod
http://wyborcza.pl/1,75248,12090216,Jasna_Gora__Bp_Stefanek_o_aferach__tajemniczych_samobojstwach.html

Pan B. wysluchal modlitw ateistow i zeslal im biskupow idiotow?

ln.

Data: 2012-07-08 13:10:08
Autor: pluton
Ktos zwariowal

>Polska bez Radia Maryja to "b³yskawicznie powstaj±ce kariery,
niekoñcz±ce siê afery, bezradne komisje i na koñcu tajemnicze
samobójstwa" - mówi³ na Jasnej Górze do s³uchaczy Radia Maryja biskup
Stanis³aw Stefanek.

Ten rzad jest pojebany na maksa. Czarnuchy pluja na niego na potege
a on im daje kase.

Tysi±ce ludzi za granic±. Nie maj± jak wróciæ

Moze poci±giem ?

Grzech to uzale¿nienie od niekontrolowanych namiêtno¶ci.

Trzeba zawiazac fiutka na supelek.

itd. itp.

itp. pierdoly.

Nullification

Data: 2012-07-08 13:10:58
Autor: abc
Ktos zwariowal
Zwariowali tfu(!)rcy piszący w GW i ogłupiona przez nich gawiedź.

Data: 2012-07-08 17:05:22
Autor: Marek Czaplicki
Ktos zwariowal
On 2012-07-08 12:56, leszek niewiadomski wrote:

- Kto nas zniewala? - pytał w homilii przewodniczący modlitwie łomżyński
biskup senior Stanisław Stefanek. I wyliczał: nasz grzech, nasz legalny
egoizm i legalny egoizm państwowy. Potem tłumaczył, na czym polegają.

Wydaje mi się że błędnie zostało użyte słowo "Kto". W tym przypadku nie kto, ale co. Wtedy będzie w porządku.

Ktos zwariowal