Ktrak - filmik

Data: 2010-02-05 14:34:34
Autor: Piotrek
Ktrak - filmik
Ot, bylo juz zdjecie i cena. To ja podaje link do filmu, sami ocencie:

http://www.youtube.com/watch?v=HP4VwaD7rd4&feature=player_embedded#at=35

Data: 2010-02-05 16:40:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ktrak - filmik

Ot, bylo juz zdjecie i cena. To ja podaje link do filmu, sami ocencie:

http://www.youtube.com/watch?v=HP4VwaD7rd4&feature=player_embedded#at=35

Po co to podajesz?
Wydaje ci si, że Amerykę odkryłeś?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-05 17:35:10
Autor: SN .. AP
Ktrak - filmik
Po co to podajesz?
Wydaje ci si, ¿e Amerykê odkry³e¶?

Koles podal zeby ludzie sobie patrzeli jak zechca zobaczyc : ]
Ja sobie np. zechcialem i co ?

Data: 2010-02-05 23:38:09
Autor: arturbac
Ktrak - filmik
W dniu 2010-02-05 17:35, SN .. AP pisze:
Po co to podajesz?
Wydaje ci si, ¿e Amerykê odkry³e¶?

Koles podal zeby ludzie sobie patrzeli jak zechca zobaczyc : ]
Ja sobie np. zechcialem i co ?

ja tez, nie wiedzialem ze jest na yt.

Data: 2010-02-08 08:26:30
Autor: Jan Cytawa
Ktrak - filmik
Zygmunt M. Zarzecki napisa³:

> http://www.youtube.com/watch?v=HP4VwaD7rd4&feature=player_embedded#at=35

Po co to podajesz?
Wydaje ci si, ¿e Amerykê odkry³e¶?

Dla mnie. :)

Jan Cytawa

Data: 2010-02-08 18:26:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ktrak - filmik

http://www.youtube.com/watch?v=HP4VwaD7rd4&feature=player_embedded#at=35

Po co to podajesz?
Wydaje ci si, ¿e Amerykê odkry³e¶?

Dla mnie. :)

Przecie¿ to ju¿ by³o!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-08 18:33:17
Autor: Coaster
Ktrak - filmik
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=HP4VwaD7rd4&feature=player_embedded#at=35

Po co to podajesz?
Wydaje ci si, ¿e Amerykê odkry³e¶?

Dla mnie. :)

Przecie¿ to ju¿ by³o!

Wszystko juz bylo!

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2010-02-08 11:39:53
Autor: r2rec
Ktrak - filmik
W dniu 2010-02-05 14:34, Piotrek pisze:
Ot, bylo juz zdjecie i cena. To ja podaje link do filmu, sami ocencie:

http://www.youtube.com/watch?v=HP4VwaD7rd4&feature=player_embedded#at=35

do mnie przemawia ten filmik
http://www.youtube.com/watch?v=E8m0o8zZi1g
.... beznadzieja

r2

Data: 2010-02-08 18:34:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ktrak - filmik

[...]

Zaraz ci ktoś napisze, że gooks can't ride.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-08 22:15:48
Autor: Dżejm
Ktrak - filmik
do mnie przemawia ten filmik
http://www.youtube.com/watch?v=E8m0o8zZi1g
... beznadzieja

Haha, tak to wszystko prosto wyglÄ…da ... na filmikach promocyjnych.
Jak nie lubię śmiechu w filmikach, to tu się śmiałem razem z nimi :).

pozdro
Dż

Data: 2010-02-09 02:43:23
Autor: arturbac
Ktrak - filmik
W dniu 2010-02-08 22:15, Dżejm pisze:
[...]

bo to nie jest do jeżdzenia po lodzie czy grzaskim śniegu a typowy
zjazdowy bajer na stoki gdzie ratrak chodzil.

Data: 2010-02-09 02:50:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ktrak - filmik

[...]

Zjazdowy?!!!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-09 16:23:15
Autor: arturbac
Ktrak - filmik
W dniu 2010-02-09 02:50, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Zjazdowy?!!!

Na filmach promocyjnych ktore byly pokazywane przede wszystkim akcentujÄ…
aspekt zjazdowy a nie wycieczkowy po nie udeptanych szlakach.

Data: 2010-02-09 18:27:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ktrak - filmik

Zjazdowy?!!!

Na filmach promocyjnych ktore byly pokazywane przede wszystkim akcentujÄ…
aspekt zjazdowy a nie wycieczkowy po nie udeptanych szlakach.

Ty siÄ™ dobrze przyglÄ…dnij tym filmikom.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-10 08:21:56
Autor: r2rec
Ktrak - filmik
W dniu 2010-02-09 02:43, arturbac pisze:
bo to nie jest do jeżdzenia po lodzie czy grzaskim śniegu a typowy
zjazdowy bajer na stoki gdzie ratrak chodzil.

zjazdowy to on jest spowalniacz
http://www.youtube.com/watch?v=LLFFFWkQDXI&feature=related
tu trzech kolesi na różnych rowerach ... ten co ma gąsienicę i nartę z przodu jeździ najwolniej ... jak mówiłem: beznadzieja
r2

Data: 2010-02-10 15:53:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ktrak - filmik

[...]

Hahaha!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-10 22:49:51
Autor: Dżejm
Ktrak - filmik
[...]

Z tego co widzę to to ma ciągłą gumową gąsienicę. Toż to strasznie dużo energii musi iść na jej zginanie ... tak samo jak na słabo napompowaną oponę.

pozdro
Dż

Ktrak - filmik