Ku Klux Klan po kibolsku

Data: 2011-10-19 13:30:34
Autor: Grzegorz Z.
Ku Klux Klan po kibolsku
Na stadionie Legii przy kasach pojawiły się ohydne wlepki: kibice Legii
stylizowani na członków Ku-Klux-Klanu piją piwko. Za nimi widać
powieszonych na drzewach czarnoskórych. Hasło: "White Power". Odrażające,
ale nie wolno tego przemilczeć. Na Facebooku odbywa się na ten temat dyskusja. Ludzie zastanawiają się, co
zrobić z kibolskimi wlepkami. Zgłosić na policję? Pewnie umorzą, bo
sprawców nie wykryją. Jest i taki komentarz: "Byłbym zobowiązany za
unikanie takich generalizacji. Kibicuję Legii i jestem wstrząśnięty,
gdziekolwiek pojawiają się takie obrazki. Zbiera mnie na mdłości, jak widzę
coś podobnego, ale ludzi, którzy produkują takie wlepki, nie da się nazwać
kibicami. To przestępcy, którzy patologicznie rozumianą rywalizację między
warszawskimi klubami wykorzystują na rzecz głoszenia swojej chorej
ideologii. Są dostrzegalni, ale jest ich niewielu - większość kibiców Legii
nie ma z taką wizją świata nic wspólnego".

To prawda, większość nie ma nic z tym wspólnego, ale też nie słychać
głośnych protestów tej większości. W dodatku ci "przestępcy" wciąż mają
wstęp na stadion. Na wrześniowym meczu z izraelskim zespołem kibole
wyciągnęli gigantyczny transparent ze stylizowanym na arabskie hasłem
"Jihad Legia". Meczu nawet nie przerwano, tak jakby nic się nie stało.
Prokuratura też nie dopatrzyła się w tym haśle "braku znamion
przestępstwa".

Kibole są sprytni. Wiedzą, że jak nie używają wprost rasistowskich czy
antysemickich haseł, to dla prokuratury sprawy nie ma. A przez transparent
z "jihadem" chcieli tylko pokazać swoje przywiązanie do klubu - tak
tłumaczyli prokuratorowi. Co innego anonimowe wlepki z wisielcami. Nie
trzeba trudzić się nad zawoalowanymi hasełkami. Na wlepce politycznej
poprawności nie ma - można na niej wypisać bez owijania, co się naprawdę
myśli.

Jeżeli będziemy tolerować podobne akcje jak ta z "jihadem", wlepki z
wisielcami nie znikną nigdy. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10494715,Kibole_jak_Ku_Klux_Klan__na_wlepkach_wieszaja_czarnych.html

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-19 15:06:06
Autor: boukun
Ku Klux Klan po kibolsku

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1766d0nm0dfuc$.16nf5xrzoe7zv.dlg40tude.net...
[...]

Pewno służby chcą kiboli zdyskredytować...

boukun

Ku Klux Klan po kibolsku