Ku pamięci

Data: 2010-10-22 08:03:51
Autor: Hans Kloss
Ku pamięci
... tym wszystkim którzy zechcą kiedykolwiek  zaprzeczać faktom
obrzucania obelgami  Kaczorów  i agresji słownej wobec i PiS-u. Oto
niektóre z bardziej sławnych przykładów:

Andrzej Wajda:
"To wojna domowa! To jest walka o wszystko! Wesprze nas TVN!"
 "Kiedy wreszcie z pomocą naszych przyjaciół odbierzemy TVP nie będzie
litości dla partyjnych prawicowych dziennikarzy. Wystrzelamy jak psy"
"No ale na to są piguły, na to są lekarze, na to są sposoby. Niech się
leczy!"- o Jarosławie Kaczyńskim

Bronisław Komorowski:
"Będziemy polować na kaczki tylko teraz jest okres ochronny"
"Jaki Prezydent taki zamach"
"Jaka wizyta, taki zamach, bo z 30-tu metrów nie trafić w samochód to
trzeba ślepego snajpera".
"Kaczyński to przypadek psychiatryczny."
"Chciałbym skrócić zły okres prezydentury Lecha Kaczyńskiego"

Radosław Sikorski:
"Dorżnąć watahę "Jeszcze jedna bitwa, jeszcze dorżniemy watahy,
wygramy tę batalię!"
"Można być prezydentem, ale można być też chamem."
"Pan się nie przejmuje tym,co wygadują niektóre karły moralne" -- do
Wałęsy, łatwo  się domyślać o kim

Donald Franciszek Tusk:
"...Polska naprawdę nie jest skazana na, tak jak ja Polska od wczoraj
nazywam, moherową koalicje..."
"...Jeśli uważacie państwo, ze J.Kaczyński i PiS w czasie kampanii
wyborczej maja zamiar aresztować kandydatów innych partii, używać
podsłuchów, to weźcie pochodnie w ręce i idźcie na Pałac Prezydencki..."
"Jeśli nie zrozumiecie, że ta współpraca jest potrzebna, wyginiecie
jak dinozaury"
"Najlepsi i twardzi idą na wojnę z PiS-Do tej wojny potrzebuję ludzi
najlepszych, twardych. Dlatego to otoczenie będzie teraz pomagało
Grzegorzowi Schetynie bić się w Sejmie z PiS-em"
"Ten atak nie zostanie jednak bez odpowiedzi"-- reakcja na ujawnienie
afery hazardowej.

Janusz Palikot:
"Wypatroszyć Kaczyńskiego"-- "Jarosława Kaczyńskiego trzeba zastrzelić
i wypatroszyć (...) Bronisław Komorowski pójdzie na polowanie na wilki i
zastrzelimy Jarosława Kaczyńskiego, wypatroszymy i skórę wystawimy na
sprzedaż w Europie..."
"Dlaczego do Smoleńska wyjechał kartofel, kurdupel, alkoholik, a
wrócił mąż stanu? Bo Rosjanie podmienili ciało"- "dowcip" krótko po
katastrofie
"Kaczyńscy są źródłem wszelkiego zła. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński"
"... Odpowiedzialność moralna za śmierć 95 ludzi ponosi Lech Kaczyński,
bo to on przygotowywał wyjazd. To on ma krew na reku ludzi, którzy
zgineli w katastrofie. (...) głupota, bezmyślność, pycha i ego Lecha
Kaczyńskiego doprowadziło do tragedii.
(...) Rodzina Kaczyńskiego powinna przeprosić rodziny poległych..."
" Jarosław Kaczyński umiera. Chce znaleźć się tam gdzie jego brat -
pod ziemia, w trumnie, obok tego drugiego"
"Przyjdzie jeszcze taki dzień, ze Jarosław Kaczyński będzie
rozmawiał z silami ostatecznymi. Być może jeszcze w tym roku. I
wówczas uznamy, ze to był naprawdę dobry rok. tego się trzymam , w to
wierze"

"profesor" Władysław Bartoszewski
"postanowiłem nazwać rzeczy po imieniu i - jak ujął to jeden z
przedwojennych satyryków - przestać uważać bydło za niebydło".

Stefan Niesiołowski:
"...To Kaczyński odpowiada za wydarzenia w Łodzi..."
"...Kaczyński jest kandydatem do psychiatrycznego leczenia..."
"...PIS to zbieranina podłych, wstrętny chorych psychicznie..."
"...Kaczyńscy sa źródłem wszelkiego zła. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński..."
"... Część z tych, którzy stoi tam i rzekomo pilnują krzyża, to
rzeczywiście kandydaci do kliniki psychiatrycznej.
Ostatnia stacja tej ich procesji to Tworki..."
"odeślijmy IV RP na śmietnik"

Ad res memoriam
J-23
PS. Jeżeli ktoś pamięta jakieś inne ciekawe przykłady "mowy miłości"
platfonsów wobec kaczystów to zapraszam do umieszczenia ich w tym
wątku. Na obelgi kaczystów wobec platfonsów proponuję otworzyć watek
osobny, o ile ktoś czuje taką potrzebę

Data: 2010-10-22 17:17:20
Autor: u2
Ku pamięci
W dniu 2010-10-22 17:03, Hans Kloss pisze:
[...]

Bronek ze spalonych WSI : Może prezydent będzie gdzieś leciał i to
wszystko się zmieni.

http://www.grupy.senior.pl/Politycy-z-zebami-zacisnietymi-z-milosci,t,379775,p,4,2.html

Data: 2010-10-22 17:46:09
Autor: Aleksander
Ku pamięci
hm, obelgi??? no tak przyznaję, że troche za mocne niektóre słowa, ale cóż, ogólnie się z nimi zgadzam pod wzgledem tego, że kaczynscy robią szopkę z polski a naród maja za durniów.  nawet sympatyzowałem z Jarozławem, dopóki mówił o patriotyżmie, Polsce itd.   aż przyznał się że miał na mysli Polskę jako kraj wyznaniowy, walczy o krzyże w szkole, w aptece, w sejmie, to bardzo mi sie nie podoba, bo niewiele to ma wspólnego z patrotyzmam. Dla mnie patriotyzm, to Polska dla Polaków, wolna a nie wszechwałdny kler, terroryzm kościelny, i krzyże. Tym Jarosław mi podpadł, że mnie oszukał , mówił Polska a miał na myśli czarny zakon chcrześcijański.

Nie dziwię się ludziom, którzy chcą wolności, w wyborze aborcji, in vitro, ... nie chcą czarnych na piedestale i krzyży na umór wszedzie.

A jakoże kaczyński jest tym nawiedzony, zadufany w sobie  i tak sie zachowuje to wniosek jeden ... psychiatryk-- przykład: .przegięcie z Wawelem

Dlatego choć mocne słowa w krytyce kaczyńskich, to niestety słuszne w swej idei  że trzeba go unikac bo to niebezpieczny i zły człowiek.

Alx

Data: 2010-10-22 17:55:50
Autor: Dirko
Ku pamięci
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9221de46-8113-4169-ae8a-547926715635v20g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

    Kaczyński jest po prostu męczennikiem.

Data: 2010-10-22 17:57:04
Autor: u2
Ku pamięci
W dniu 2010-10-22 17:55, Dirko pisze:
    KaczyĂąski jest po prostu mĂŞczennikiem.

Z całą pewnością masz na myśli ś.p. Prezydenta Profesora Lecha
Aleksandra Kaczyńskiego.

Data: 2010-10-20 10:40:11
Autor: pluton
Ku pamięci
W dniu 2010-10-22 17:55, Dirko pisze:
>     Kaczynski jest po prostu meczennikiem.

Z całą pewnością masz na myśli ś.p. Prezydenta Profesora Lecha
Aleksandra Kaczyńskiego.

BArdzo sie meczyl walcząc o krzeselko. Tak bardzo, ze jak trzeba
bylo zdazyc na czas to biegl, ale nie zdazyl...

Nullification

Data: 2010-10-22 18:14:04
Autor: u2
Ku pamięci
W dniu 2010-10-22 18:12, Dirko pisze:

    Nie.

Czyli ściemniasz.

Data: 2010-10-22 19:12:26
Autor: mam pytanko
Ku pamięci
Z całą pewnością masz na myśli ś.p. Prezydenta Profesora Lecha
Aleksandra Kaczyńskiego.

   Nie.

    Barona Jeleniej Góry miał na myśli, jak go znam ...
    lub może nie znam?

Data: 2010-10-22 18:48:16
Autor: cyc
Ku pamięci

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:i9sc63$dpd$1news.vectranet.pl...
[...]

Ladne to , to nie jest , to prawda !!.
Ale gdzie zestawienie pisowskich polajanek ?
O Tobie nie mowie bo to nie ten wymiar dyskusji .
SaM kACZYNSKI WYSTARCZYLBY aby przebic WSZYSTKICH TUTAJ CYTOWANYCH !.
a GDZIe Brudzinski , gdzie Blaszczak ? , gdzie Kempa ? , Gizynski i reszta kaczych harcnownikow , ze nie wspomne o tragicznie zmarlych w katasrofie bo nie wypada przywolywac ich niechlubnych kart .
Pozatym kto rozpoczal "wojne polsko-polska " ? i wspiera sie klamstwami , obrzydliwymi oskarzeniami o zdrade , spiski , mordy polityczne i takie tam , ktore kwalifikuja do Tworek ? .

cyc

Data: 2010-10-22 09:54:21
Autor: Hans Kloss
Ku pamięci
On 22 Paź, 17:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Ladne to , to nie jest , to prawda !!.
Ale gdzie zestawienie pisowskich polajanek ?
Przecież zaproponowałem w pierwszym poście żeby założyć na inwektywy
pisowców (o ile w ogóle znajdą się jakiekolwiek) osobny wątek. Że
pisać nie umiesz to nie nowość ale kłopoty z czytaniem to zwykle
pierwsze oznaki nadchodzącego dr. Alzeimera...
J-23

Data: 2010-10-22 18:34:25
Autor: Grzegorz Z.
Ku pamięci
I to może jeszcze:

"Dla mnie Ciebie zabić to jak splunąć". Czy są świadkowie, którzy słyszeli
jak Jarosław Kaczyński przed laty wypowiedział takie słowa do Donalda
Tuska? Takie zdanie rzekomo wypowiedziane przez Jarosława Kaczyńskiego,
lider PO zacytował podczas telewizyjnej debaty.

Wiele lat temu w windzie sejmowej - pan był wtedy szefem PC i chodził pan z
bronią krótką, nie wiem dlaczego do dziś, nie rozumiem tego. Pan wyciągnął
wtedy broń i powiedział "Dla mnie Ciebie zabić, to jak splunąć" - mówił
Tusk podczas piątkowej debaty. Premier odpowiedział, że nie było takiego
wydarzenia. Donald Tusk twierdzi, że są świadkowie.

- Tak, w tych czasach miałem taki malutki pistolecik, miałem, rzeczywiście
miałem - przyznał Jarosław Kaczyński, spytany, czy na początku lat
dziewięćdziesiątych nosił ze sobą broń.

http://fakty.interia.pl/newsroom/news/rmf-czy-sa-swiadkowie-incydentu-z-bronia-w-windzie,993403

Data: 2010-10-22 09:46:07
Autor: Hans Kloss
Ku pamięci
On 22 Paź, 17:34, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
I to może jeszcze:

"Dla mnie Ciebie zabić to jak splunąć".
Nawet jeżeli tak powiedział to zrobił to PRYWATNIE, najpewniej w 4
oczy. Nie widzisz różnicy między tym wydarzeniem a powiedzeniem tego
PUBLICZNIE, w dodatku wobec swojego politycznego wroga?
Btw. jeżeli panowie byli wtedy w dobrej komitywie (a tak najpewniej
się wtedy sprawy miały)  można całą sprawę potraktować wręcz  w
kategoriach niesmacznego wygłupu. Sam wczoraj obiecałem swojemu synowi
gdy coś spocił że go zatłukę - i chwilę później było mi z tego powodu
trochę głupio.
Tymczasem pogróżki palikota, kuca, wajdy, sikorskiego i innych nie
były bynajmniej odosobnionymi wygłupami tylko tekstami wygłoszonymi
serio. Po drugie ich agresywne wypowiedzi  wyglądały na skoordynowaną
akcję.  A po trzecie- wygłup kaczora (o ile rzeczywiście miał miejsce)
nie przyniósł ze sobą żadnych ofiar śmiertelnych czego o "hate
campaign" prowadzonej przez platfonsów od lat pięciu (!!!) nijak
powiedzieć nie można.
J-23

Data: 2010-10-22 18:51:57
Autor: Grzegorz Z.
Ku pamięci

On 22 Paź, 17:34, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
I to może jeszcze:

"Dla mnie Ciebie zabić to jak splunąć".
Nawet jeżeli tak powiedział to zrobił to PRYWATNIE

Jak do kogoś zadzwonisz i powiesz mu że go zabijesz to nie ma znaczenia że
powiedziałeś to prywatnie.

Data: 2010-10-23 16:22:15
Autor: cyc
Ku pamięci

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1g4knwp0pu3ws.utcvvvk5zhy9$.dlg40tude.net...

[...]

Zabawie sie w sledczego Macierewicza !.
Po co komusowi bron ?, po co jego pupilowi bylemu szefowi CBA a dzisiejszemu oskarzonemu , najlepszej marki karabin snajperski i rownie dobra do niego amunicja ? .
Czy prokuratuira wyjasnila do czego byly to przygotowania ? , jaki udzial w nich mial Kaczynski ? , czy Macierewicz byl rowniez umoczony w ta afere ? , kto byl na liscie snajperow do ostrzelenia ? , kiedy mial nastapic kulminacyjny czas wykorzystania broni ? .
Czy Ziobro wiedzial o zakupie karabinu snajperskiego i dlaczego nie zareagowal chocby pytaniem , po co i jakim celom miala sluzyc ta bron ? .
Pytan nasuwa sie mnustwo a kazde wazne i moze prowadzic do szokujacych wrecz odkryc .
Powiem wprost , czy PiS i jego szefostwo szykowal zamach stanu ? . W kontekscie opisanych wyzej zdarzen a wiec posiadanej przez prominentnych politykow PiS-u broni , nalezy powziasc podejrzenie i wszczac sledztwo prokuratorskie a takze powolac sejmowa komisje z zadaniem wyjasnienia czy nie planowano w PiS-ie zamachu stanu i czy dokonana w Lodzi zbrodnia nie byla czasem prowokacja ? . Kolejne wydarzenie z kobieta z nozem , ktora wdarla sie do siedziby KRRiT z zamiarem , ktory dotad nie zosta w pelni wyjasniony ale wskazujacy na probe zamachu , poglebia niepokoj i podejrzenia .
Przeslanki wskazuja , ze nie mozna wykluczyc niczego .

cyc

cyc

Ku pamięci