Ku pamięci

Data: 2010-10-22 17:46:09
Autor: Aleksander
Ku pamięci
hm, obelgi??? no tak przyznaję, że troche za mocne niektóre słowa, ale cóż, ogólnie się z nimi zgadzam pod wzgledem tego, że kaczynscy robią szopkę z polski a naród maja za durniów.  nawet sympatyzowałem z Jarozławem, dopóki mówił o patriotyżmie, Polsce itd.   aż przyznał się że miał na mysli Polskę jako kraj wyznaniowy, walczy o krzyże w szkole, w aptece, w sejmie, to bardzo mi sie nie podoba, bo niewiele to ma wspólnego z patrotyzmam. Dla mnie patriotyzm, to Polska dla Polaków, wolna a nie wszechwałdny kler, terroryzm kościelny, i krzyże. Tym Jarosław mi podpadł, że mnie oszukał , mówił Polska a miał na myśli czarny zakon chcrześcijański.

Nie dziwię się ludziom, którzy chcą wolności, w wyborze aborcji, in vitro, ... nie chcą czarnych na piedestale i krzyży na umór wszedzie.

A jakoże kaczyński jest tym nawiedzony, zadufany w sobie  i tak sie zachowuje to wniosek jeden ... psychiatryk-- przykład: .przegięcie z Wawelem

Dlatego choć mocne słowa w krytyce kaczyńskich, to niestety słuszne w swej idei  że trzeba go unikac bo to niebezpieczny i zły człowiek.

Alx

Ku pamięci